Ruolahden leijona. Legenda, josta ei kukaan tiennyt oliko olemassa. Yksi mun kaveri keräili siitä lehtijuttuja. Siitä tuli myöhemmin konsultti
Jännä oli 90 luvulla toi
45
483
Vastaukset
- Anonyymi
Se oli varmaan mun esi-isäni haamu..ootko muuten nähnyt kuvia sellaisesta leijonarodusta kun berberileijona, eli barbary lion? Tolkuttoman hienoja kissoja.
- Anonyymi
Ai leijonasta konsultti
- Anonyymi
Heh
- Anonyymi
Nykyään kai pyöräilee
- Anonyymi
Pitää olla iso pyörä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää olla iso pyörä
Iso pyörä isolla kirkolla kato
- Anonyymi
Ihmiset muuttuvat ja muuttavat vuosien aikana.
Ja mihin suuntaan...- Anonyymi
Parempaan suuntaan...🤍🩶
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parempaan suuntaan...🤍🩶
Jotkut ihmiset ei muutu tai opi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parempaan suuntaan...🤍🩶
Olen kokenut rajuja pettymyksiä muutamien pitkäaikaisten ystävien muuttumisesta epäluotettavaan suuntaan viime vuosien aikana.
Joten luottamus on kortilla kaikissa ihmissuhteissa jos pitkäaikaisetkin pettävät ja murtavat luottamuksen. - Anonyymi
Samaa mieltä!❤️🩶
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä!❤️🩶
Kiitos kannustuksesta.
Et kyllä tiedä mitä ikävää minulle on tapahtunut viimeisen parin vuoden aikana. Ne oli niin musertavia juttuja ettei mitään rajaa.
Hain ja sain apua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos kannustuksesta.
Et kyllä tiedä mitä ikävää minulle on tapahtunut viimeisen parin vuoden aikana. Ne oli niin musertavia juttuja ettei mitään rajaa.
Hain ja sain apua.Mitäs on tapahtunut? Hyvä juttu, et sait apua.❤️🩶
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs on tapahtunut? Hyvä juttu, et sait apua.❤️🩶
Ei niitä kannata täällä alkaa avaamaan.
Kiitos myötätunnosta.
Levollista yötä.
🧡 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niitä kannata täällä alkaa avaamaan.
Kiitos myötätunnosta.
Levollista yötä.
🧡Ei ehkä kannatta niinkään.Hyvää yötä❤️🩶
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ehkä kannatta niinkään.Hyvää yötä❤️🩶
Katson vielä kamuani Wallanderia hetken mtv:avalta...Silti hyvää yötä ♡ huomenna vp.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katson vielä kamuani Wallanderia hetken mtv:avalta...Silti hyvää yötä ♡ huomenna vp.
❤️🩶
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En oo mikään lammas!
Anonyymi kirjoitti:
Itseasiassa ihmiset ei muutu…käyttäytyminen muuttuu toisinaan johtuen olosuhteiden muutoksista mut harvemmin sekään..
- Anonyymi
Richarf Leijona mieli
No joo…90-luvulla sattui kaikenlaista…Estonia upposi, eka euroviisuvoitto…eka lätkän maailmanmestaruus jne. jne….olikohan se Aasian Tsunamikin silloin.. ..after all 1900-luku ollut ihmisen parasta aikaa kauheuksistakin huolimatta….siihen tuskin on paluuta enää ikinä…
- Anonyymi
Ei me voitettu euroviisuja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tsunami 2004 olin silloin Barcelonassa
Anonyymi kirjoitti:
Hard rock hallelujah..by lordi.. ..korjaathan virheeni vtun besserwisser..pls..
- Anonyymi
o_0a kirjoitti:
Ei ollut 90-luvulla
- Anonyymi
o_0a kirjoitti:
Oo hyvä voan
- Anonyymi
Con sluting 😆
- Anonyymi
4 sääntöjen vastaista viestiä liittyy takuulla veteen.
- Anonyymi
Mikä se sellainen Ruolahti on?
Ruokolahdella taas oli leijona, ehkä. Sitä epäiltiin matkan vartella myös ilvekseksi ja peuraksi, jonka ”pienessä sievässä” henkilö oli tulkinnut leijonaksi.
Yksi tarina kertoo, että leijona todella oli Ruokolahdella. Se oli karannut venäläisten sirkuksesta. Uskokoon ken tahtoo.
Toinen tarina kertoo, että Ruokolahden kummakivi ei enää ollut riittävä turistimagneetti, niin keksittiin leijona. 🦁- Anonyymi
Ruoholahti?
- Anonyymi
Naapuri suskoira tais olla
- Anonyymi
Eikös,se varmennettu jo vuosia sitten, että kyse oli todennäköisesti Venäläisestä sirkusleijonasta tmv. joka oli tuolloin karkuteillä.
- Anonyymi
Kalpeenviidan kylässä joku paikallinen juoppo teki lusikalla leijonan jalanjälkiä.
- Anonyymi
Mikäs siinä sapelin päällä heiluessa.
- Anonyymi
Mitä konsultoi
- Anonyymi
Eri toimialoja suunittelu / tapahtumat etc
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eri toimialoja suunittelu / tapahtumat etc
Leijona
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Leijona
Taitava eläib
- Anonyymi
Aikoinaan lehdessä oli kuva kuolleesta sudesta, jonka pää oli sairaudesta johtuen pöhöttynyt kuin leijonalla.
- Anonyymi
Uppo
- Anonyymi
Vähän kuin Ozin velho
- Anonyymi
Leijona taisi lähteä jonnekin Lähi-Itään
- Anonyymi
Miksi tätä koko ajan nostetaan
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä751430Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2481332Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1531113Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2551088- 51795
- 65774
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62757Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39738Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44711- 30647