Mietin tossa että etitkö taas

Anonyymi-ap

elättäjää? 🤔 mitään et koskaan ole maksanut ite. m-n

39

573

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Johan oli arvostava kommentti. 🙄

• Anonyymi

Tietäisit, kuinka pidättelin. Tulee varmasti uniin.

• Anonyymi

Joo.

• Anonyymi

Voi että, mites sulla menee

• Anonyymi

Voi, kiitos kysymästä vietin juhannusaattoa afroafrikkalaisten, intialaisten ja brittiystävieni kanssa. Oli joukossa muutama suomalainenkin. Yhtään ukrainalaista tai virolaista en mielestäni tavannut. Liekkö heillä muuta puuhaa ollut...

• Anonyymi

Mitä säkin luulet tietäväs toisten elämästä?

• Anonyymi

Joku kertoi..
        aloittajalta.

• Anonyymi

Äläpä pienistä. Muista palstan viihdearvoikävälläkin on s24-viihdearvo. Viihteellinen julkaisuhan tämä on etusivulla komeilee ellen ja jarirakas, missälie ukko luuraa. Onko kukaan seurannu?

• Anonyymi

Oho, jo pomppas meetkö sen penaalin terävimmän luo nuolemaan, ei, kun vuolemaan? Voi kulta-rakas. Älä jätä minua näin. Leikistäkö taas suutuit? Muista kondomi. Ja ole varovainen niiden yhden kerran juttujen kanssaikä tekee temput sinullekin. Kaikki ei ikäänny arvokkaasti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku kertoi..
        aloittajalta.

Tyhmäkö olet ja kuuntelet muita mielummin kuin asianosaista? Mikä idiootti. Pitäisiköhän kenties miettiä miksi joku ihminen valehtelee toisesta ihmisestä näin paljon. Mikä on hänen motiivinsa? Taitaa itse olla kiinnostunut tuosta ihmisestä.

• Anonyymi

Täh? Ite en halua olla miehen rahoista riippuvainen. Liian epävarma pohja millekään. Mies voi tulla kotiini asumaan ja elää omilla rahoillaan. Terveisin yh

• Anonyymi

Sullako ois muka vara elättää joku 🫩

• Anonyymi

Oon rikas

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oon rikas

Sehän hyvä voit ostaa itselesi naisen. 🫩 Kukaan ei muuten sua haluakaan.

• Anonyymi

Älähän palstasetä innostu värittämään taas näitä onnettomia tusautuksiasi kuin kiviäkin kiinnostais oikeasti. Lol

• Anonyymi

Ai palstasedällä? Eläkkeelläni elän itse eipäs aleta paukutteleen niitä olemattomia henskeleitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sehän hyvä voit ostaa itselesi naisen. 🫩 Kukaan ei muuten sua haluakaan.

Niinpä kazakstanilainen ja thaikku ovat liian eksoottisia ja reviiritietoisia. Ajattelin vaihteeksi ostaa hmm. Kiinalaisen. Ne on laatu- ja muotitietoisia lee ling liu kuulostaa hyvältä nimeltä lisään listaan . Nöyriäkin vielä. Työ ja työn arvo kunniaan koti kuntoon tyylillä. palstasetä maksaa ja pukkila laatottaa

• Anonyymi

duppppai ja sokeriiskä🥲

• Anonyymi

Elämäni on ollut yhtä rakennehuoltoa ja teslaa kuule

• Anonyymi

Höpötystä.

Minä olen käynyt töissä koko ikäni.

• Anonyymi

:3

• Anonyymi

On se kumma miten voi noin alentavasti puhua jostain naisesta. Naisparka

• Anonyymi

Minusta on vastenmielistä olettaa, että näillä palstaäijän käninöillä olisi joku ns vastaanottaja tai että sen jutuissa olisi jotain perää. Se on hyvä muistaa

• Anonyymi

Jutut onkun ekalla exällä 🤢

• Anonyymi

Olispa tosiaan kiva tietää oliko sulta. Päättyisi tää pitkä ja kurja kaipauksen taival siihen paikkaan. 🤬

• Anonyymi

En ole siipeilijä, joten kannattaa lopettaa nuo puheet.

• Anonyymi

He heh, puhukaa mitä lystäätte, ei vaikuta millään lailla elämääni. Läheiseni kyllä tietävät mikä on totta ja mikä ei. PS. Onko jauhoinen juhannus ollut?

• Anonyymi

Oonhan mä maksanut vaikka ja mitä. Oma vikas jos et pyydä rahaa ruuasta ja juomasta.

• Anonyymi

Oot nyt käsittänyt täysin nurinkurisesti asiat.

• Anonyymi

Hähää. Menit sitte sinäki vanhaa vipuun s24 treffit on täynnä itsestään liikoja kuvitteleviam&n onnenonkijoita. Yhtä kokeilin yliopistokoulutettu muka. Katin kontit. Opiskelut pahasti kesken. Tein ,liian myöhään, vähän taustaselvityksiä. Puolirikollisten kanssa seukkaileva kullankaivaja nyt naurattaa oma toiminta olin alkuhuumassa liian avoin. Annoin hölmön vaikutelman ja maksoin mauritiuksenmatkan. Vaihdoin tatjaanaan, kun tatjaana oli avoimesti kullankaivaja. Peitellty kullankaivuu on jotenkin petollista toimintaa. eikös-juu-olekkin. sen n. Voit näin jälkeenpäin myöntää. Minä tulen puolitiehen vastaan. Seksi oli fantastista olit kuitenkin sen arvoinen, vaikka pilasit espanjan reissun rähjäämällä

• Anonyymi

En ole vielä ikinä koskaan ollut PILHU PALKALLA TÖISSÄ EDES VAIMONA.
      Kiinnostais kyllä ja olen valmis tekemään sopimuksen, mutta ensin KESKUSTELLAAN KYLLÄ MITÄ KUULUU.

• Anonyymi

Yhteisillä rahoilla sitä elellään, kuten kaikissa normaaleissa elämissä. Mies jää työttömäksi , haenko kaupasta vain itselleni ruokaa.
      Et taida naista löytää, joka ei joskus käytä miehen korttia. Samoin työtön mies saattaa käyttää naisen korttia. Tasapainoa olla pitää.

• Anonyymi

Köyhänä on parempaa olla kuin sinun elätettävänä🤗

• Anonyymi

En etsi elättäjää, osaan itse huolehtia menoistani. Mutta harva osaa säästämisen taidon.
      T:köyhä

• Anonyymi

Mä osaan sen 🤗 Syön terveellisesti ja autolla ajo on ylellisyyttäni, vaikka pienet tulot. En tuhlaa, mutta en ole liian pihi myöskään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä osaan sen 🤗 Syön terveellisesti ja autolla ajo on ylellisyyttäni, vaikka pienet tulot. En tuhlaa, mutta en ole liian pihi myöskään.

Lisään: ei ne suuret tulot, vaan pienet menot.

• Anonyymi

en ole nyt aikuisiällä matkustellut tai elänyt leveesti omat harrastukset jos on ollu ni olen kyllä pulittanut ja muut henk koht kulut sillonki ku oli muinoin kihloissa. kyllä sitä saa miehellä aika paljon jäädä lapaan että pystyy tänäpäivänä koko perheen elättään huom kivasti eikä laskemalla joka ainoota kauppareissua ja viemään etes kotimaan reissulle. ruokakin vtun kallista ja tapahtumat ym. ei täällä mikään ole ilmasta. eli kyllä naisenkin pitää perseensä nostaa ja jotain tehdä. kävellä vaikka työkkärin luukulle ensalkuun.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      140
      6653
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5729
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      123
      4891
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4480
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      52
      3892
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      62
      3061
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      52
      2956
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      24
      2402
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      42
      2270
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      15
      2197
    Aihe