Vanha suola janottaa?
Sanna biletti taas kaulannuolijan seurassa
13
267
Vastaukset
- Anonyymi
NORMAL KATASTROF
Näin meillä sosialisti piireissä
asia nähdään.- Anonyymi
Persu on kateellinen jos joku saa kutsun toisen mökille.
Sinutkin joku voisi kutsua, jos jättäisit toisten tekemisiin puuttumisen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persu on kateellinen jos joku saa kutsun toisen mökille.
Sinutkin joku voisi kutsua, jos jättäisit toisten tekemisiin puuttumisen.Hahhahhaaa. Taisi olla jauhon puutetta.
- Anonyymi
Kovasti ihmettelen, että mitä se kuuluu Persulle, koittaisit vähitellen hankia itsellesi elämä.
- Anonyymi
🤣 pelottaa pelottaa kun ei saa rauhassa jauhottaa. Ällö sossu.
- Anonyymi
Pitkät jonot näköjään on hoitoon pääsyllä, koska Persu kärsii vieläkin pakkomielestä Sannaa kohtaan.
Kaksi vuotta hän on ollut iksityis ihminen. - Anonyymi
Jauhon saanti on kiristynyt. Ei saa sosialisti muuta kuin alistumalla.
- Anonyymi
Persu hommaa itsellesi nainen, ettei tarvitse kadehtia muiden tekemisiä.
Olet varmaan yrittänyt, mutta onhan tuollaisen persoonan omaavalla hankaluuksia saada kaveri. - Anonyymi
Iloa, valoa ja jauhoa.
- Anonyymi
Iloa, valoa ja Olavia.
Sannulin on haettava lämpöä elämään edes jollain tavalla, kun PM-instituution halventaminen, jauho-episodit ja ruukun liika kallistelu kylmetti maineen...lopullisesti.
SDP on aina osannut sössiä, perusteellisesti.
- Anonyymi
Mikä Olavin sukupuoli on noissa jauhopiireissä?
- Anonyymi
Ei bilettänyt. Hän kävi ystäviensä kanssa Olavin keikalla kuten 200 muutakin ihmistä. Väitätkö että Olavi nuoli kaikkia näitä katsojia? Sannan juhannusseuraan ei Olavi kuulunut.
- Anonyymi
Noin vähän porukkaa. Jossain räkäläpubissako se rämpytteli?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147284
- 594702
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434634- 753378
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161985- 301768
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261747Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411610- 351522
- 1431287