Kuumin mies maailmassa 😘
Tuomo on maailman seksikkäin mies
Anonyymi-ap
13
291
Vastaukset
- Anonyymi
hyi :D.
- Anonyymi
Varmaan joku muu kuin minä kyseessä. Ite oot maailman ihanin nainen. Tai no hän ainakin on vuodesta toiseen.
- Anonyymi
Mikä siitä tekee kuuman
- Anonyymi
Iso vehje
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iso vehje
A3:lle
- Anonyymi
Tuomo on muoTo 😂
- Anonyymi
P0l11s1
- Anonyymi
Niinkö, tuntomerkkejä vain sitten naiselta, sekä miehestä että itsestäsi?
- Anonyymi
Ei sillä ees seiso. T. K nainen
- Anonyymi
Mads Mikkelsen vie voiton Tuomosta.
- Anonyymi
Tuomo on liian kaunis tähän maailmaan.
- Anonyymi
Tuomolla on ihana luonne.
- Anonyymi
Toivottavasti hän saa kuulla siitä irl. Minä olisin onnellinen ihan pelkästä yhteydenotostakin ilman kehuja.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937838
- 403752
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021886- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321053Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281003Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10750Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749