Onko Savottamarkkinat

Anonyymi-ap

käymisen arvoinen tapahtuma?

23

1069

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei enää pitkään aikaan.

• Anonyymi

Ei muuta kuin Mikko rantaan takas, niin kunta saa veromarkkoina kaiken takas🤣

• Anonyymi

Yes! -Alatalo kehiin ja rantaan. <3

• Anonyymi

onhan meillä vanhoja ukkoja omastakintakaa. Ei maksa mitään.

• Anonyymi

Ookko nää varma jotta ilimatteeks nortti huulessa kitarankieliä sinne tulloo venyttelemääm.

• Anonyymi

:) -Nimen omaan omas takin takaa.

• Anonyymi

Samanlainen kuin kaikkien muidenkin samankokoisten kuntien markkinat. Samat kojut ja ehkä vähän erilainen ohjelmatarjonta. Itse käyn siellä koska sukua Konnevedellä, mutta täysin ulkopuoliselle se on tavallinen pieni markkinatapahtuma.

• Anonyymi

Mitään omaperäistä ei siinä ole kun järjestäjänä Konneveden kunta. Ainakin ennen kunnalla oli kovin negatiivinen suhtautuminen kaikkeen muuhun mitä tuona aikana järjestettiin...

Markkinat meni ihan pilalle kun jotain yritettiin. Eipä enää paljoa kukaan yritäkään.

• Anonyymi

Yritä nyt kuitenkin päästä yli tuosta masennuksen alhosta ja mene markkinoille. ;))

• Anonyymi

Kyllä on.

• Anonyymi

Hoono soomi myy rättejä,mitkä ei ole Tallinan sadam marketissa,menneet kaupaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hoono soomi myy rättejä,mitkä ei ole Tallinan sadam marketissa,menneet kaupaksi.

Olet varmaan tutkinut asiaa perusteellisesti mutta heikko kirjallinen ulostulosi tuhoaa vies-
        tisi naurettavaksi pelleilyksi, joka ei mairittele siun oman äidinkielesi taitoa vaan lisäksi saat
        rasistisen huutajan maineen.Ikävä sanoa näin mutta joskus täytyy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet varmaan tutkinut asiaa perusteellisesti mutta heikko kirjallinen ulostulosi tuhoaa vies-
        tisi naurettavaksi pelleilyksi, joka ei mairittele siun oman äidinkielesi taitoa vaan lisäksi saat
        rasistisen huutajan maineen.Ikävä sanoa näin mutta joskus täytyy.

Löytyhän se kielipoliisi olin jo hieman huolissani.mihinkä jälkeenjäännyt on hävinnyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Löytyhän se kielipoliisi olin jo hieman huolissani.mihinkä jälkeenjäännyt on hävinnyt.

Itsesi vaan nolaat täällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itsesi vaan nolaat täällä.

Kiva että huomasit oman erheesi, mutta on hyödytöntä syyttää siitä minua, jolla ei ole o-
        saa ei arpaa siun rasistisiin viittauksiisi. -Eiks niin? ;)

• Anonyymi

Onhan siellä tänä kesänä moottorisahaveiston SM kisat. Kannattanee suojata korvat...

• Anonyymi

Saadaan taidetta paikkakunnalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jospa joku sahaa Putinin, anteeksi paskasen kuvan…

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä täällä ei olekaan liikaa. Lisää tarvitaan rutkasti. -Valitettavasti. :)

• Anonyymi

On se tapahtumana ihan kiva kaikkineen. Markkinameininkiä on monella tasolla ja sään salliessa markkinat ovat mukavaa ajan kulukkia myös kesäkonnevetisille. <<<<3

• Anonyymi

Tarkoitat varmaan kesäkonneveteläisille!

• Anonyymi

Itse näin torikammoisena eläkeläishenkilönä asioin mieluusti kauppa-asioillani ilta-
      päivän puolella, mutta en halua tuomita niitä jotka tykkäävät markkinahumusta. <3

• Anonyymi

Tervetuloa kumminkin. Ja kaikki Konneveteleläiset😆

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      93
      2109
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      167
      1550
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      74
      1319
    4. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      238
      1211
    5. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      73
      1170
    6. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      88
      1096
    7. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1041
    8. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      248
      991
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      51
      926
    10. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      88
      891
    Aihe