Arvioi kaivattusi 1-10

Anonyymi-ap

Luonne, ulkonäkö,
Jne

32

663

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei riitä nyt asteikko.

• Anonyymi

Ai kananmuna tissin arviointiin?

• Anonyymi

Kuulostaa koiranäyttelyltä. Olen kissaihmisiä.
      😽

• Anonyymi

Mä en pidä eläimistä. Mieheltä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

pysy kaukana, sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä taas tykkään eläimistä ihan sikana. Voisin syödä niitä kilokaupalla. Nam! 😋

Mies sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä en voisi missään tapauksessa tykätä ihmisestä, joka ei tykkää eläimistä.
        Sivusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä luulen, että jos kissanpennun tai koiranpennun saisit, niin menis pari päivää ja et haluaisi luopua siitä.

• Anonyymi

En harrasta tuollaista ihmisten kohdalla. Arvioin esineitä ja tuotteita, en ihmisiä. Ei vain tunnu asialliselta.

• Anonyymi

Liian tasokas itselle. :(

• Anonyymi

Se pitäisi riittää, että tykkään :3
      Siihen mitään asteikkoja tarvita

• Anonyymi

Kymppiä pukkaa.

• Anonyymi

En arvioi ihmisiä noin. Hän on minulle juuri sopiva.

• Anonyymi

Itse oon 4 ja hän 9, eli ei tuu mitään..

• Anonyymi

On IHMISOIKEUS RIKOS ARVOSTELLA IHMISIÄ NUMEROILLA.

Taisin just eilen illalla katsoa YOUTUBESTA videon jossa oli aiheena HYVÄT JA HUONOT OPPILAAT.
      REHTORI SANOI LOPUSSA OPETTAJALLE SEKÄ OPPILAILLE, että: EI OLE OLEMASSA HUONOJA OPPILAITA VAAN OPETTAJAT EIVÄT OSAA OPETTAA OPPILAITAAN.
      Oli amerikkalainen koulu ja kyseessä oli ERITYIS OPPILAAT JOILLA OLI KÄYTÖS HÄIRIÖITÄ JOTKA VAIKUTTI OPPIMISEEN.
      KYSEESSÄ OLI TOSI TAPAHTUMIIN PERUSTUVA elokuva ja minä näin vain tuon pätkän.
      Opettaja ymmärsi, että oppilaat ovat LAHJAKKAITA ja he oppivat. Musiikki oli yksi millä he joilla he oppivat asioita.
      He olivat koko koulun SURKEIN LUOKKA niin HE OLIVAT PAREMPIA OPPILAITA MITÄ HE JOIDEN PITI OIKEESTI OLLA ÄLYKKÄÄMPIÄ OPPILAITA.

• Anonyymi

Minä olen käyttänyt Ruotsissa ala-asteen suomalaisessa luokassa.
        Muistin, että meidän kouluun tuli Vietnamin VENEPAKOLAINEN ja hänet esiteltiin meille kaikille oppilaille. Meillä oli aiheeseen liittyvä TEEMA PÄIVÄ.
        Minun luokalla oli myös Suomesta tulleita romani lapsia, mutta kaikki oltiin suomalaisia.
        Meille suomalaisille ja ruotsalaisille oppilaille RUOTSALAINEN REHTORI ESITTELI KOULUN PIHALLA VIETNAMIN VENEPAKOLAINEN SANOMALLA : TÄSSÄ ON MAAHANMUUTTAJA JA HÄN ON VIETNAMIN VENEPAKOLAINEN JOKA ON PERHEENSÄ KANSSA TULLUT RUOTSIIN ASUMAAN.

SUOMESSA TOIMITTAIS SAMALLA TAVALLA ELI KERROTTAIS ASIAT REHELLISESTI NIIN MEILLÄ EI OLISI ONGELMIA VAAN HEILLE VOI SANOA, ETTÄ: TEILLÄ ON MYÖS VASTUITA SUOMESSA.
        MINÄ OLEN OLLUT 4 LUOKALLA TUOLLOIN ELI 10 VUOTIAS, KUN RUOTSISSA RUOTSALAINEN REHTORI ON OPETTANUT TUON.
        MEILLÄ OLI PALJON IHMISOIKEUS TEEMA PÄIVIÄ KOULUSSA, MUTTA REHTORI ON OLLUT HÄN JOKA SAANUT ITSE PÄÄTTÄÄ MITÄ HÄNEN KOULUSSA OPITAAN.
        SUOMALAISET OLLAAN OLTU VÄHEMMISTÖÄ, MUTTA RUOTSISSA SUOMALAISILLA ON OIKEUKSIA SAADA PALVELUA OMALLA ÄIDINKIELELLÄ.

• Anonyymi

En mä arvioi ihmisiä useimmat on tottunu jo siihen että aina arvioidaan ulkonäön mukaan poitsuni on varmaan paras kertomaan kuinka isi katsoo naisia ja mitä isi heissä erityisesti näkee jos muistaa vielä niin nuorelta iältä kun kävi isin kanssa kävelyllä jotain mitä pojalleni opetin jo pienestä kuinka naista katsotaan

• Anonyymi

Tumma nainen:

Ulkonäkö 10

Luonne: Ei voi arvioida numeerisesti, vaan tästä annettu runsaasti kirjallista palautetta ja pyydetty itsearviointia ja ehdotettu osaamisen hankkimista ja päivittämistä. Opiskelija ei ole osallistunut täydentäville kursseille eikä saapunut osaamisen näyttöihin. Ehdotetaan mahdollisia tukitoimia esimerkiksi yhteistyössä erityisopetuksen kanssa

• Anonyymi

Huono opiskelija

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huono opiskelija

Joskus tarvitaan tukitoimia, jokainen erilainen oppija. Meillä kaikilla omat vahvuudet

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joskus tarvitaan tukitoimia, jokainen erilainen oppija. Meillä kaikilla omat vahvuudet

Mikä ala?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä ala?

Luova ala kyseessä

• Anonyymi

En voi tässä antaa opiskelijatietoja

• Anonyymi

Erityisopetusta..? 😍🔥

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Erityisopetusta..? 😍🔥

Resursseja leikataan nyt ja erityisopettajista pulaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Resursseja leikataan nyt ja erityisopettajista pulaa

Toisaalta ymmärrän itse siellä duunissa olleena, koska ainaista vääntöä

• Anonyymi

Äkkinäisesti arvioiden ehkä joku -3/10. Parasta mitä voi sanoa on että elättää itsensä, eikä siinäkään kohtaa menneet ajat ole tae tulevasta.

(arvioin itse itseni, ettei muiden tartte)

• Anonyymi

Ei voi tässä kommentoida,on liian henkilökohtaisia

• Anonyymi

Ulkonäkö noh 3

• Anonyymi

Jos olisi joku kaivattu niin en kyllä arvioisi millään numeroilla. Itselle rakkain olisi mittaamattoman arvokas.

• Anonyymi

👍
        👍

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      139
      6639
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5719
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      123
      4891
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4480
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      52
      3882
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      62
      3061
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      52
      2956
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      24
      2392
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      35
      2248
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      15
      2187
    Aihe