Tänään taas sai kuulla sellaista hapatetta Lesta papin suusta voi että sentään, hyvä ettei oksennus tullut. Miksi nämä Lestat tunkee kirkkoon tuomaan SRK hapatetta, pysyisi lahkolaiset ihan vaan omassa itserakkaissa seuroissaan.
Toisaalta kunnon papit varoittaa näistä rikkakasveista seurakunnassa.
Lesta papit pysyköön seuroissa
55
735
Vastaukset
- Anonyymi
Lervapapit on kaikkivoipasia otuksia.
Ev.lut kirkossa kuuluu myös monenlaista, niin kuin vl-liikkeessäkin, tuntuu kyllä aika kummalliselta, ihan kuin ne johtaisi ihmisiä harhaan.
- Anonyymi
Ai niinku et saa uskoa synnit anteeksi
- Anonyymi
Mikä tämä uskoa synnit anteeksi joiku on . Kaikki kristityt on saanut kaiken anteeksi Golgatan ristiin naulitussa . Kaikki. Jokainen kristitty. Mikä sinä olet lajittelemaan kristittyjä ?
- Anonyymi
Saattoi olla ettei jeesus sovittanut kenenkään syntejä eikä edes kuollut ristillä vaan se oli juudas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saattoi olla ettei jeesus sovittanut kenenkään syntejä eikä edes kuollut ristillä vaan se oli juudas
juudas iskariot joka kavalsi jeesuksen ristillä ja nyt kristityt uskoo sen nimessä ja veressä syntejä anteeksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
juudas iskariot joka kavalsi jeesuksen ristillä ja nyt kristityt uskoo sen nimessä ja veressä syntejä anteeksi
juudas oli oikeasti kristitty
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tai jos se oli jeesus
Anonyymi kirjoitti:
tai jos se oli jeesus
Syntien anteeksi jakaminen Ihmisen suusta on pahinta pakallisuutta, ja vie molemmat kadotukseen.
- Anonyymi
Lesta saa synnit anteeksi Rauhanyhdistyksen kokouksessa kuunnellessa saarnan, hän ei koskaan vastaa seurauksistaan joita synnissä on toiselle ihmiselle tehnyt, saati että edes pyytäisi anteeksi, tämä tekee heistä ylpeitä ja ylimielisiä. Sellaista se synnit anteeksi teillä hurskailla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lesta saa synnit anteeksi Rauhanyhdistyksen kokouksessa kuunnellessa saarnan, hän ei koskaan vastaa seurauksistaan joita synnissä on toiselle ihmiselle tehnyt, saati että edes pyytäisi anteeksi, tämä tekee heistä ylpeitä ja ylimielisiä. Sellaista se synnit anteeksi teillä hurskailla.
Liittyykö nämä hoito kokouksiin epä uskonen ei kestä totuutta ja pahentuu entäs ne kateelliset jotka sortaa omiaan niille pahempi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liittyykö nämä hoito kokouksiin epä uskonen ei kestä totuutta ja pahentuu entäs ne kateelliset jotka sortaa omiaan niille pahempi
kolmio draama
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kolmio draama
tai jos ne onkin niitä jotka ei lukeudu joukkoon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tai jos ne onkin niitä jotka ei lukeudu joukkoon
syntyy niitten perheisiin
- Anonyymi
pinnasänky kirjoitti:
Syntien anteeksi jakaminen Ihmisen suusta on pahinta pakallisuutta, ja vie molemmat kadotukseen.
Cli kallis pinna usko sinäkin synnit anteeksi jeesuksen nimessä ja veressä
- Anonyymi
pinnasänky kirjoitti:
Syntien anteeksi antaminen on Kristuksen seurakunnalleen antama tehtävä (Joh. 20:23, Matt. 16:19 ja 18:18), jota kuninkaallinen papisto eli sydämestään uskovat kristityt toteuttaa (1. Piet. 2:9). Syntien anteeksiantaminen on "viralla, joka hengen antaa" (2. Kor. 3:8) ja "meillä senkaltainen virka on, sen jälkeen kuin armo meidän kohtaamme tapahtunut on" (2. Kor. 4:1).
- Anonyymi
Pysykööt hihhulilahkot pois kirkoista.
- Anonyymi
Pappi käynyt suviseuroissa puhumassa ja nyt jatkoi samaa veisuuta varmaankin.
- Anonyymi
Nämä näkemyserot, eivät sulje muita pois, vaan avartavat Jumalan kutsunta tapoja lapseuteensa. Ihmiset ovat hyvin vajavaisia kaiken uuden edessä. Kristinuskoon kasvetaan hitaasti, uskonnollisten kokemusten kertyessä. Apostoli Johannes eli kauan ja hänestä kasvoi rakkauden apostoli, joka näki noviisien kasvukivut lempeällä mielellä. Jumalallisella viisaudella, Pyhän Hengen opastuksella kasvanut kristinusko, on valtava siunaus, koska se hyväksyy, myös matkalla olevat Jumalan kasvojen etsijät.
- Anonyymi
Seli seli kyllä SRK oppi sulkee rutosti ihmisiä pois ja tätä hapatetta Lesta papit saarnaa.
Mistä Sinä löydät laupeuden Jumala- kytkennöissä?
Vanhassa Testamentissa niitä on kolme jaetta, joista kaikki painottaa Ihmisen uskoa tulevaan Ristin sovitukseen, tosin Jumala osoittaa laupeutta omalle kansalleen Israelille, mutta ei samalla tavalla pakanoille.- Anonyymi
jumala ei ole puhunut pakanoille mitään
- Anonyymi
Eipä päästetä Suviseuroihin oikeaa sananjulistajaa vaan kaikki SRK: n puhujia, mutta Lestadiolais papit kyllä hyväksytään kirkkoon.
Lut Kirkkohan on ihmisoppi, juutalaisten vihaajana se oppi ei helolla pelsta.
Siinä ei ole uskolla mitään sijaa ja Luther vääntikin jutun niin; -"sola gratia, sola fide", eli "vain armosta, vain uskon kautta"
Ollaan täysijn ihmisopissa.- AnonyymiUUSI
pinnasänky kirjoitti:
Lut Kirkkohan on ihmisoppi, juutalaisten vihaajana se oppi ei helolla pelsta.
Siinä ei ole uskolla mitään sijaa ja Luther vääntikin jutun niin; -"sola gratia, sola fide", eli "vain armosta, vain uskon kautta"
Ollaan täysijn ihmisopissa.Adolf Hitler ja Benjamin Netanjahu - kaksi herraa eri aikakausilta ja eri vihan kohteet, mutta molemmat sielunmaisemaltaan niin samanlaisia lopullisen ratkaisun miehiä... Israelin sisältä 500 vaikuttajaa on vaatinut sotatoimien lopettamista, kun Hamas on tosiasiassa jo lyöty, mutta meidän helluntaiveljet ne vain siunaavat Netanjahun 80000 ihmisen hengen vaatinutta kansanmurhaa, jotta saisivat itselleen siunauksen...
- Anonyymi
Lestapapit on varmasti ahneita rahalle ja vallalle, niinkuin koko rottalauma.
- Anonyymi
lesta perkeleethän ei tiedä mitään raamatusta
- Anonyymi
tavallinen lapsiakin osaa uskon aakkoset ja lesta perkele lukee raamatusta eikä vieläkään tajua
- Anonyymi
Lesta pappi ottaa suihin ensin isältään sitten äidiltään ja sanoo jeesuksen nimeen aamen
- Anonyymi
ja sika lauma kuuntelee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja sika lauma kuuntelee
narkeista koostuvat idiootot imevät lesta kyrvön sanat täysillä
- Anonyymi
Lestapapit polkee naisten ihmisoikeuksia,ja akat nöyrtyy!synnin anteekspyynnöllä kuitataan kaikki polkemiset.
- Anonyymi
Sunnuntaina Lesta pappi luki Raamatun kohdan jossa sanotaan lahkolaisuuden olevan syntiä, meinasin revetä nauramaan. Pokka papilla piti punaposkisena kun puhui, muidenkin rauhanyhdistyksen sammakko hapatteiden loikkiessa suustaan.
- Anonyymi
En oo koskaan ajatellut kuuluvan mihinkään lahkoon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En oo koskaan ajatellut kuuluvan mihinkään lahkoon
Onko lahkon tunnus merkki sisään ilma kokoontuminen
- Anonyymi
Kuules.. Nykyisten suurelta osin kirkon hömppöpuhujillla on fokus kadoksissa.
Ei ole huolta sielujen pelastuksesta monellakaan.
Vl-papit sentään varoittavat kuolettavasta synti turmeluksesta, johon me kaikki olemme osallisia ja lankeemme.
Vl paperilla on tarjota lääke syntisairauteen... Herramme Jeesuksen sovitustyön ansiosta synnit saadaan anteeksi Jeesuksen Nimek ja veren voimalla.
Sley ja kansanlähetys mm. Saarnaavat synnin synniksi ja parannuksen kautta saa Kristuksen valtaisan sovitustyön uskoa omakseen.
Vl papit ovat suolana kirkossa.
Monesti menen Vl-papin saarnaa kuuntelemaan kuin Pride hömppään hurahtaneita.
Tietää silloin mitä saa. On monia hyvillä puhujan lahjoilla siunattuja Vl-pappeja.- Anonyymi
oon hirveän surullinen ettei musta tehty koskaan srk pue miestä tämä suru on mielettömän hankala käsitellä välillä jopa kestämätön en tiedä miten selviän tästä ehkä mun täytyy tehdä itse murha
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oon hirveän surullinen ettei musta tehty koskaan srk pue miestä tämä suru on mielettömän hankala käsitellä välillä jopa kestämätön en tiedä miten selviän tästä ehkä mun täytyy tehdä itse murha
Mun faijakin halus puhujaksi ainakin äitin mukaan en tiedä sitten kun se ei saarnannut syntejä anteeksi olisiko mutsi sopinut paremmin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun faijakin halus puhujaksi ainakin äitin mukaan en tiedä sitten kun se ei saarnannut syntejä anteeksi olisiko mutsi sopinut paremmin
kova se oli ainakin huutamaan armeijassa alokkaat teki heti parannuksen kun se huusi sai varoituksen ehkä armeijan pomo oli liikuttunut sen sanan palvelijan tehtävästä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai se oli sitten niin uskovainen ettei tarvinnut antaa syntejä anteeksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai se oli sitten niin uskovainen ettei tarvinnut antaa syntejä anteeksi
en ainakaan muista pysyy kurissa kun antaa selkää eikä syntejä anteeksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
en ainakaan muista pysyy kurissa kun antaa selkää eikä syntejä anteeksi
Äitiltä pyytelin sitten tietysti aloin varomaan ettei liian usein pyytele kun se alko torumaan kun niillä oli hoito kokouksia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äitiltä pyytelin sitten tietysti aloin varomaan ettei liian usein pyytele kun se alko torumaan kun niillä oli hoito kokouksia
joku juttu niillä oli isä kierteli kyliä ja äiti hoiti lapsia et oliko se se esi isien usko
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joku juttu niillä oli isä kierteli kyliä ja äiti hoiti lapsia et oliko se se esi isien usko
tietysti se tuntu kauheata kun joskus rukoilin et isä pääsee taivaaseen ja tuli vaan synkkä olo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tietysti se tuntu kauheata kun joskus rukoilin et isä pääsee taivaaseen ja tuli vaan synkkä olo
joskus oli sellainen olo isä on hirveen vihainen näin kuume houreissa sen huutavan pään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joskus oli sellainen olo isä on hirveen vihainen näin kuume houreissa sen huutavan pään
onhan se vähän vaikeaa kun evan keliumia aletaan ehdollistamaan ja sit kun lesta pappi sanoo et mee pöpilään aloin miettii voiko niitä saarnata anteeksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onhan se vähän vaikeaa kun evan keliumia aletaan ehdollistamaan ja sit kun lesta pappi sanoo et mee pöpilään aloin miettii voiko niitä saarnata anteeksi
ja toinen lyö luurin korvaan alkaa miettimään mikä mättää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja toinen lyö luurin korvaan alkaa miettimään mikä mättää
ja toinen on kateellinen kun saa synnit anteeksi naiselta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja toinen on kateellinen kun saa synnit anteeksi naiselta
kyllä ne osaa nälviä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se oli jo aika skitsoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se oli jo aika skitsoa
sen oppi kun ei pahota mieltänsä ei tarvi pyydellä anteeksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sen oppi kun ei pahota mieltänsä ei tarvi pyydellä anteeksi
muutama herja välillä pitää mielen virkeänä sit haukkuu oikein kovasti on hyvässä uskossa
- AnonyymiUUSI
Kuulepas nyt lesta pappien kuuntelija Kirkossa noita edellisiä kommentteja, ei me haluta tuollaista kirkoomme pysykää vaan hapatteiden kanssa siellä lahkossanne.
- AnonyymiUUSI
tällaista on Lestojen syntien anteeksi anto.
Lesta saa synnit anteeksi Rauhanyhdistyksen kokouksessa kuunnellessa saarnan, hän ei koskaan vastaa seurauksistaan joita synnissä on toiselle ihmiselle tehnyt, saati että edes pyytäisi anteeksi, tämä tekee heistä ylpeitä ja ylimielisiä. Sellaista se synnit anteeksi teillä hurskailla lahkolaisilla on. - AnonyymiUUSI
Vanhoillislestadiolaisuus on Luterilaisen kirkon lahko, joten pysyköön lahko pois sotkemasta emokirkkoaan näistä lahkoistahan Raamattu varoittaa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943632
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli452992Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.782497- 612358
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512321Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172297Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202187Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212183- 1172178
- 642040