elättäjää? 🤔 mitään et koskaan ole maksanut ite. m-n
Mietin tossa että etitkö taas
39
573
Vastaukset
- Anonyymi
Johan oli arvostava kommentti. 🙄
- Anonyymi
Tietäisit, kuinka pidättelin. Tulee varmasti uniin.
- Anonyymi
Joo.
- Anonyymi
Voi että, mites sulla menee
- Anonyymi
Voi, kiitos kysymästä vietin juhannusaattoa afroafrikkalaisten, intialaisten ja brittiystävieni kanssa. Oli joukossa muutama suomalainenkin. Yhtään ukrainalaista tai virolaista en mielestäni tavannut. Liekkö heillä muuta puuhaa ollut...
- Anonyymi
Mitä säkin luulet tietäväs toisten elämästä?
- Anonyymi
Joku kertoi..
aloittajalta. - Anonyymi
Äläpä pienistä. Muista palstan viihdearvoikävälläkin on s24-viihdearvo. Viihteellinen julkaisuhan tämä on etusivulla komeilee ellen ja jarirakas, missälie ukko luuraa. Onko kukaan seurannu?
- Anonyymi
Oho, jo pomppas meetkö sen penaalin terävimmän luo nuolemaan, ei, kun vuolemaan? Voi kulta-rakas. Älä jätä minua näin. Leikistäkö taas suutuit? Muista kondomi. Ja ole varovainen niiden yhden kerran juttujen kanssaikä tekee temput sinullekin. Kaikki ei ikäänny arvokkaasti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku kertoi..
aloittajalta.Tyhmäkö olet ja kuuntelet muita mielummin kuin asianosaista? Mikä idiootti. Pitäisiköhän kenties miettiä miksi joku ihminen valehtelee toisesta ihmisestä näin paljon. Mikä on hänen motiivinsa? Taitaa itse olla kiinnostunut tuosta ihmisestä.
- Anonyymi
Täh? Ite en halua olla miehen rahoista riippuvainen. Liian epävarma pohja millekään. Mies voi tulla kotiini asumaan ja elää omilla rahoillaan. Terveisin yh
- Anonyymi
Sullako ois muka vara elättää joku
- Anonyymi
Oon rikas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon rikas
Sehän hyvä voit ostaa itselesi naisen. Kukaan ei muuten sua haluakaan.
- Anonyymi
Älähän palstasetä innostu värittämään taas näitä onnettomia tusautuksiasi kuin kiviäkin kiinnostais oikeasti. Lol
- Anonyymi
Ai palstasedällä? Eläkkeelläni elän itse eipäs aleta paukutteleen niitä olemattomia henskeleitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän hyvä voit ostaa itselesi naisen. Kukaan ei muuten sua haluakaan.
Niinpä kazakstanilainen ja thaikku ovat liian eksoottisia ja reviiritietoisia. Ajattelin vaihteeksi ostaa hmm. Kiinalaisen. Ne on laatu- ja muotitietoisia lee ling liu kuulostaa hyvältä nimeltä lisään listaan . Nöyriäkin vielä. Työ ja työn arvo kunniaan koti kuntoon tyylillä. palstasetä maksaa ja pukkila laatottaa
- Anonyymi
duppppai ja sokeriiskä🥲
- Anonyymi
Elämäni on ollut yhtä rakennehuoltoa ja teslaa kuule
- Anonyymi
Höpötystä.
Minä olen käynyt töissä koko ikäni.- Anonyymi
:3
- Anonyymi
On se kumma miten voi noin alentavasti puhua jostain naisesta. Naisparka
- Anonyymi
Minusta on vastenmielistä olettaa, että näillä palstaäijän käninöillä olisi joku ns vastaanottaja tai että sen jutuissa olisi jotain perää. Se on hyvä muistaa
- Anonyymi
Jutut onkun ekalla exällä 🤢
- Anonyymi
Olispa tosiaan kiva tietää oliko sulta. Päättyisi tää pitkä ja kurja kaipauksen taival siihen paikkaan. 🤬
- Anonyymi
En ole siipeilijä, joten kannattaa lopettaa nuo puheet.
- Anonyymi
He heh, puhukaa mitä lystäätte, ei vaikuta millään lailla elämääni. Läheiseni kyllä tietävät mikä on totta ja mikä ei. PS. Onko jauhoinen juhannus ollut?
- Anonyymi
Oonhan mä maksanut vaikka ja mitä. Oma vikas jos et pyydä rahaa ruuasta ja juomasta.
- Anonyymi
Oot nyt käsittänyt täysin nurinkurisesti asiat.
- Anonyymi
Hähää. Menit sitte sinäki vanhaa vipuun s24 treffit on täynnä itsestään liikoja kuvitteleviam&n onnenonkijoita. Yhtä kokeilin yliopistokoulutettu muka. Katin kontit. Opiskelut pahasti kesken. Tein ,liian myöhään, vähän taustaselvityksiä. Puolirikollisten kanssa seukkaileva kullankaivaja nyt naurattaa oma toiminta olin alkuhuumassa liian avoin. Annoin hölmön vaikutelman ja maksoin mauritiuksenmatkan. Vaihdoin tatjaanaan, kun tatjaana oli avoimesti kullankaivaja. Peitellty kullankaivuu on jotenkin petollista toimintaa. eikös-juu-olekkin. sen n. Voit näin jälkeenpäin myöntää. Minä tulen puolitiehen vastaan. Seksi oli fantastista olit kuitenkin sen arvoinen, vaikka pilasit espanjan reissun rähjäämällä
- Anonyymi
En ole vielä ikinä koskaan ollut PILHU PALKALLA TÖISSÄ EDES VAIMONA.
Kiinnostais kyllä ja olen valmis tekemään sopimuksen, mutta ensin KESKUSTELLAAN KYLLÄ MITÄ KUULUU. - Anonyymi
Yhteisillä rahoilla sitä elellään, kuten kaikissa normaaleissa elämissä. Mies jää työttömäksi , haenko kaupasta vain itselleni ruokaa.
Et taida naista löytää, joka ei joskus käytä miehen korttia. Samoin työtön mies saattaa käyttää naisen korttia. Tasapainoa olla pitää. - Anonyymi
Köyhänä on parempaa olla kuin sinun elätettävänä🤗
- Anonyymi
En etsi elättäjää, osaan itse huolehtia menoistani. Mutta harva osaa säästämisen taidon.
T:köyhä- Anonyymi
Mä osaan sen 🤗 Syön terveellisesti ja autolla ajo on ylellisyyttäni, vaikka pienet tulot. En tuhlaa, mutta en ole liian pihi myöskään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä osaan sen 🤗 Syön terveellisesti ja autolla ajo on ylellisyyttäni, vaikka pienet tulot. En tuhlaa, mutta en ole liian pihi myöskään.
Lisään: ei ne suuret tulot, vaan pienet menot.
- Anonyymi
en ole nyt aikuisiällä matkustellut tai elänyt leveesti omat harrastukset jos on ollu ni olen kyllä pulittanut ja muut henk koht kulut sillonki ku oli muinoin kihloissa. kyllä sitä saa miehellä aika paljon jäädä lapaan että pystyy tänäpäivänä koko perheen elättään huom kivasti eikä laskemalla joka ainoota kauppareissua ja viemään etes kotimaan reissulle. ruokakin vtun kallista ja tapahtumat ym. ei täällä mikään ole ilmasta. eli kyllä naisenkin pitää perseensä nostaa ja jotain tehdä. kävellä vaikka työkkärin luukulle ensalkuun.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406653
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495729- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434480Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522956Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242402- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197