Vinkki, jätit tekemättä jotain.
ymmärrätkö miksi minua sattui?
30
1453
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Kyl se muakin sattu kun jätin tekemättä..
- AnonyymiUUSI
Miksi jätit tekemättä jos tiesit sen sattuvan
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi jätit tekemättä jos tiesit sen sattuvan
En tajunnut sitä silloin. Olen tyhmä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En tajunnut sitä silloin. Olen tyhmä
Se oli rankkaa aikaa
- AnonyymiUUSI
En tiedä, mitä jätin tekemättä.
Nainen - AnonyymiUUSI
Nyt tarvii vähän lisää infoa. Mieheltä?Naiselta?kenelle?keneltä?milloin?missä?monelta?mihin sattui?miksi sattui?mitä jätin tekemättä?oliko lieventäviä asianhaaroja?oliko teko tehty täydessä ymmärryksessä? Oliko todistajia?
Mieheltä🤔 - AnonyymiUUSI
Kielsit kaiken. Se sattu mua
- AnonyymiUUSI
Minkä kaiken kielsin?
Sori... olen vähän tyhmä, en tajua mitä olen tehnyt... - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minkä kaiken kielsin?
Sori... olen vähän tyhmä, en tajua mitä olen tehnyt...Kielsit mut. Typeränä pidät.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kielsit mut. Typeränä pidät.
Olen mies, en aina tajua.... Millä tavalla kielsin sinut, millainen tilanne se oli? En välttämättä huomannut itse ollenkaan, sanoin ehkä jotain sivu suuni.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen mies, en aina tajua.... Millä tavalla kielsin sinut, millainen tilanne se oli? En välttämättä huomannut itse ollenkaan, sanoin ehkä jotain sivu suuni.
Et sinä tyhmä ole vaan tuo jolle vastasit
- AnonyymiUUSI
Onko tänään jollain synttärit ja kaivattu ei onnitellut?
Onnea, jos näin oli. - AnonyymiUUSI
Mitä jätin tekemättä?
- AnonyymiUUSI
Joku on ollut sulle ilkeä? Fiksu ihminen pyytää anteeksi ja parantaa tapansa.
Maailma on pullollaan kivojakin ihmisiä!Kannattaa jatkaa matkaa ja jättää sellaiset ihmiset taakseen, jotka aiheuttavat vain pahaa mieltä. Ihan sama vaikka olisitte olleet päiväkodista saakka kavereita. Jos toinen on ilkeä niin vähennä ainakin näkemistä. - AnonyymiUUSI
Jättikö hän tekemättä jotain, mitä sinä olet tehnyt vastavuoroisesti hänelle?
- AnonyymiUUSI
No kyllä. Tämäkin.
- AnonyymiUUSI
Eri tilanne. Täysin eri tilanne. Jos mietit ymmärrät sen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No kyllä. Tämäkin.
Välittämisen täytyy olla tietenki tasapainossa. Ei se oikein muuten toimi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No kyllä. Tämäkin.
Ei. Tuo ei ollut aloittajan vastaus.
- AnonyymiUUSI
Jätin pyytämättä anteeksi. Loukkaantuneen tekemätön teko.
- AnonyymiUUSI
Kosimatta
- AnonyymiUUSI
En ole kovin hyvä huomaamaan enkä arvaamaan mutta olen hyvä kehittymään ihmisenä jos minulle kerrotaan suoraan miten voisin toimia paremmin. Tiedät että mulle voi sanoa suoraan. Olen kypsä ja kannan vastuun tunteistani ja toiminnastani
N->M - AnonyymiUUSI
Jätin ottamatta suihin
- AnonyymiUUSI
Unohdit ennen sitä tehdä hawktuahin! 🍆 ✊💦
- AnonyymiUUSI
En lähettänyt onnitteluviestiä.
- AnonyymiUUSI
Jos olet mies, niin kertoisitko mistä kyse. Jos jostain some-käytöksestä, niin ymmärräthän että olen ottanut opikseni.
- AnonyymiUUSI
En halua olla enää tungetteleva ja innokas, koska en usko että tunnet minua kohtaan samoin kuin minä sinua. Mikään ei enää viittaa muuta kuin tuttavuuteen/kaveruuteen.
Nainen - AnonyymiUUSI
En suostunut antamaan puolta valtakuntaa?
Trisk... - AnonyymiUUSI
Hmmm.
Mun piti koskettaa sua, mutta en uskaltanut.
Ja
Mun piti sanoa:" Ai niinku tää meidän juttu?" - AnonyymiUUSI
Tuntui kamalalta jättää tekemättä se, mutta en voinut muutakaan, kun viime "kohtaamisemme" oli niin viileä ja etäinen. Ajattelin että järkyttyisit kuten kesällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324301Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252195Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene122147Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su491739- 301453
Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731446- 661254
- 821221
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321211Ota se joka eniten tulee lähelle ja yrittää
Neuvoksi jos on moni kiinnostunut. Silloin ei tarvitse arvuutella onko kiinnostunut. Näin se vaan menee. Nopeat syövät h111937