Onko Savottamarkkinat

Anonyymi-ap

käymisen arvoinen tapahtuma?

37

1929

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei enää pitkään aikaan.

• Anonyymi

Ei muuta kuin Mikko rantaan takas, niin kunta saa veromarkkoina kaiken takas🤣

• Anonyymi

Yes! -Alatalo kehiin ja rantaan. <3

• Anonyymi

onhan meillä vanhoja ukkoja omastakintakaa. Ei maksa mitään.

• Anonyymi

Ookko nää varma jotta ilimatteeks nortti huulessa kitarankieliä sinne tulloo venyttelemääm.

• Anonyymi

:) -Nimen omaan omas takin takaa.

• Anonyymi

Samanlainen kuin kaikkien muidenkin samankokoisten kuntien markkinat. Samat kojut ja ehkä vähän erilainen ohjelmatarjonta. Itse käyn siellä koska sukua Konnevedellä, mutta täysin ulkopuoliselle se on tavallinen pieni markkinatapahtuma.

• Anonyymi

Helsinkissä on oranssit kojut ja kalliit hinnat. Nuolevat siellä silliä.

• Anonyymi

Mitään omaperäistä ei siinä ole kun järjestäjänä Konneveden kunta. Ainakin ennen kunnalla oli kovin negatiivinen suhtautuminen kaikkeen muuhun mitä tuona aikana järjestettiin...

Markkinat meni ihan pilalle kun jotain yritettiin. Eipä enää paljoa kukaan yritäkään.

• Anonyymi

Yritä nyt kuitenkin päästä yli tuosta masennuksen alhosta ja mene markkinoille. ;))

• Anonyymi

Kyllä on.

• Anonyymi

Hoono soomi myy rättejä,mitkä ei ole Tallinan sadam marketissa,menneet kaupaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hoono soomi myy rättejä,mitkä ei ole Tallinan sadam marketissa,menneet kaupaksi.

Olet varmaan tutkinut asiaa perusteellisesti mutta heikko kirjallinen ulostulosi tuhoaa vies-
        tisi naurettavaksi pelleilyksi, joka ei mairittele siun oman äidinkielesi taitoa vaan lisäksi saat
        rasistisen huutajan maineen.Ikävä sanoa näin mutta joskus täytyy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet varmaan tutkinut asiaa perusteellisesti mutta heikko kirjallinen ulostulosi tuhoaa vies-
        tisi naurettavaksi pelleilyksi, joka ei mairittele siun oman äidinkielesi taitoa vaan lisäksi saat
        rasistisen huutajan maineen.Ikävä sanoa näin mutta joskus täytyy.

Löytyhän se kielipoliisi olin jo hieman huolissani.mihinkä jälkeenjäännyt on hävinnyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Löytyhän se kielipoliisi olin jo hieman huolissani.mihinkä jälkeenjäännyt on hävinnyt.

Itsesi vaan nolaat täällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itsesi vaan nolaat täällä.

Kiva että huomasit oman erheesi, mutta on hyödytöntä syyttää siitä minua, jolla ei ole o-
        saa ei arpaa siun rasistisiin viittauksiisi. -Eiks niin? ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiva että huomasit oman erheesi, mutta on hyödytöntä syyttää siitä minua, jolla ei ole o-
        saa ei arpaa siun rasistisiin viittauksiisi. -Eiks niin? ;)

Hyvä että myos EIKS NIIN löytyi taas !

• Anonyymi

Onhan siellä tänä kesänä moottorisahaveiston SM kisat. Kannattanee suojata korvat...

• Anonyymi

Saadaan taidetta paikkakunnalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jospa joku sahaa Putinin, anteeksi paskasen kuvan…

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä täällä ei olekaan liikaa. Lisää tarvitaan rutkasti. -Valitettavasti. :)

• Anonyymi

On se tapahtumana ihan kiva kaikkineen. Markkinameininkiä on monella tasolla ja sään salliessa markkinat ovat mukavaa ajan kulukkia myös kesäkonnevetisille. <<<<3

• Anonyymi

Tarkoitat varmaan kesäkonneveteläisille!

• Anonyymi

Itse näin torikammoisena eläkeläishenkilönä asioin mieluusti kauppa-asioillani ilta-
      päivän puolella, mutta en halua tuomita niitä jotka tykkäävät markkinahumusta. <3

• Anonyymi

Tervetuloa kumminkin. Ja kaikki Konneveteleläiset😆

• Anonyymi

On toki käymisen väärti vasiten kulttuuritarjonnan osalta! -Tavataan siellä. <3

• Anonyymi

Yllättävän myönteinen tapahtuma,vaikka vuosia olen karttanut.Ei sitä Puomirannan huutoa eikä mainostamista.Ei melusaastetta,vaan rauhalliset hyvät markkinat.Hinnatkin markkinahinnoiksi kohtuulliset.Tällä tavalla eteenpäin.HYVÄ.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yllättävän myönteinen tapahtuma,vaikka vuosia olen karttanut.Ei sitä Puomirannan huutoa eikä mainostamista.Ei melusaastetta,vaan rauhalliset hyvät markkinat.Hinnatkin markkinahinnoiksi kohtuulliset.Tällä tavalla eteenpäin.HYVÄ.

Mitä hyvää löysit markkinoilta? Harmittaa kun nämä markkinat huononevat vuosi vuodelta. Alku aikoina meidänkin liike oli omalla kojulla mukana mutta neljä vuotta riitti kun ei oikein tullut tulosta. Nyt olen ollut vain asiakkaana, harmittaa kun markkinat joka vuosi vain huononee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä hyvää löysit markkinoilta? Harmittaa kun nämä markkinat huononevat vuosi vuodelta. Alku aikoina meidänkin liike oli omalla kojulla mukana mutta neljä vuotta riitti kun ei oikein tullut tulosta. Nyt olen ollut vain asiakkaana, harmittaa kun markkinat joka vuosi vain huononee.

-Kas niinhän se menee, markkinat määräävät hintatason eiks je? Joutavaa valittaa jos oma tuote on ollut huonosti markkinoitu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainakaan lauantaina perusteella ei ollut "huononemista" havaittavissa - paljon myyjiä, paljon väkeä liikkeellä ja moni kuului olevan tyytyväinen päivän myyntiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Löysin hyvää mieltä,pikkuostoksia.tuttavia.Ja rusinana pullassa ystävällisen ELY keskuksen naisen.jolle sain kertoa miten Konneveden kunta rikkoo yhdenvertaisuuslakia ja miten vammaisneuvosto koostuu ei liikuntarajoiteisista .Neuvoja asian korjaamisreksi. Lopuksi Mierontielle hyvästä palvelusta ja lounaasta. Eikö siinä ,jo ole tarpeeksi hyvää.tässä sarvkuonojen kylässä.Jatketaan tästä.

• Anonyymi

Tyhjänpäiväinen krääsäkin oli karsiutunut ja oli hyvää ostettavaa.

• Anonyymi

Täysin samaa mieltä !!

• Anonyymi

Kunnanjohtaja kaavaili Moottorisahaveiston SM kisoja jokavuotiseksi tapahtumaksi Konnevedelle.
      Silloin pitäisi satsata kisoihin eri tavalla kuin nyt; palkinnot naurettavan pieniä/olemattomia. Tuomaristoa ei esitelty, ketä lie olivat? Eikö läpinäkyvyys ole usein hoettu sanapari, se ei toteutunut.
      Ei yleisöäänestystä...?!
      Ja huutokaupassa töitä meni pilkkahintaan....
      Enpä usko, että sahaajia olisi tulossa paikkakunnalle uudestaan, sen verran heikosti oli asiat hoidettu.

• Anonyymi

Se on Minä Ite,joka lyö paskan leipään Konnevedellä.

• Anonyymi

Mika on lähes tulkoon ainoa joka yrittää saada jotain positiivistä Konnevedelle. Jotenkin tuntuu ettei mikään ei teillekonnevetisille kelpaa. Teidän kunnanjohtaja on aikaansa edellä muita!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mika on lähes tulkoon ainoa joka yrittää saada jotain positiivistä Konnevedelle. Jotenkin tuntuu ettei mikään ei teillekonnevetisille kelpaa. Teidän kunnanjohtaja on aikaansa edellä muita!

Muuta Konnevedelle,voi mielesi muuttua. Hyvä se on penkalta huudella !

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      100
      4492
    2. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      27
      2385
    3. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      108
      2184
    4. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      200
      2179
    5. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
      Maailman menoa
      406
      1903
    6. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      169
      1493
    7. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      100
      1269
    8. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
      Tunteet
      32
      1075
    9. Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen

Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha
      Ikävä
      72
      976
    10. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      79
      850
    Aihe