Oli perjantai ilta, takana oli raskas koeviikko. Päätin viettää iltaa kotona ja hemmotella itseäni. Kävin vaahtoavassa kylvyssä ja tein itselleni herkullisen iltapalan. Odottelin elokuvan alkamista televisiosta ja surffailin eri kanavilla katsellen kanavien erilaista ohjelmatarjontaa. Sattumalta päädyin lukemaan chattisivuja, joissa yleensä nuoret ja kokemattomat pojat etsivät sänkyseuraa tai puhelin seksiä. Hetken lueskeltuani ilmoituksia, päätin hauskuuttaa itseäni vastaamalla yhden vanhemman herrasmiehen ilmoitukseen. Viestissä etsittiin runsasmuotoista ja nuorta naista, joka olisi kokeilunhaluinen ja innokas opiskelija.
Kerroin ensimmäisessä viestissä olevani 19 vuotias neitsyt, jota kiihottaa päästä vanhemman ja kokeneemman miehen käsittelyyn. Kerroin myös olevani runsasmuotoinen ja isopeppuinen opiskelija. Kysyin samalla mitä hän tarkemmin chatista etsi, vastaisinko ollenkaan hakuperusteita ?
Hän vastasi melkein heti takaisin, ja kertoi etsivänsä nuorta naista joka haluaisi toteuttaa fantasiansa kokeneemman ja vanhemman sedän kanssa. Hän kertoi myös olevansa 48- vuotias, ja tulevansa mielellään auttamaan pienen ongelmani ratkaisussa.
Sohvalla istuessani olin kostunut jo pelkästä ajatuksesta saada sänkyyni kokenut mies. Hyväilin märkää vakoani ja sormeilin klitoristani. Tunsin olevani ensimmäistä kertaa kunnolla kiimassa, ja halusin luopua neitsyydestä juuri vanhemman ja kokeneemman miehen kanssa. Kerroin sen myös hänelle seuraavassa viestissäni.
Vastauksen sain melkein heti, hän kertoi olevansa käytettävissä, ja kysyi milloin haluaisin tavata ? Olen melko rämäpäinen luonteeltani, joten kirjoitin viestiin, että vaikka heti , jos luokseni pääset tulemaan. Laitoin viestiin myös osoitteeni, ja jäin jännittyneenä odottamaan vastausta viestiini.
Vastausta ei kuulunut, joten rupesin sormeilemaan kiimaista vakoani, ja samalla hyväilin klitoristani sormenpäällä. Sain orgasmin, ajatellessani tätä kyseistä herrasmiestä, nuolemassa turvonnutta pilluani ja naimassa neitsyt rakoani
Säpsähdin ja hyppäsin ylös sängyltä, kun ovikello yhtäkkiä soi. Menin kauhuissani katsomaan kuka siellä ovikelloani soittelee. Huokaisin helpotuksesta kun oven takana olikin seinänaapurini .Hän oli naimisissa ja kahden lapsen isä. Arvelin hänen tulleen valittamaan liian kovasta musiikin soitosta. Joka on iltaisin talossa kielletty.
Otin naamalleni katuvan ilmeen ja avasin oven. Tervehdin naapuriani ja kysyin samalla mitä asiaa hänellä olisi ? Lupasin myös samaan hengenvetoon kuunnella musiikkia hieman hiljempaa, jotta naapurit eivät häiriintyisi.
Naapuri astui ovesta sisään ja katseli ympärilleen etsivästi. Ihmettelin hiukan hänen röyhkeyttään tulla kämppääni sisään , vaikka en ollut hänelle lupaa antanut. Hymyillen hän sanoi tulleensa toteuttamaan fantasiasi, josta äsken viestittelimme. Minulla on koko ilta aikaa nauttia tiukasta neitsyt pillustasi. En kyllä olisi ihan heti uskonut että sinunlaisesi pepun keikuttaja on vielä neitsyt. Olen seurannut sinua kun olet liikkunut ulkona ja miettinyt minkälainen olisi nuori kiimainen opiskelija tyttö sängyssä. Mutta nythän se saadaan selville, eikä neitsyyskään ole ollenkaan huono asia. On kiihottavaa tietää että pääsee panemaan kiimaista ja nuorta pillua ensimmäisenä.
Olin täysin tyrmistynyt naapurin ilmoituksesta. Puhuessaan hän oli ruvennut myös availemaan kylpytakkini nauhoja ja yhtäkkiä takkini tippuikin lattialle. Rupesin estelemään naapurin vikkelien sormien kulkua. Työnsin häntä poispäin ja hieman hengästyneenä käskin lopettamaan, koska hänen vaimonsa saattaisi kuulla kaiken sen, seinän läpi heidän asuntoonsa.
Naapuri avasi rintaliivini ja hyväili häpyäni pikkuhousujen päältä. Samalla hän kertoi vaimonsa olevan poissa, eikä siellä olisi ketään muutakaan kotona. Vaimoni ei sitä paitsi ikinä uskoisi että olen täällä neitsyt pillua hoitelemassa.
Huomasin kiihottuvani lisää hänen irstaista puheistaan ja sormista jotka hyväilivät jalkoväliäni. Annoin sedän ottaa pikkuhousunikin pois ja saman tien hän maistoi pillustani valuvia nesteitä . Maistut ihanalta, sulla on vahva pillunmaku ja se on aina erityisen kiihottavaa, hän huohotti korvaani.
Naapuri käski minun käydä selälleen sängylle. Tottelevaisesti tein niin kuin käskettiin. En oikein tiennyt, mitä minun olisi kuulunut tehdä, joten odotin jännittyneenä seuraavia tapahtumia.
Naapurin setä riisui paitansa ja housunsa pois. Bokserien koosta huomasin että sedällä oli todella massiivinen kulli housuissaan. Hän tuli alastomana vuoteeseen ja levitti ja nosti jalkani koukkuun, pilluni levisi ja hän pystyi näkemään turvonneet häpyhuulet ja hienoisesti pilkistävän klitoriksen.
Tyytyväisenä olotilastani hän rupesi maistelemaan pilluni nesteitä, kieli pyöri klitoriksen ympärillä , ja muutaman kerran hän imaisi koko klitoriksen huuliensa väliin. Huohotin kiimaisena ja sain räjähtävän orgasmin. Uikutin ja valitin kouristellen orgasmin kourissa. Setä vain jatkoi pilluni nuolemista, ja samalla hän työnsi sormen pilluuni ja tarkisti kalvon olemassa olon. Tyytyväisesti myhäillen hän jatkoi pilluni nuolemista ja sain toisen yhtä järisyttävän orgasmin.
Oletkos antanut poikien nuolla neitsyt pilluasi? Naapuri uteli , ja vastasin antaneeni muutaman kerran, mutta ei se ole tuntunut ollenkaan näin hyvältä kuin sinä äsken nuolit.
Oletkos maistanut poikien kulleja ?Hän tiukkasi setämäisellä äänellä. Olen setä muutaman kerran maistanut poikien kulleja.
No hyvä, sittenhän tiedät mitä sinun nyt kuuluu tehdä. Setä kävi selälleen makaamaan ja odotti vaativasti toimintaa.
Nielaisin ja nousin kontilleni hänen eteensä . Olin varmasti sen verran epäröivän näköinen , että setä käski ottaa bokserit jalasta pois . Raotin boksereita ja kulli ponnahti ulos piilostaan, Kauhistuin sen kokoa ja näköä. Se oli suonikas ja paksu kuin lenkkimakkara. Tuplasti isompi kuin poikien kullit, joita olin maistellut. Ota housut kokonaan pois jotta pystyt kunnolla nuolemaan , setä kehotti . Hivutin housut kokonaan pois ja näin valtavan kokoiset kivekset, hivelin niitä sormillani ja nuolaisin karvattomia kiveksiä. Ota ne vuorotellen suuhusi, ja ime niitä kunnolla, setä haluaa katsella kun pikkupillu imee sedän kiveksiä.Otin kivekset suuhuni, ja imin ja nuolin niitä vuorotellen, setä valitti ääneen ja itsekin kiihotuin kun tajusin tekeväni jotain hyvää hänelle. Nuole nyt kullin vartta, ja etene pikkuhiljaa terskaa kohti, sitten voit ottaa terskan suuhun ja imeä kunnolla, setä huohotti ja katsoi kiimaisena työskentelyäni. Nuolin kyrvän vartta ja maistoin terskan päässä kiiltelevää kiimatippaa. Imaisin kullin kokonaan suuhuni ja yritin parhaani mukaan nuolla valtavan kokoista kullia. Setä käski lopettaa imemisen ja olemaan paikallaan ja pitämään kullin suussani. Ihmettelin hieman , mutta yhtäkkiä setä alkoikin nussimaan suutani kullillaan, joka kasvoi kasvamistaan . Tunsin tukehtuvani kulliin, joten yritin saada sen pois suustani. Setä kuitenkin otti päästäni kiinni ja työnsi kullin entistä syvemmälle suuhuni. Kunnon kullinimijä ei lopeta työtään kesken ,setä huohotti ja jatkoi nussimistaan suuhuni. Hoida nyt hommasi kun kerran aloititkin hän sähähti ja puski kulliaan syvälle suuhuni. Yritin imeä kullia ja sormeilin samalla kiveksiä, ei kestänyt kauaa kun setä laukesi karjahtaen suuhuni, ja pakotti päästä kiinni pitämällä nielemään kaikki herkkunesteensä.
Hyvä tyttö, naapurini taputti peppuani . Kyllä susta vielä kunnon kullinimijä tehdään, kunhan vähän harjoitellaan.
Setä nousi polvilleen ja kaatoi minut selälleen sängylle. Jokos se pikkupillu haluaa sedän isoa kullia sisäänsä. Saatkin oikein kunnon tavaraa, etkä pikkupoikien kaluja. Neitsyt pillusi taatusti huutaa riemusta, kun kullini tekee tehtävänsä, hän nauroi ja levitti jalkani levälleen. Eiköhän ekan panon kunniaksi, panna ihan paljaalla kullilla, jotta saat täysin ehtaa tavaraa pilluusi. Yritin estellä ja sopertaa että täytyy käyttää kortsua, mutta setä sormeili jo pilluani ja levitti sen ihan auki. Olet sinä sitten kiimainen pillu kun valut näin ihanasti , ei uskois että et ole ennen kullia saanut, setä huohotti.
Jännitin vartaloni, kun tunsin terskan pilluni huulilla, ää suotta jännitä, se vaan sattuu enemmän, kuin sen oikeesti tarvii sattuu, setä murahti ja otti vyötäröltäni paremmin kiinni. Setä yritti tunkea terskan sisääni, mutta olin niin tiukka että se ei millään meinannut mennä, luulin jo että setä lopettaisi yrittämisen kesken ja toteaisi että olen liian tiukka pillu. Hän kuitenkin yritti edelleen ja puski terskaansa sisääni, yllättäen se muljahtikin sisääni, ja huusin kivusta kun tunsin valtavan kokoisen terskan venyttävän neitsytpilluni rakoa. Yhtäkkiä setä lopettikin työntämisen kun seinä tuli vastaan, hän paransi otettani lantiollani, ja puski raivoisalla voimalla kullin pilluni perukoille saakka. Itkin ja uikutin kivusta. Setä alkoi naimaan pilluani hitaasti ja samalla hän puristeli nännejäni. Olet ihanan tiukka kiimapillu, hän huohotti ja rupesi puskemaan kulliaan entistä kovempaa vauhtia pilluuni. Sedän iso kulli työntyi yhä uudestaan syvälle pilluuni ja huohotin kiimasta, kulli ei enää sattunut pillussani ja yritin päästä sedän vauhtiin mukaan. Selkäni taipui kaarelle, ja huusin kiimasta kun sain ensimmäisen orgasmin. Setä laukesi samaan aikaan ja työnsi kullinsa vielä kerran mahdollisimman syvälle pilluuni ja roiskien valtaisat määrät herkkunesteitään sisääni. Setä nousi päältäni pois ja rojahti makaamaan viereeni.
Makasin sängyllä, ja pyyhin kyyneleitäni kasvoistani, Olin samaan aikaan surullinen sekä onnellinen. Setä nuoli vielä hetken pilluani ja makasin turtana sängyllä. Aamulla heräsin, ja oveeni oli kiinnitetty viesti naapurin sedältä. Hymyillen otin viestin talteen ja lähdin suihkuun odottamaan tulevaa…
Tämä oli ensimmäinen kertomukseni, kertokaa mielipiteitä, jotta tiedän kannattaako jatkaa.
Setä ja opiskelijatyttö
12
16814
Vastaukset
- hyvä
tarina! Tykkäsin jatka vain samaa rataa!
- Fantasiani
Heips. Kiimainen pillu otta yhteytä toteutaaksesi fantasiasi [email protected]
- Huutomerkki
Jatkat tietenkin.
- tällästä
eli jatkat tietysti
- ....
mut sen ahluisin viä tietää,et minkä ikänen itse olet ja se "naapurin setä" :D
- Unelias
.... kirjoitti:
mut sen ahluisin viä tietää,et minkä ikänen itse olet ja se "naapurin setä" :D
Olen itse asiassa muutaman vuoden vanhempi, kuin tuossa kertomuksessa. eli 24.
Naapurin sedän ikää en tiedä. ;) - .....
Unelias kirjoitti:
Olen itse asiassa muutaman vuoden vanhempi, kuin tuossa kertomuksessa. eli 24.
Naapurin sedän ikää en tiedä. ;)mut niinku suunnilleen, oliks se vaikk yli kolmekymppinen, tai 50?siis suurinpiirtein..?:))vittu mua panettaa viäkin toi sun kertomus..:)
- unelias
..... kirjoitti:
mut niinku suunnilleen, oliks se vaikk yli kolmekymppinen, tai 50?siis suurinpiirtein..?:))vittu mua panettaa viäkin toi sun kertomus..:)
Se on varmaan n. 45 vuotias.
- LISÄÄ
LISÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!!
- aaahhh
aah aah laukesin lisää!
- Anonyymi
Muutin Ouluun opiskelemaan, olen aiaka ujo en liikkunut paljoa kaupungilla ja oli kyllä matkaakin noin 2 km. Äiti soitti minun setä asuu Oulussa antoi puhelin numeron jännittyneenä soitin ja kerroin kuka olen ja kuka kertoi hänestä.
Heikki sanoi vai Aili on äitisi kyllä minä tunne siitä on vaan pitkä aika, pyysi että tulen valkeaan ja soitan. Tapasin pitkän rempseän miehen istuttiin ja naurettiin tuli kiva olo on joku jonka kanssa puhua sukulaisista ja muustakin. Tavattiin pitkin kevättä Heikki vei aina syömään ei mitään pitzaa. Kävin Heikin asunollakin oli siistimpi kuin oma asunto.
Koulun loputtua oli varannut mökin viikoksi ja pyysi tulemaan ja voi ottaa kaveria mukaan. Kaikki lähti omille teilleen menin yksin, suunniteltiin ruokia useammalle päivälle ja kysyi lonkeroa vai kaljaa sanoin lonkeroa, osti heti kasi koria.
Mökki oli lähellä Oulua veden äärellä. Katsoin ylä kerrasta itselle pedin oli useampi sänky mistä valita. Setä antoi alkupaukun hyvää rommia maistelin pikku hiljaa lämmitti hyvin. Syötiin ja kuljettiin ulkona katsottiin rantasauna Heikki lupasi lämmittä seuraavana päivänä.
Aamusta kuulin kolinaa katselin parvekkeelta kun shortsit jalassa kantoi vettä saunaan meni paikalle nauroi on tuossa hanakin mutta kiva kantaa vettä olin shortsit päällä ja paita vähän ujostutti olla ilman liivejä. Heikki kysyi saako sitä aamusta ottaa nauroin saa ei äiti ole katsomassa, Heikki sanoi se oli kiva tyttö ja katsoi laiturille.
Jäi jotenkin mieleen kun sanoi ja katsoi kaukaisuuteen. Istuttiin ja sauna alkoi olla lämmin Heikki sanoi käyn mökillä sitten uimaan, mietin en kyllä ui. Heikki tuli otetaan lämmikettä ja uimaan rommi lämmitti Heikki riisui alushosusilleen housussa oli isoin kalu mitä olen nähnyt Heikki seisoi vieressä no no ny uimaan laskin shortsit alla valkoiset pikkarit Heikki varoitti sievästi veteen ei tiedä mitä siellä on uitiin edes taas nousin istumaa Heikki oli edessä kurkotti lasia ja nojasi jalkojen välistä kiljahin Heikki kysyi mitä sanoin kylmää.
Se kosketus alkoi tuntua nännit oikein kipristy laskeuduin veteenuin jonkin aikaa Heikki meni sauna eteen, kun kävelin seusrasi koko ajan sanoi olet enkeli hymyilin ai jaa otin pyyhkeen että kuivaan tukka huomasin pillu näkyy kuin olisin alasti rinnat kiinni märässä paidassa pyörähdin Heikki sanoi älä ujostele olet kuin äitisi nuorena. Nyt saunaan epäröin Heiik sanoi ole vaate päällä jos ujostuttaa join rommin ja sanoi olet nähnyt jo kaiken.
Heikki stui lauteilla menin alasti Heikki katsoi olisko parempi että olisit vaatteet päällä nousin viereen non miksi. Olin neitsyt ja halutti oikeastaan nähdä kalu. Katsoin Heikkiä kalu lepäsi pitkänä sen pää paljas kalu alkoi nousta hymyilin no näytä kalu nousi kovaksi sanoin olet neitsyt Heikki katsoi no sitten anteeksi.
Istuttiin ja juteltiin kalu ei laskenut tuli halu jos Heikki koskis rintoihin kukaan ei ole koskenut oikeasti vähän puristellut. Istuin ja katsoi tulta Heikki kysui mitä nyt katsoin ja sanoin koske vähän.
Kun karkea käsi koski halusin lisää Heikki veti syliin kalu oli välissä kun suuteli rintoja vähän sanoi ei ole oikein painoin päätä kiinni Heikki oli hellä hieroin pillulla kalua Heikki kuiskas älä tyttö kovin kuisaksin kiimasena ota minut nyt haluan.
Heikki työsi pois ja meni pukuhuoneeseen tuli takaisin sanoin tämä pitää laittaa jakatsoi hyllyä otti jotain liukastetta kumin päälle katsoi kun ohjasin itse kalua sisään painoin hitaasti, olin kyllä vähän kokeillut kaikkea sisään. Ensin tuntui ja kirveli vähän painoin oli niin kova halu sitten lähti menemään tuli oudoin tunne ikinä painoin syvälle,
Katsoin Heikkiä vedet oli silmissä katsoin odotin jotain kysyin onko äiti Heikki katsoi halasin ihanaa äitikin, nousin ja laskin Hekii nousi nojaamasta ja suuteli rintoja tuli tunne haluan kaikkea aika pian nain ensi kertaa Heikki piti lantiosta tiesin kuinka nauttiin nuoresta vartalosta Heikki antoi naida vapaasti hullu tunne kasvoi tunsin kalun hyvin hötin tulee tulee sain ihanimman orgasmin kuin koskaan makasin vain vartaloa vasten, halu ei loppunut halusin Heikkiä jatkoin ja jatkoin tunsin kuinka jönnitti ja laukesi ihana tunne kun kalu jäykisteli sisässä Heikki kaatoi vettä päälleni nauroi vähän kylmää päälle, nousin kumi oli veressä ja kumissa paljon spermaa.
Pestiin ja mentiin mökkiin, laittoin verkkarit syötiin ja nukkumaan, oli jännä olo koskettelin huulia halutti heti vaikka vähän hellänä hymyilytti on se kauhea sen kyrpä nukhdin aika pian.
aamuyöstä laskeuduin vessaan kun tulin Heikki nukkui ilman peittoa kalu kaarella lahkeessa. Seisoin olohuoneessa Heikki nosti päätään ja peittoa laskin housut menin viereen otti karhun halaukseen kuiskasin halusiko äiti Heikki sanoi älä enää.
katsoin Heikkiä hymyili halusi aina ,kuiskasin miten Heikki halasi päällä, edestä ja takaa. Suutelin ja kuiskasin opeta kaikki, Heikki katsoi et sitten kerro, kosketin kalua ja menin peiton alle tuoksutin ja hymyilin ensimmäinen kunnon kyrpä ja otin suuhun pidin kaksin käsin terska paisui.Ihan ok, mut aivan karmivaa luettavaa, anteeks. Erittäin paljon kirjoitusvirheitä ja kappalejaot aivan päin peppua, hyvä yritys kuitenkin. Nuo kirjoitusvirheet häiritsevät, voit esim. ensin kirjoittaa tarinan ja sitten korjata virheet ennen julkaisua, tämä helpottaa monia. Kiitos kuitenkin yrityksestä, eikun kokeilemaan uudestaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 856314
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303793törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283150Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3691706- 331398
- 271330
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46959Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11946Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11880- 42859