http://www.marineparts.fi/varaosat/peramoottorit/mercury-mariner/moottorin-osia/tuotteet/letkuliitin-3-8-mercury-mariner-gs31080/
Onko tuon tapin tarkoitus avata letkun päässä olevan liittimen kuulaventtiili. Lienee jousikuormitteinen kuula?
Ostin Mercuryn ja myyjä sanoi että on sillä ajanut äskettäin.
Sanoi että kaasarin putsaus ehkä tarpeen. Voiko olla että vika onkin tuossa liittimessä josta puuttuu tuo tappi eikä kaasarissa? (Käynti vaikeuksia kovemmalla kaasulla, ihan kun ei saisi bensaa, ryyppyä joutuu pitämään hieman päällä)
Miksi on tuo tappi
Anonyymi-ap
3
112
Vastaukset
- Anonyymi
Kokeile ajaa ja pumpata letkun palloa samalla, jos vaikuttaa, niin polttoainepumpun kalvo vaihtoon.
- Anonyymi
Pa liitin vuotaa. Sitä joutuu työntämään niin silloin pyörii kone hyvin. Muuten sammuu. Tilattu uusi liitin.
- Anonyymi
Mikä yleisin vika kun testaa perämoottoria?
Se että unohtaa avata tankin ilmaruuvin. On meinaan kaksi kertaa käynyt sama homma ja sitten ihmettelee että miksi ei saa bensaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1896726- 1551933
- 1131638
- 511360
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️511143Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢421041Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu981002Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6937Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan249908- 41879