kaivattusi ja siksi et lähesty? Joutuisit pettymään kun toisella ei ole miljoonia tilillä?
Koetko olevasi ylempiarvoisempi kuin
36
494
Vastaukset
- Anonyymi
No aika monella ei
- Anonyymi
Sulla monia kaivattuja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla monia kaivattuja?
Ääh ei kun miljoonia tilillä heh. 🤍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ääh ei kun miljoonia tilillä heh. 🤍
On vielä 5 miljoonaa jäljellä ja mul ei oo mitään...🤍🩶
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla monia kaivattuja?
Sä et jäbä käy täysillä. Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On vielä 5 miljoonaa jäljellä ja mul ei oo mitään...🤍🩶
Olet ne voittanut;)
- Anonyymi
Lähestyin vaikka olikin köyhä, mutta niin nätti. Se riittää kun toisella on ne miljoonat, siitä riittää kummallekin.
- Anonyymi
En koe siitä, että hänellä on miljoonia ja itselläni vähän.
- Anonyymi
En koe
- Anonyymi
Voi miten paljon on opittavaa kaikilla meillä aidosta, pyyteettömästä, vuoria siirtävästä rakkaudesta. Rakkaus on iso mysteeri ja se kehen rakastumme voi yllättääkin jopa itsemme. No me mennään lopulta monin eri syin naimisiinkin.
- Anonyymi
Lisään uskon että jokaiselle on joku oma rakas aivan kuin taivaasta lahjana annettu 🤍😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisään uskon että jokaiselle on joku oma rakas aivan kuin taivaasta lahjana annettu 🤍😘
Tuskinpa
- Anonyymi
Joo, mulle kävi näin. Rakastuin sellaiseen ihmiseen, johon luulin etten voisi rakastua ja kovaa rakastuinkin.
- Anonyymi
rakastun ihmiseen
- Anonyymi
HALI-NALLEN PUSSIT JOS ON TYHJÄT NIIN HÄNESTÄ TULEE SILLOIN HINAJAINEN NALLE PUH 🥰
- Anonyymi
Vain tunneköyhät kyselevät tällaisia.
- Anonyymi
Eikö tämä aloittajasetä juuri sellaisen kuvan anna itsestään?
- Anonyymi
Hän ei ole kiinnostunut, joten turhaa yrittää lähestyä.
- Anonyymi
Kannattaa pysyä oman tasoisista.
Mieheltä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MieheltäSamaa tasoahan hän juurikin on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MieheltäJoo, opin että olen paremmalla tasolla. En oo juopponistirosvo.
- Anonyymi
Ihan samalla "tasolla" hän on kuin minäkin. En vain ole varma hänen kiinnostuksestaan. Lisäksi molemmat ovat varattuja.
Naiselta - Anonyymi
En ajattele rahaa, kun ajattelen häntä. Vain hän merkitsee kaikkea, raha ei.
Sivusta. - Anonyymi
Pelkään häntä. En minä mieti mitään ylempi- ja alempiarvoisia, kaikilla on sama ihmisarvo, eikö vain?
- Anonyymi
Emme vain värähtele samoilla taajuuksilla, vaikka mielikuvituksessasi ehkä kuvittelet.
Aistin sinusta valheen ja petoksen jo mailien päähän.- Anonyymi
Tunnetko tuon aloittajan? Minä en. Täällä on ihmisiä palstaharhoissaan.
- Anonyymi
Olen köyhä mutta sydän on kultaa. Ihan tavallinen ihminen, mutta sopiva, riittäisi.
- Anonyymi
Koen olevani vähempiarvoinen. Ja koen itseni ulkopuoliseksi. Olisi helppo lähestyä jos näkisimme ja voisin jotenkin edes kuvitella että hän saattaisi suostua vaimokseni. Ja jos hän on varattu, niin olisi tyhmää lähestyä (en tiedä onko). Ihanin nainen on hän maailmassa.
- Anonyymi
Ehkä koen olevani alempiarvoinen..
- Anonyymi
Noup!!!!
- Anonyymi
En koe. Me olemme hyvin samantasoiset/samanarvoiset, saman tyyppisistä taustoista, samantyyppinen koulutus, melkein saman ikäiset, suht samanlainen elämänkokemus, minä olen ihan nätti, hän on ihan söpö, me olemme jopa lähes saman kokoiset (n. 165/60). Minulla vain on käynyt elämässäni parempi tuuri, on kertynyt reilusti enemmän säästöjä ja asuntokin on oma, kun taas hänellä ei ole ollut mistä säästää ja hän asuu vanhempiensa kanssa (vaikkei tahtoisi). Vaan on aivan turhaa lähestyä yhtään enempää. Häntä ei kiinnosta. Se siitä siis.
- Anonyymi
Plääh, en koska oon itse hyvin köyhä
- Anonyymi
Minähän kroonisestisairas. Eli hänen piireissä se on sama kun nappi ohtaan täältä muiden vaivoina olemasta.
- Anonyymi
Miten ihmeessä sunlaiben ihminen saa olla tällä kirjoittamassa tällaista tekstiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten ihmeessä sunlaiben ihminen saa olla tällä kirjoittamassa tällaista tekstiä
Pitäisikö tämän guben tai jonkun muun poistua koko internetistä vai mitä meinaat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tottahan se on. Me sairaat ollaan monen mielestä nykyään vaikka taakka tälle yhteyskunnalle. Pitäis olla rikaäs ja menestyvä kaunis ja urheilullinen ennen kuin voi olla rakas.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406653
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495739- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434490Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522966Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242402- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197