🇮🇷🇮🇱| Iran tuhosi huippusalaisen biologisten aseiden keskuksen Ness Zionassa, 20 km:n päässä Tel Avivista
Mikä tämä keskus on?
• Se on erittäin luokiteltu sotilaslaitos, joka osallistuu biologisten ja kemiallisten aseiden sekä sotilastutkimuksen tutkimukseen.
• Instituutti on yhdistetty biologiseen sodankäyntiin ja jopa myrkyllisiä aineita käyttäviin salamurhiin Iranissa ja muualla.
• Joidenkin epävirallisten raporttien mukaan tätä instituuttia pidetään osana Israelin piilotettua epätavanomaisten aseiden arsenaalia.
Iran hyökkäsi tänään Israelin biologisten aseiden tutkimuslaitokseen
Anonyymi-ap
6
165
Vastaukset
- Anonyymi
Ai siekö se oli . USA hyökkäsi Irakiin ja sodan aloitti kun siellä piti olla kemiallisii joukkotuhoaseita .
- Anonyymi
Kuuluuko Israelin asiat Kankaanpään palstalle?
Laita seuraavat TelAvivin palstalle.- Anonyymi
evvk
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
evvk
psmi
- Anonyymi
Trumpilta pääsi taas juutalaisuuden ylistys lentokoneessaan lehdistölle. Ei väittänyt nyt olevansa juutalainen, vaan sanoi suomennettuna "olen ylpeä Israelin ja juutalausuuden aikaan saannoksista maailmassa!.
- Anonyymi
Se luoti oli tyhmä luoti, kun vain korvaa hipaisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait223027- 392627
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381493- 841350
- 631251
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40999Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.125903- 32816
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi29663Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59621