Detranstarina: Trasitio lupasi uuden elämän, nyt katuu

Anonyymi-ap

https://www.youtube.com/watch?v=qtQBdW84WtU

Tubekanavalta: Lila Rose

Kristillisen sanoman voi jättää huomiotta, muuten asiallinen ja kokonaisvaltainen katsaus nuoren naisen elämäntapahtumiin ja syihin, mitkä johti virheelliseen transidentiteetin omaksumiseen.

4

73

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Transitio*

• Anonyymi
      UUSI

Mitä enemmän näitä postaillaan lesbo-osioon, sitä enemmän tuen transihmisiä ihan kiusallani. Alkaa sen verran ärsyttää.

• Anonyymi
      UUSI

Mielenkiintoinen on kohta, jossa Lila Rose kertoo siitä, miten sai mieleensä olevansa transmies.

Lila kertoo olleensa lapsena tomboy, eli poikamaisista asioista kiinnostunut tyttö. 18-vuotiaana hän ei tuntenut voivansa hyvin, minkä vuoksi hän haki tietoa Youtubesta. Youtubessa hän törmäsi transmiesten videoihin, joissa transition tehneet transmiehet kertoivat eläneensä tyttönä onnetonta elämää ja voivat transition jälkeen he voivat paljon paremmin. Lila näki ennen-ja-jälkeen videoita ja vakuuttui siitä, että hän on väärässä kehossa.

Suomessa verorahoitteinen valtiomedia YLE suoltaa nuorille vastaavaa materiaalia. Viimeisen 10 vuoden aikana yli 120 transmiestä ja transnaista käsittelevää dokumenttia ja tietoiskua. Tätä mainosmateriaalia jaetaan herkässä iässä oleville nuorille, jotka vasta etsivät itseään.

Ei ihme, että sukupuolitutkimukseen hakeutuvien nuorten ja nuorten aikuisten määrä on 8 kertaistunut Suomessa kuluneen 15 vuoden aikana.

• Anonyymi
      UUSI

Olen 49v hmies ja lapsena ja nuorena olin kiinnostunut kaikesta mistä kasvavan pojan ei olisi pitänyt. Leikin nukeilla, olin kiinnostunut taiteesta ja muodista, katsoin saippuasarjoja, kuuntelin poppia jne.

En silti ole hetkeäkään pitänyt itseäni naisena vaan naismaisena miehenä. Eikä taustani todellakaan ollut mikään vapaamielinen ja ymmärtävä. Ovatkohan nämä transsit jotenkin oppineet liian hyvälle?

Ainut poikien juttu mikä kiinnosti olivat Matchboxin pikkuautot. Niitä kitupiikki-vanhemmat, joiden mielestä kaikki lasten lelut olivat rahan haaskausta, sitten ostivatkin auliisti. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      166
      9691
    2. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      66
      4954
    3. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      4752
    4. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      4092
    5. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      3752
    6. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      35
      3653
    7. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      38
      3538
    8. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      48
      3263
    9. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      44
      3079
    10. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      49
      2774
    Aihe