käymisen arvoinen tapahtuma?
Onko Savottamarkkinat
23
1069
Vastaukset
- Anonyymi
Ei enää pitkään aikaan.
- Anonyymi
Ei muuta kuin Mikko rantaan takas, niin kunta saa veromarkkoina kaiken takas🤣
- Anonyymi
Yes! -Alatalo kehiin ja rantaan. <3
- Anonyymi
onhan meillä vanhoja ukkoja omastakintakaa. Ei maksa mitään.
- Anonyymi
Ookko nää varma jotta ilimatteeks nortti huulessa kitarankieliä sinne tulloo venyttelemääm.
- Anonyymi
:) -Nimen omaan omas takin takaa.
- Anonyymi
Samanlainen kuin kaikkien muidenkin samankokoisten kuntien markkinat. Samat kojut ja ehkä vähän erilainen ohjelmatarjonta. Itse käyn siellä koska sukua Konnevedellä, mutta täysin ulkopuoliselle se on tavallinen pieni markkinatapahtuma.
- Anonyymi
Mitään omaperäistä ei siinä ole kun järjestäjänä Konneveden kunta. Ainakin ennen kunnalla oli kovin negatiivinen suhtautuminen kaikkeen muuhun mitä tuona aikana järjestettiin...
Markkinat meni ihan pilalle kun jotain yritettiin. Eipä enää paljoa kukaan yritäkään.- Anonyymi
Yritä nyt kuitenkin päästä yli tuosta masennuksen alhosta ja mene markkinoille. ;))
- Anonyymi
Kyllä on.
- Anonyymi
Hoono soomi myy rättejä,mitkä ei ole Tallinan sadam marketissa,menneet kaupaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hoono soomi myy rättejä,mitkä ei ole Tallinan sadam marketissa,menneet kaupaksi.
Olet varmaan tutkinut asiaa perusteellisesti mutta heikko kirjallinen ulostulosi tuhoaa vies-
tisi naurettavaksi pelleilyksi, joka ei mairittele siun oman äidinkielesi taitoa vaan lisäksi saat
rasistisen huutajan maineen.Ikävä sanoa näin mutta joskus täytyy. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet varmaan tutkinut asiaa perusteellisesti mutta heikko kirjallinen ulostulosi tuhoaa vies-
tisi naurettavaksi pelleilyksi, joka ei mairittele siun oman äidinkielesi taitoa vaan lisäksi saat
rasistisen huutajan maineen.Ikävä sanoa näin mutta joskus täytyy.Löytyhän se kielipoliisi olin jo hieman huolissani.mihinkä jälkeenjäännyt on hävinnyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löytyhän se kielipoliisi olin jo hieman huolissani.mihinkä jälkeenjäännyt on hävinnyt.
Itsesi vaan nolaat täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsesi vaan nolaat täällä.
Kiva että huomasit oman erheesi, mutta on hyödytöntä syyttää siitä minua, jolla ei ole o-
saa ei arpaa siun rasistisiin viittauksiisi. -Eiks niin? ;)
- Anonyymi
Onhan siellä tänä kesänä moottorisahaveiston SM kisat. Kannattanee suojata korvat...
- Anonyymi
Saadaan taidetta paikkakunnalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jospa joku sahaa Putinin, anteeksi paskasen kuvan…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä täällä ei olekaan liikaa. Lisää tarvitaan rutkasti. -Valitettavasti. :)
- Anonyymi
On se tapahtumana ihan kiva kaikkineen. Markkinameininkiä on monella tasolla ja sään salliessa markkinat ovat mukavaa ajan kulukkia myös kesäkonnevetisille. <<<<3
- Anonyymi
Tarkoitat varmaan kesäkonneveteläisille!
- Anonyymi
Itse näin torikammoisena eläkeläishenkilönä asioin mieluusti kauppa-asioillani ilta-
päivän puolella, mutta en halua tuomita niitä jotka tykkäävät markkinahumusta. <3- Anonyymi
Tervetuloa kumminkin. Ja kaikki Konneveteleläiset😆
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932109Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671550YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741319Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2381211- 731170
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511041Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava248991Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51926Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88891