Sattuisitpa vastaan. Mistä sut mies löytäis todennäköisimmin?
💞
Lähden illalla ulos kävelylle
13
559
Vastaukset
- Anonyymi
Kerro aika niin nähdään vaikka merenrannalla H- nimisessä paikassa.
- Anonyymi
Tähän tahtoisin itse joskus tarttua. Nyt en vain ole maisemissa loman aikaan.
Sivusta - Anonyymi
Hanko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hanko?
Siinä jokunen kilometri sitä rantaa, ja kolmessa ilmansuunnassa - onnea etsimiseen! 😅 (sivu)
- Anonyymi
Ei ainakaan sinun siltä työpaikan paikkakunnalta oikeastaan koskaan..
- Anonyymi
Kotoa kun osaat löytää oikean oven niin että olen itse kotona ainoa tapa osoittaa mulle että on kiinnostunut minusta mä olen jo kaikki kuviteltavissa olevat vähänkään järjelliset tavat testannu ja lopputuloksena kaatunnu kai kaikki samaan ongelmaan vaikeaa ellei jopa täysin mahdotonta uskoa että joku kaltaiseni voisi olla uskollinen kompastuskivi näissä on aina kohdallani ollu se että naisella itsellään on raja pettämiselle liian tiukka eikä minun kohdallani ole itse pystyneet pitämään edes omasta rajastaan kiinni niiltä osin on helpointa pitää kiinni jopa naisella siitä että raja menee pusussa/suudelmassa huulille vastakkaisensukupuolenedustajan kanssa siinä kohti taas jos kotona puuttuu minkäänlainen keskinen kanssa käyminen ni jo sitä kenties voi pitää pettämisenä jos edes tervehtii jotakuta toista välittää jo enemmän tuntemattomastakin kuin siitä hänestä kenenkä kanssa on
- Anonyymi
Kertoisit vaan ajan niin kävelisin sinua vastaan tiellä
Hiekkatiellä
Jonka varrella kasvaa villejä lupiineja
mies- AnonyymiUUSI
Miten ois tänään illalla? Villilupiini
- Anonyymi
Ja sä tulet mua vastaan
Tartut käteeni
Tiellä, jonka varrella kasvaa
Villejä lupiineja
Ja me kuljetaan
Päivän kirkkauteen
Tiellä, jonka varrella kasvaa
Villejä lupiineja - Anonyymi
Olen niin lyhyt 176cm ettei naiset huomaa minua.
- Anonyymi
ei niin, suomalaiset naiset katsoo ylitsesi ja jäät huomaamatta
- Anonyymi
Rannalla
- Anonyymi
Hei muijja, mennään nakurannalle kävelemään. Eiks niin. ;-))
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2123916Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii632485Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3922326- 472243
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321531Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5151295Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931271- 561257
- 721186
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251136