Vinkki, jätit tekemättä jotain.
ymmärrätkö miksi minua sattui?
110
7065
Vastaukset
- Anonyymi
Kyl se muakin sattu kun jätin tekemättä..
- Anonyymi
Miksi jätit tekemättä jos tiesit sen sattuvan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tajunnut sitä silloin. Olen tyhmä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tajunnut sitä silloin. Olen tyhmä
Se oli rankkaa aikaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se oli rankkaa aikaa
Nainen luisti omasta toiminnasta again
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta, näitä itsekin kokenut ja silloin taustalla enempi epäuskosta hyvästä läsnä. Riittämättömyyden tunne ja epäily, miksi olisi minusta sillai kiinnostunut? Pelko myös siitä, et onko toinen luottamuksen arvoinen kaiken totuuden julki tulon hetkellä?
Ihmisillä on omat taakkansa elossa ja huonot kokemukset aina lisää taakan määrää? Onko toinen kuinka ymmärtäväinen omien heikkouksien äärellä jne.
Pelkoja voi olla monia, jotka voivat vaikuttaa siihen, että kaksi ihmistä ei löydä sitä yhteistä juttua. Tunteet ja tuntemukset voivat ohjata myös väärään. Halut samoin pelkojen kanssa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen luisti omasta toiminnasta again
Mies pakeni😄
- Anonyymi
En tiedä, mitä jätin tekemättä.
Nainen- Anonyymi
En minäkää monologisetä, ei oo varmaa nii tärkeetä sitten tms
- Anonyymi
Nyt tarvii vähän lisää infoa. Mieheltä?Naiselta?kenelle?keneltä?milloin?missä?monelta?mihin sattui?miksi sattui?mitä jätin tekemättä?oliko lieventäviä asianhaaroja?oliko teko tehty täydessä ymmärryksessä? Oliko todistajia?
Mieheltä🤔 - Anonyymi
Kielsit kaiken. Se sattu mua
- Anonyymi
Minkä kaiken kielsin?
Sori... olen vähän tyhmä, en tajua mitä olen tehnyt... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä kaiken kielsin?
Sori... olen vähän tyhmä, en tajua mitä olen tehnyt...Kielsit mut. Typeränä pidät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kielsit mut. Typeränä pidät.
Olen mies, en aina tajua.... Millä tavalla kielsin sinut, millainen tilanne se oli? En välttämättä huomannut itse ollenkaan, sanoin ehkä jotain sivu suuni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen mies, en aina tajua.... Millä tavalla kielsin sinut, millainen tilanne se oli? En välttämättä huomannut itse ollenkaan, sanoin ehkä jotain sivu suuni.
Et sinä tyhmä ole vaan tuo jolle vastasit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tapan itseni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sitten maanisesti jonkun naisoletetun trashaamista yrittävä ymmärrä, että tämä äijä vastailee itselleen, eikä ole banaalin ja teinahtavan katkeruutesi kohde? Teetee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tapan itseni
Älä nyt semmoisia tee, nämä välikommentit voi jättää ihan huomioitta ja keskittyä vaan hyviin kommentteihin. Tajuan että sinua on loukattu jollain tapaa, kerro minulle että millä tapaa sinua on loukattu, mitä tapahtui?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä nyt semmoisia tee, nämä välikommentit voi jättää ihan huomioitta ja keskittyä vaan hyviin kommentteihin. Tajuan että sinua on loukattu jollain tapaa, kerro minulle että millä tapaa sinua on loukattu, mitä tapahtui?
Koitin kepillä jäätä rakkaani suhteen ja hän tylytti minut pois. Lopuksi esti minut. Itsetuntoni on pirstaileina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koitin kepillä jäätä rakkaani suhteen ja hän tylytti minut pois. Lopuksi esti minut. Itsetuntoni on pirstaileina.
Aih! No tuo on kyllä paha juttu. Tosi paha. Että ei edes pientäkää mahdollisuutta jättänyt.
Nyt vaan unohdusta kehiin ja uutta vaihdetta silmään.... Unohda tuo kokonaan ja alat katselemaan uutta puolisoehdokasta.. onhan niitä pilvin pimein. Iso osa niistä vaan on varattuja, mutta mitä siitä.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aih! No tuo on kyllä paha juttu. Tosi paha. Että ei edes pientäkää mahdollisuutta jättänyt.
Nyt vaan unohdusta kehiin ja uutta vaihdetta silmään.... Unohda tuo kokonaan ja alat katselemaan uutta puolisoehdokasta.. onhan niitä pilvin pimein. Iso osa niistä vaan on varattuja, mutta mitä siitä..Ja koita jättää nettijutut ihan omaan rauhaansa, ja keskity todelliseen elämään, tapaa ihmisiä todellisessa elämässä ja keskustele niitten kanssa ääneen. Se on ihan erillaista kuin mitkään nettijutut ikinä. Minulla ei ole ikinä mikään nettijuttu toiminu niinkun olisi pitäny, aina menny pieleen tavalla tai toisella, tai kaikilla tavoilla..
- Anonyymi
Sinä kielsit minut kun aloit niiden muiden naisten tiesit et välitän. Tunteista minuun kohtaan sanonu tai puhunu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sitten maanisesti jonkun naisoletetun trashaamista yrittävä ymmärrä, että tämä äijä vastailee itselleen, eikä ole banaalin ja teinahtavan katkeruutesi kohde? Teetee
Täällä tuntee itsensä huomattavasti terveemmäksi nääs
- Anonyymi
Selvästi täysi kus”””””pää!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakkaan… aikas kaukaa haettua? Eipäs tainnu olla mikään rakas. Se rakas ei tienny olleensa sulle rakas?! Ei ne tiedä ellei niile kerro ja sun tapauksessa jätit kertomatta. Paskoit jutut ja tuut keppis kanssa sohimaan😂😂😂
- Anonyymi
Onko tänään jollain synttärit ja kaivattu ei onnitellut?
Onnea, jos näin oli. - Anonyymi
Mitä jätin tekemättä?
- Anonyymi
Oh you me main character of the internet..
- Anonyymi
Joku on ollut sulle ilkeä? Fiksu ihminen pyytää anteeksi ja parantaa tapansa.
Maailma on pullollaan kivojakin ihmisiä!Kannattaa jatkaa matkaa ja jättää sellaiset ihmiset taakseen, jotka aiheuttavat vain pahaa mieltä. Ihan sama vaikka olisitte olleet päiväkodista saakka kavereita. Jos toinen on ilkeä niin vähennä ainakin näkemistä. - Anonyymi
Jättikö hän tekemättä jotain, mitä sinä olet tehnyt vastavuoroisesti hänelle?
- Anonyymi
No kyllä. Tämäkin.
- Anonyymi
Eri tilanne. Täysin eri tilanne. Jos mietit ymmärrät sen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kyllä. Tämäkin.
Välittämisen täytyy olla tietenki tasapainossa. Ei se oikein muuten toimi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kyllä. Tämäkin.
Ei. Tuo ei ollut aloittajan vastaus.
- Anonyymi
Jätin pyytämättä anteeksi. Loukkaantuneen tekemätön teko.
- Anonyymi
Klassinen esimerkki tyypistä joka menettää kaiken omaa typeryyttään. Täysin kykenemätön katumaan satuttamista ja loukkauksia. Ei osaa kohdata oikein sydämellä. Haluaa vain ottaa, ei antaa. Puuttuu emotionaalinen tunne elämä. Veikkaan että rikkinäinen mies kyseessä. Liian ylpee ja liian suuri Ego. Ehkä kateus.
- Anonyymi
Kosimatta
- Anonyymi
Kosi itte saddisti sikaa! Ole hyvä🤮
- Anonyymi
En ole kovin hyvä huomaamaan enkä arvaamaan mutta olen hyvä kehittymään ihmisenä jos minulle kerrotaan suoraan miten voisin toimia paremmin. Tiedät että mulle voi sanoa suoraan. Olen kypsä ja kannan vastuun tunteistani ja toiminnastani
N->M- Anonyymi
Aiotko suostua seksiin jonkun toisen kanssa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Julma teko
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En aio! En enää! Vain hänen kanssa jota rakastan. Hän tietää että rakastan häntä. Aion jatkossakin torjua kymmeniä miehiä rakastamani miehen vuoksi. Nyt saa jokainen pakit. En vain aiemmin tiennyt hänen tunteista. Nyt oon vain hänen. Jokohan hän uskoisi että oikeasti rakastan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En aio! En enää! Vain hänen kanssa jota rakastan. Hän tietää että rakastan häntä. Aion jatkossakin torjua kymmeniä miehiä rakastamani miehen vuoksi. Nyt saa jokainen pakit. En vain aiemmin tiennyt hänen tunteista. Nyt oon vain hänen. Jokohan hän uskoisi että oikeasti rakastan?
Varmasti, kunhan vaan kerrot tuon kaiken hänelle.
- Anonyymi
Jätin ottamatta suihin
- Anonyymi
Unohdit ennen sitä tehdä hawktuahin! 🍆 ✊💦
- Anonyymi
En lähettänyt onnitteluviestiä.
- Anonyymi
Teitkö mitään oikein??
- Anonyymi
Jos olet mies, niin kertoisitko mistä kyse. Jos jostain some-käytöksestä, niin ymmärräthän että olen ottanut opikseni.
- Anonyymi
En halua olla enää tungetteleva ja innokas, koska en usko että tunnet minua kohtaan samoin kuin minä sinua. Mikään ei enää viittaa muuta kuin tuttavuuteen/kaveruuteen.
Nainen- Anonyymi
Olisitpa kultaseni ❤️ Olet ihana mies 💋
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisitpa kultaseni ❤️ Olet ihana mies 💋
Sulla on taas palstasetä menny nääs täysin sekaisin että mihin omaan kommenttiisi piti vastata ja mitä. No ei se mtn, nämä tietyt lukoo mitä haluaa lukoo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on taas palstasetä menny nääs täysin sekaisin että mihin omaan kommenttiisi piti vastata ja mitä. No ei se mtn, nämä tietyt lukoo mitä haluaa lukoo
😆😂😂😂 juu palstasetä on taas katkera kun joku tietty nainen ei nyt oo häntä kaipaillut tai osoittanut huomiota. Ja sekös taas kyrsii niin hiivatusti.
Jos palstasetä ny ottaa vaan sen kuuluisan järjen käteensä ja ymmärtäis ny ettei se nainen oo susta kiinnostunu niin ei sen tartte tehä yhtään mitään. Mut sun tarttee gubbe ny tehä se ett jätät sen naisen rauhaan ja toki kaikki muutkin naiset. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😆😂😂😂 juu palstasetä on taas katkera kun joku tietty nainen ei nyt oo häntä kaipaillut tai osoittanut huomiota. Ja sekös taas kyrsii niin hiivatusti.
Jos palstasetä ny ottaa vaan sen kuuluisan järjen käteensä ja ymmärtäis ny ettei se nainen oo susta kiinnostunu niin ei sen tartte tehä yhtään mitään. Mut sun tarttee gubbe ny tehä se ett jätät sen naisen rauhaan ja toki kaikki muutkin naiset.Siinä todella hyvä neuvo. Yleensä miehet ymmärtävät paljon vähemmästä, mlloin nainen ei ole kiinnostunut jostain tietystä miehestä! Kyse on hyvin todennäköisesti ollut pakkomielteisen tyyppisestä toiminnasta! Sellainen ei saa muuta kuin pahaa aikaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä todella hyvä neuvo. Yleensä miehet ymmärtävät paljon vähemmästä, mlloin nainen ei ole kiinnostunut jostain tietystä miehestä! Kyse on hyvin todennäköisesti ollut pakkomielteisen tyyppisestä toiminnasta! Sellainen ei saa muuta kuin pahaa aikaan!
Et sitten hiffannut, ettei tuo edellinen kommentoija suinkaan osta sinun surullisia yrityksiä esiintyä WT:lle naisena🤦♀️
- Anonyymi
En suostunut antamaan puolta valtakuntaa?
Trisk...- Anonyymi
Onneksi nainen pelastui🙏
- Anonyymi
Hmmm.
Mun piti koskettaa sua, mutta en uskaltanut.
Ja
Mun piti sanoa:" Ai niinku tää meidän juttu?" - Anonyymi
Tuntui kamalalta jättää tekemättä se, mutta en voinut muutakaan, kun viime "kohtaamisemme" oli niin viileä ja etäinen. Ajattelin että järkyttyisit kuten kesällä.
- Anonyymi
Tee tai ole tekemättä. Ei kiinnosta.
- Anonyymi
Anteeksi
En koskaan halunnut satuttaa sua enkä tahalleen niissä tilanteissa toiminut kuin sulle sitten näyttäytyi. En vieläkään tiedä kuinka pahasti pelaat mutta en silti halua että suhun sattuu. Olisin halunnut puhua sun kanssa näistä syistä mitkä johtivat kummallisiin tilanteisiin, mutta arvostan kyllä sua sen vuoksi mitä teet ja kuinka oikein toimit tässä asetelmassa tältä osin. Olen häpeissäni siitä mitä sinulle lupasin enkä sitten pystynyt sillä aikataululla sitä toteuttamaan. Tarkoitin sitä silloin kyllä mutta elämän sotkuisuus tuli mulle yllätyksenä ja siitä kärsittiin kaikki. Toivon sulle hyvää ja kyllä susta vielä tykkään. Toivoisin että vielä tässä elämässä saisin selittää mitä tapahtui koska voi olla että se muuttaisi sun suhtautumista mun käytökseen.- Anonyymi
Naiselle vai miehelle, naiselta vai mieheltä?
- Anonyymi
Tässäkään tarinassa ei ole ainuttakaan naista!
- Anonyymi
Hei, ihana kuulla, että olet noin itsevarma omista ajatuksistasi. Pidä toi 💖
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei, ihana kuulla, että olet noin itsevarma omista ajatuksistasi. Pidä toi 💖
Thanx gubbe, i be evil when needed and this persona is my alter ego
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässäkään tarinassa ei ole ainuttakaan naista!
Se on juurikin näin. Palstasedän yritysviritelmiä sieltä katkeruuden syvistä vesistä. Yritäs ny ap jo tajuta ett se nainen jolle täällä päivät pitkät viestittelet ei ole susta ollut koskaan kiinnostunut eikä hän tietenkään sulle vastaile yhtikäs mitään kun ei hänen sitä tarvitse tehdä.
Ainoa jonka pitäis jotain tehdä olet sinä ap eli jätäppäs jo se nainen jo rauhaan!! - Anonyymi
En usko!
- Anonyymi
Anteeksi, voin kyllä tulla jos hän olet ja tulet yksin.sivusta
- Anonyymi
Tämä ei kuulosta ny kovin lupaavalta aloittajasetä
- Anonyymi
oletko varma että. olet tietoinen oikeasta henkilöstä ja hän sinusta?
- Anonyymi
Niin minuakin ja sattuu vieläkin
- Anonyymi
Palstasetä
Gubbe
Tämä se vasta hullu onkin joka jokaiseen ketjuun kirjoittaa palstasedästä ja jostain gubesta.
Ai tää on taas palstasedän provo.
Ai tää on taas palstasedän provo.
Aijaa tääkin on taas palstasedän provo.
Ai niin tääkin on näitä palstasedän provoja.
Tosiasiassa naiset väsää tänne näitä provosoivia puoliromanttisia runollisia fiktiivisiä fantasioitaan.
Jokunen saattaa olla oikeakin aloitus.- Anonyymi
Sä et taida olla kovin kauaa täällä palstoilla pyöriny. Nimittäin kyllä täällä on eräs ihan tietty vanha herra ja gubeksi nimetty. Sinä ett sitä ilmeisesti ole hiffannut. Mut joo hänellä on pakkomielle kaipailla täällä milloin A, M ja jotain T naistakin joskus.
Hän on henkisesti 5 vuotiaan tasolla ja kiukuttelee jos ei saa tahtoaan toteutumaan eli noiden naisten pitäis olla väkisin hänestä kiinnostuneita vaikka heistä kukaan ei ole.
Gubbe kun ei ole mikään komea adonis vaan vaappuva vanhus. Ja vain todellakin lapsi käyttäytyy kuten gubbe minä minä kun nyt tahdon niin muiden pitää tehdä niin kuin minä haluan. Ja jos eivät niin joutuvat anteeksi pyytelee jotta taas saa gubbe rauhan ja voi aloitella kaipailunsa niiden naisten suhteen. Hullu mikä hullu näin se menee. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä et taida olla kovin kauaa täällä palstoilla pyöriny. Nimittäin kyllä täällä on eräs ihan tietty vanha herra ja gubeksi nimetty. Sinä ett sitä ilmeisesti ole hiffannut. Mut joo hänellä on pakkomielle kaipailla täällä milloin A, M ja jotain T naistakin joskus.
Hän on henkisesti 5 vuotiaan tasolla ja kiukuttelee jos ei saa tahtoaan toteutumaan eli noiden naisten pitäis olla väkisin hänestä kiinnostuneita vaikka heistä kukaan ei ole.
Gubbe kun ei ole mikään komea adonis vaan vaappuva vanhus. Ja vain todellakin lapsi käyttäytyy kuten gubbe minä minä kun nyt tahdon niin muiden pitää tehdä niin kuin minä haluan. Ja jos eivät niin joutuvat anteeksi pyytelee jotta taas saa gubbe rauhan ja voi aloitella kaipailunsa niiden naisten suhteen. Hullu mikä hullu näin se menee.Ei muutte oo enää .
Se on tasan se sama häirikkö joka toimitettiin linnaa
Useampi vuosi sitten .
Mutta sinulle on jäänyt trauma. Jonka kyllä ymmärrän . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Gubbe kun ei ole mikään komea adonis vaan vaappuva vanhus. Ja vain todellakin lapsi käyttäytyy kuten gubbe minä minä kun nyt tahdon niin muiden pitää tehdä niin kuin minä haluan. Ja jos eivät niin joutuvat anteeksi pyytelee jotta taas saa gubbe rauhan ja voi aloitella kaipailunsa niiden naisten suhteen. Hullu mikä hullu näin se menee.Olette aivan oikeassa, mutta lisään tähän, että minun mielestä tämä teennäinen lässytys on juuri sen palstasedän tekele
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei muutte oo enää .
Useampi vuosi sitten .
Mutta sinulle on jäänyt trauma. Jonka kyllä ymmärrän .Ja mitäs hän teki kun linnaan vietiin. Ei ole sama ”gubbe” 😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei muutte oo enää .
Useampi vuosi sitten .
Mutta sinulle on jäänyt trauma. Jonka kyllä ymmärrän .Et nyt puhu samasta henkilöstä. Ei ole SE gubbe. Hubbe nimittäin jatkaa täällä sitä samaa mitä on vuoskymmenet jo tehny. Tämä on hänen elämänsä tämä S24.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Gubbe kun ei ole mikään komea adonis vaan vaappuva vanhus. Ja vain todellakin lapsi käyttäytyy kuten gubbe minä minä kun nyt tahdon niin muiden pitää tehdä niin kuin minä haluan. Ja jos eivät niin joutuvat anteeksi pyytelee jotta taas saa gubbe rauhan ja voi aloitella kaipailunsa niiden naisten suhteen. Hullu mikä hullu näin se menee.Ei todellakaan ole. 😂 Kyllä palstalla on sekopää, joka hokee gubbea ja palstasetää. Häntä nimitettiin ennen miheksiluulijaksi. Vaihtoi mies-sanan gubbe-sanaan. Aika hieno naamioitumisyritys. 😂
- Anonyymi
Pyysin kyllä anteeksi..
Naiselta- Anonyymi
Niin pyysit ja saitkin❤️ mäkin pyysin anteeksi ja sain kaiken anteeksi
- Anonyymi
Minä en koskaan aikonutkaan tehdä mitään, koska tietyn henkilön toiminta oli todella ahdistavaa! Pelkäsin häntä ja hänen reaktiotaan, jos olisin sanonut rumasti hänelle, siksi vaikenin aina!
- Anonyymi
Ei voi pyytää anteeksi, jos toinen on ihan raivona. Ei voi selittää, jos toinen kieltäytyy kuuntelemasta ja blokkaa. Sen jälkeen ei voi tehdä mitään.
- Anonyymi
Puhukaa, ystävät, toisillenne. Toinen voi luulla, että on varattu tms. Ei ilman puhumista välttämättä selviä ollenkaan. Voimia!
- Anonyymi
En todellakaan halua puhua oman lapseni ikäisen kanssa mistään koskaan!
- Anonyymi
ei se meinnaa mitään vaikka joku olisikn vähän varattu....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei se meinnaa mitään vaikka joku olisikn vähän varattu....
Monille se on onneksi kuitenkin kynnyskysymys etenemisen kannalta.
- Anonyymi
Olen valmis puhumaan
- Anonyymi
En haluaisi puhua kanssasi. Olla vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En haluaisi puhua kanssasi. Olla vaan.
Tutustutaanko ensin?
- Anonyymi
Sorry liian myöhäst jo
- Anonyymi
Exiä ei lasketa
- Anonyymi
oma valinta 😂
- Anonyymi
Parhaat jäävät
- Anonyymi
No melko herkästi sua sattuu jos jo noin pienestä itseäsi satutat
- Anonyymi
Alennat toista tuolla kommentillasi.
- Anonyymi
Eipä kovin kypsä vastaus sinultakaan😲
- Anonyymi
Rakkauden tekoja
- Anonyymi
Niin siis kyllä mä hänelle yritin sanoa että ei semmoinen nyt kiinnosta. Sit hän sinnikkäästi pyysi että kysyn mutta en silti sellaiseen olisi suostunut. Kerroin ainoastaan mitä oli kirjoiteltu ja etten ollut riittävän suoraan kieltäytynyt vaikka en todellakaan ajatellut toteuttaa vaan olla kaksin rakkaani kanssa kun se oli itselleni se mitä halusin ja olin odottanut. Aattelin että voin jälkikäteen vaan ilmoittaa että sori ei käynyt ni en laittanut viestiä. Jälkikäteen tajusin että luulikohan rakkaani että mulla olisi ollut mui suunnitelma illalle. Ei mulla ollut vaan sillä mun kaverilla enkä sille mitään luvannut. Anteeksi että olin epäselvä.
- Anonyymi
Jätin tulematta koska roikotit eksää mukanasi
- Anonyymi
Mielikuvituksesi taisi liiotella.
- Anonyymi
Iha bimbo äijiä😂😂😂😂
- Anonyymi
Täysin ymmärrettävää
- Anonyymi
ja tiedoksi jotka haluaa antaa lasten hoitoapua tai myydä, joutuu käymää koulutukset ja, tarkistukset ensin ennen kuin niistä saa jotain. tämä pyynnöstä laitettu ja selkeyttämään asioita.
- Anonyymi
No ensinäkin olen kauhian vaikia ihminen
- Anonyymi
Hyvä kun rehellisesti tunnustat sen!
- Anonyymi
En minä vaan itse möhlit kaiken nyt se on loppu lopullisesti ei ole ikävä tuollaista ilkimystä
- Anonyymi
no voivoi:/
- Anonyymi
Selvästi toinen itse esti jotain minkä kuului tapahtua.
- Anonyymi
Totta on ettei ymmärrystä ole tuollakaan. Sulla on kun tajusin jotain puuttuvan.
- Anonyymi
Aluksi kiehtoi moni asia, mutta lopulta ilmeni ettei hänessä ole mitään kaivattavaa.
- Anonyymi
Empä ole yleensä jättäny tekemättä mitään ennen pitkää hoitanu kaiken mikä mun tehtäväksi on kuulunu (katotaan si kun on sen aika) muuten loppus tekeminen kesken multakin
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2243555Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2401703Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus991611- 921449
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t291445Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461394Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1611322Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121263Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1241079Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät90995