Koetko olevasi ylempiarvoisempi kuin

Anonyymi-ap

kaivattusi ja siksi et lähesty? Joutuisit pettymään kun toisella ei ole miljoonia tilillä?

36

494

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No aika monella ei

• Anonyymi

Sulla monia kaivattuja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla monia kaivattuja?

Ääh ei kun miljoonia tilillä heh. 🤍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ääh ei kun miljoonia tilillä heh. 🤍

On vielä 5 miljoonaa jäljellä ja mul ei oo mitään...🤍🩶

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla monia kaivattuja?

Sä et jäbä käy täysillä. Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On vielä 5 miljoonaa jäljellä ja mul ei oo mitään...🤍🩶

Olet ne voittanut;)

• Anonyymi

Lähestyin vaikka olikin köyhä, mutta niin nätti. Se riittää kun toisella on ne miljoonat, siitä riittää kummallekin.

• Anonyymi

En koe siitä, että hänellä on miljoonia ja itselläni vähän.

• Anonyymi

En koe

• Anonyymi

Voi miten paljon on opittavaa kaikilla meillä aidosta, pyyteettömästä, vuoria siirtävästä rakkaudesta. Rakkaus on iso mysteeri ja se kehen rakastumme voi yllättääkin jopa itsemme. No me mennään lopulta monin eri syin naimisiinkin.

• Anonyymi

Lisään uskon että jokaiselle on joku oma rakas aivan kuin taivaasta lahjana annettu 🤍😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisään uskon että jokaiselle on joku oma rakas aivan kuin taivaasta lahjana annettu 🤍😘

Tuskinpa

• Anonyymi

Joo, mulle kävi näin. Rakastuin sellaiseen ihmiseen, johon luulin etten voisi rakastua ja kovaa rakastuinkin.

• Anonyymi

rakastun ihmiseen

• Anonyymi

HALI-NALLEN PUSSIT JOS ON TYHJÄT NIIN HÄNESTÄ TULEE SILLOIN HINAJAINEN NALLE PUH 🥰

• Anonyymi

Vain tunneköyhät kyselevät tällaisia.

• Anonyymi

Eikö tämä aloittajasetä juuri sellaisen kuvan anna itsestään?

• Anonyymi

Hän ei ole kiinnostunut, joten turhaa yrittää lähestyä.

• Anonyymi

Kannattaa pysyä oman tasoisista.
        Mieheltä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mieheltä

Samaa tasoahan hän juurikin on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mieheltä

Joo, opin että olen paremmalla tasolla. En oo juopponistirosvo.

• Anonyymi

Ihan samalla "tasolla" hän on kuin minäkin. En vain ole varma hänen kiinnostuksestaan. Lisäksi molemmat ovat varattuja.
      Naiselta

• Anonyymi

En ajattele rahaa, kun ajattelen häntä. Vain hän merkitsee kaikkea, raha ei.
      Sivusta.

• Anonyymi

Pelkään häntä. En minä mieti mitään ylempi- ja alempiarvoisia, kaikilla on sama ihmisarvo, eikö vain?

• Anonyymi

Emme vain värähtele samoilla taajuuksilla, vaikka mielikuvituksessasi ehkä kuvittelet.
      Aistin sinusta valheen ja petoksen jo mailien päähän.

• Anonyymi

Tunnetko tuon aloittajan? Minä en. Täällä on ihmisiä palstaharhoissaan.

• Anonyymi

Olen köyhä mutta sydän on kultaa. Ihan tavallinen ihminen, mutta sopiva, riittäisi.

• Anonyymi

Koen olevani vähempiarvoinen. Ja koen itseni ulkopuoliseksi. Olisi helppo lähestyä jos näkisimme ja voisin jotenkin edes kuvitella että hän saattaisi suostua vaimokseni. Ja jos hän on varattu, niin olisi tyhmää lähestyä (en tiedä onko). Ihanin nainen on hän maailmassa.

• Anonyymi

Ehkä koen olevani alempiarvoinen..

• Anonyymi

Noup!!!!

• Anonyymi

En koe. Me olemme hyvin samantasoiset/samanarvoiset, saman tyyppisistä taustoista, samantyyppinen koulutus, melkein saman ikäiset, suht samanlainen elämänkokemus, minä olen ihan nätti, hän on ihan söpö, me olemme jopa lähes saman kokoiset (n. 165/60). Minulla vain on käynyt elämässäni parempi tuuri, on kertynyt reilusti enemmän säästöjä ja asuntokin on oma, kun taas hänellä ei ole ollut mistä säästää ja hän asuu vanhempiensa kanssa (vaikkei tahtoisi). Vaan on aivan turhaa lähestyä yhtään enempää. Häntä ei kiinnosta. Se siitä siis.

• Anonyymi

Plääh, en koska oon itse hyvin köyhä

• Anonyymi

Minähän kroonisestisairas. Eli hänen piireissä se on sama kun nappi ohtaan täältä muiden vaivoina olemasta.

• Anonyymi

Miten ihmeessä sunlaiben ihminen saa olla tällä kirjoittamassa tällaista tekstiä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten ihmeessä sunlaiben ihminen saa olla tällä kirjoittamassa tällaista tekstiä

Pitäisikö tämän guben tai jonkun muun poistua koko internetistä vai mitä meinaat?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tottahan se on. Me sairaat ollaan monen mielestä nykyään vaikka taakka tälle yhteyskunnalle. Pitäis olla rikaäs ja menestyvä kaunis ja urheilullinen ennen kuin voi olla rakas.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      140
      6653
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5739
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      123
      4891
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4490
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      52
      3892
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      62
      3061
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      52
      2966
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      24
      2402
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      42
      2270
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      15
      2197
    Aihe