https://www.youtube.com/watch?v=qtQBdW84WtU
Tubekanavalta: Lila Rose
Kristillisen sanoman voi jättää huomiotta, muuten asiallinen ja kokonaisvaltainen katsaus nuoren naisen elämäntapahtumiin ja syihin, mitkä johti virheelliseen transidentiteetin omaksumiseen.
Detranstarina: Trasitio lupasi uuden elämän, nyt katuu
4
185
Vastaukset
- Anonyymi
Transitio*
- Anonyymi
Mitä enemmän näitä postaillaan lesbo-osioon, sitä enemmän tuen transihmisiä ihan kiusallani. Alkaa sen verran ärsyttää.
- Anonyymi
Mielenkiintoinen on kohta, jossa Lila Rose kertoo siitä, miten sai mieleensä olevansa transmies.
Lila kertoo olleensa lapsena tomboy, eli poikamaisista asioista kiinnostunut tyttö. 18-vuotiaana hän ei tuntenut voivansa hyvin, minkä vuoksi hän haki tietoa Youtubesta. Youtubessa hän törmäsi transmiesten videoihin, joissa transition tehneet transmiehet kertoivat eläneensä tyttönä onnetonta elämää ja voivat transition jälkeen he voivat paljon paremmin. Lila näki ennen-ja-jälkeen videoita ja vakuuttui siitä, että hän on väärässä kehossa.
Suomessa verorahoitteinen valtiomedia YLE suoltaa nuorille vastaavaa materiaalia. Viimeisen 10 vuoden aikana yli 120 transmiestä ja transnaista käsittelevää dokumenttia ja tietoiskua. Tätä mainosmateriaalia jaetaan herkässä iässä oleville nuorille, jotka vasta etsivät itseään.
Ei ihme, että sukupuolitutkimukseen hakeutuvien nuorten ja nuorten aikuisten määrä on 8 kertaistunut Suomessa kuluneen 15 vuoden aikana. - Anonyymi
Olen 49v hmies ja lapsena ja nuorena olin kiinnostunut kaikesta mistä kasvavan pojan ei olisi pitänyt. Leikin nukeilla, olin kiinnostunut taiteesta ja muodista, katsoin saippuasarjoja, kuuntelin poppia jne.
En silti ole hetkeäkään pitänyt itseäni naisena vaan naismaisena miehenä. Eikä taustani todellakaan ollut mikään vapaamielinen ja ymmärtävä. Ovatkohan nämä transsit jotenkin oppineet liian hyvälle?
Ainut poikien juttu mikä kiinnosti olivat Matchboxin pikkuautot. Niitä kitupiikki-vanhemmat, joiden mielestä kaikki lasten lelut olivat rahan haaskausta, sitten ostivatkin auliisti. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745028- 332801
- 402554
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin261963Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401872Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291739- 951732
- 1661593
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241358Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941210