Kun joku parkkeerasi autonsa kaupungin nurmikolle!!
Ilmoitus lähti välittömästi.
Minä näin!!!
18
234
Vastaukset
- Anonyymi
Entäs jos vieraspaikoilla pysäköidään autoja vuorokausia putkeen joissa on 3 h paikat?
- AnonyymiUUSI
Onko nämä vierasparkit missäpäin?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siellä missä pysäköintivalvojat eivät käy.
- AnonyymiUUSI
Uskovaiset ei jouda juonnin lomassa autoja siirtelemään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Uskovaiset ei jouda juonnin lomassa autoja siirtelemään.
Eikä pysäköinnin valvojat sakottamaan 🤣🤣
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eikä pysäköinnin valvojat sakottamaan 🤣🤣
Lieneekö merkit vaan laitettu silmän lumeeksi?
- AnonyymiUUSI
Onko niissä nurmikko?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko niissä nurmikko?
Ei ole parkkipaikalla nurmikkoa vaan sora.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tässä ei ole kyse mistään vieraspaikoista, vaan yhden trimmeröijän tavasta rinnastaa tontinvaltaus ja kasvsuton luvaton leikkely omantontin ulkopuolelta, johonkin ihan täysin mitättömään toimintaan. Taitaa alkaa pikkuhiljaa pää pehmenemään, on sen verran älyttömiä nämä sen sepostukset.🤣🤣
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tässä ei ole kyse mistään vieraspaikoista, vaan yhden trimmeröijän tavasta rinnastaa tontinvaltaus ja kasvsuton luvaton leikkely omantontin ulkopuolelta, johonkin ihan täysin mitättömään toimintaan. Taitaa alkaa pikkuhiljaa pää pehmenemään, on sen verran älyttömiä nämä sen sepostukset.🤣🤣
Kerrostalon parkkipaikka on kyseessä jossa on paikat vierailijoille joissa on pysäköinnille 3 h aikarajoitus. Kenenkä pää on sekoamassa luulisin niitten jotka eivät noudata liikennemerkkejä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan kyse on siitä kuinka aito pitää parkkeerata. Kumma tapa Suomessa ajaa auto esim puoliksi nurmikolle. Miksi sitä ei voi parkkeerata asfaltille tai soralle.
Veroeuroilla kaupunki hoitaa nurmikoita ja jotkut polkee nurmikkoa autoillaan. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan kyse on siitä kuinka aito pitää parkkeerata. Kumma tapa Suomessa ajaa auto esim puoliksi nurmikolle. Miksi sitä ei voi parkkeerata asfaltille tai soralle.
Veroeuroilla kaupunki hoitaa nurmikoita ja jotkut polkee nurmikkoa autoillaan.Ei mene nyt jakeluun mitä tarkoitan 3 h pysäköinti paikoista.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei mene nyt jakeluun mitä tarkoitan 3 h pysäköinti paikoista.
Joo mutta kun nyt ei ole kyse 3h pysäköintipaikoista vaan NURMIKOLLE PYSÄKÖINNISTÄ.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joo mutta kun nyt ei ole kyse 3h pysäköintipaikoista vaan NURMIKOLLE PYSÄKÖINNISTÄ.
Missä osoitteessa tämä karmea rikos tapahtui?
- AnonyymiUUSI
Kääk.
- AnonyymiUUSI
Oletpa melkoinen nipottaja, jossain on niin kapeat kadut, että
liikenneturvallisuuden vuoksi on parempi pysäköidä auto osittain,
(30-40 cm) nurmikolle tai jalkakäytävälle, silloin liikenne sujuu paremmin.
Kirkonsalmen katu , 38-40 tienoilla on niin kapea, että liikenne
ruuhkaantuu, jos molemmin puolin on pysäköity autoja kadun varteen.
Ei kaupungin lehmät kuole nälkään, jos jossain puiston laidassa yksi auto
on 30 senttiä nurmikon puolella!
"Ennakoi tuleva tilanne", on hyvä Enskan ohje liikenteessä.
Mitä muita hölmöyksiä vielä keksisit, että pääsisit pätemään?- AnonyymiUUSI
Eikö siinä kohtaa kirkonsalmen katua voi kiertää molemmin puolin katua pysäköidyt autot nurmikon kautta?
- AnonyymiUUSI
Jalkakäytävälle jos parkeeraat auton niin sakot voit saada, jos väylä niin kapea ettei siihen voi parkkeerata niin silloin auto täytyy viedä kauemmas paikkaan missä se mahtuu parkissa olemaan.
Minä kun kävelen tai pyöräilen ja auto osittain jalkakäytävälle pysäköity aina horjahtaa pyörä siinä kohti ja tulee autoon kolhuja tai peili lähtee tai hiekkaisella kengällä joutuu ottamaan tukea auton pelleistä ettei kaadu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup346306Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1004774Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233522- 493045
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1173027Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252835Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla322221- 431835
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?291702Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.261637