Konstia saada mikrouunista äänet pois? Ostimme tänään, mutta ei voi käyttää, koska jokainen painallus yms. aiheuttaa sietämättömän piippausäänen. Kyseessä on Samsung MS23T5018AE/EE Ceramic.
Kokeilin painaa samanaikaisesti käynnistys- ja sammutuskuvaketta, ei auta.
Mikrouunin äänet pois Samsung
8
445
Vastaukset
- Anonyymi
Onko käyttöohjeiden lukeminen liian työlästä?
"Poista äänimerkki käytöstä painamalla <- ja >
(Vähennä/Lisää) -painikkeita yhtä aikaa."- Anonyymi
Ja jos ei meinaa onnistua, niin netistä vielä lisätietona, että em. on tehtävä heti kun töpselin laittaa seinään, ennen kuin kello tulee näytölle. Joku myös väitti, että vaihtoehtoisesti sama onnistuu kun luukku on auki.
- Anonyymi
Jossain määrin vaikea ymmärtää tollasta. Millaset korvat oikein pitää olla, jos ei nyt paria piippausta kestä? Eihän nappuloita painella kuin hetken aikaa ja ohjelman loppumisen merkkiäänikin kuuluu vain hetken.Kuinka hermoheikko pitää olla, jos ei pysty mikroa käyttämään parin piippauksen takia?
- Anonyymi
Netistä kun katsoo esim. mainitun mikron arvosteluita, niin aika paljon on kommentteja joissa todetaan piippaukset häiritseviksi (mutta jatketaan että onneksi ne saa kytkettyä pois).
Meitä ihmisiä on erilaisia, toisia tuollaiset asiat häiritsevät enemmän kuin toisia. Noin viidesosa ihmisistä on erityisherkkiä, joita erilaiset ärsykkeet kuormittavat helpommin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Netistä kun katsoo esim. mainitun mikron arvosteluita, niin aika paljon on kommentteja joissa todetaan piippaukset häiritseviksi (mutta jatketaan että onneksi ne saa kytkettyä pois).
Meitä ihmisiä on erilaisia, toisia tuollaiset asiat häiritsevät enemmän kuin toisia. Noin viidesosa ihmisistä on erityisherkkiä, joita erilaiset ärsykkeet kuormittavat helpommin.Se on myös kulttuurikysymys. Kiinassa ja kaukoidässä rakastetaan kaikkea kilinää, helinää ja blingblingiä. Stoalaisuus on enemmän pohjoismaalainen ilmiö.
- Anonyymi
Lopetusääni on kyllä ärsyttävä, ei tarvitse olla hermoheikko. Itse laitan ajan maksimiin (99 min ) ja odotan/ puuhastelen vieressä ja aukaisen vain luukun, vanha mikro on sen verran kovaääninen, ettei se unohdu päälle.
- Anonyymi
Itse myös seuraan mikron vieressä, ja viimeisellä sekunnilla nykäisen oven auki niin ei tarvi kuunnella piippauksia.
- Anonyymi
Perrrkele kun tuli käytettyä mikroa irti sähköistä ja nyt se piipitys taas alkoi. Vähän piti etsiä mutta löytyi lopulta apu, Stop ja lapsilukko nappeja pitää jonkun aikaa pohjassa niin sillä lähti piipitys. Samsung tämäkin, joku vanha malli. Laitan nyt tänne tämän muistiin niin ehkä seuraavalla kerralla tieto löytyy helpommin.
Aloin vaan miettimään, että miksi noinkin tärkeälle toiminnolle on joku salainen näppäinyhdistelmä ja mikro kuitenkin täynnä kaikenlaisia turhia nappuloita. Laittaisivat sinne myös jonkun selkeän "Beep OFF" nappulan niin siitä olisi kovasti apua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k864108- 1243614
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah853406Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia392819- 1251683
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361546Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk141191Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191174Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221144Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421130