Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla ja kokea sut.
Saattaisimme olla yhdessä
32
1321
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Sama. Oot äärettömän seksikäs.
- AnonyymiUUSI
Samoin. En malta odottaa! 😘
- AnonyymiUUSI
En minäkään nyt mennään
- AnonyymiUUSI
Millaista historiaa?
- AnonyymiUUSI
History of Violance
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
History of Violance
Niinku Matti ja Mervi?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niinku Matti ja Mervi?
Toi on yksi leffa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
History of Violance
Eli historia huonon englannin taidon kanssa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Toi on yksi leffa
Ajattelin enemmän Frank ja Ava
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ajattelin enemmän Frank ja Ava
Bonnie and Clyde
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niinku Matti ja Mervi?
Minä en ole ikinä ollut väkivaltainen naisia kohtaan vaan ainoastaan puolustanut heitä. Joten meidän tapauksessa voidaan verrata vihreiden puheenjohtajaan Sofia Virtaan ja hänen mieheensä eli selvennyksenä tämä Sofia Virta on piessyt hänen miestään ihan huolella. Ja käytännössä myöntänyt teot pyytämällä mm anteeksi vakivaltaansa ja vielä eräässä viestissä vahvisti läimäisseensä miestään.
Sivusta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ole ikinä ollut väkivaltainen naisia kohtaan vaan ainoastaan puolustanut heitä. Joten meidän tapauksessa voidaan verrata vihreiden puheenjohtajaan Sofia Virtaan ja hänen mieheensä eli selvennyksenä tämä Sofia Virta on piessyt hänen miestään ihan huolella. Ja käytännössä myöntänyt teot pyytämällä mm anteeksi vakivaltaansa ja vielä eräässä viestissä vahvisti läimäisseensä miestään.
SivustaIkävää tuollainen, erotilanteessa käy usein niin että syytellään puolin ja toisin, Ei hyvä lapsille
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ikävää tuollainen, erotilanteessa käy usein niin että syytellään puolin ja toisin, Ei hyvä lapsille
Me erotettiin exän kaa sovussa 🤍🩶
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Me erotettiin exän kaa sovussa 🤍🩶
Kuoliko se?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuoliko se?
No ei sentään. 🤍🩶
- AnonyymiUUSI
Viesti oli miehelle jonka vuoksi meni melkein jalat alta, huomasi varmaan sen...
- AnonyymiUUSI
Ne lähtee kynttilänvarrella ja sormitekniikalla...
- AnonyymiUUSI
Bonnie&Clyde?
- AnonyymiUUSI
Mäkin haluisin kokeilla mua kokea...❤️🔥😘🤗
- AnonyymiUUSI
⬜⬜😜
🔫🫲👘👍
⬜⬜🩳
⬜⬜🧦- AnonyymiUUSI
👍
👍 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
👍
👍Tuletko ampumaan luvattomilla aseilla?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuletko ampumaan luvattomilla aseilla?
Sopii rakas👍👍
- AnonyymiUUSI
Onko sinutkin jätetty ja petetty? Kusetettu ja lyöty puukolla selkään?
- AnonyymiUUSI
Pomminvarma setti ❤️
- AnonyymiUUSI
No niin on kyllä rakas ❤️👍
- AnonyymiUUSI
Toi kuulostaa joltain huonolta action leffalta Lethal Combination, nimikin geneeristen otsikoiden hautuumaalta
- AnonyymiUUSI
Emme olisi toisillemme pelkästään hyväksi. Jos huonosti kävisi kaivertaisimme tuskan tiekarttaa toistemme kasvoihin lopulta toivoen ettemme koskaan olisi edes tavanneet. Tuo jakamamme pimeys. Luulet tuntevasi minut mutta en koskaan käännä selkääni traumalleni. Olen ottanut sen omakseni. Minä olen se. Ja olen pidätellyt itseäni koska välitän. Olet nähnyt siitä vain osan. Että ottaisit vastaan kaiken sen minkä kanssa olen oppinut elämään. Kestäisitkö. Saat minut tuntemaan itseni jälleen eläväksi.
- AnonyymiUUSI
Haluan oppia tuntemaan sut, kyllä kestän.
- AnonyymiUUSI
Minä en halua vaaraa lisää elämääni
Oon saanu oman annokseni.
Etsi joku muu sun lekkikaluksi mies.
Minä haluan rauhaa ja rakkautta
Mitä ei sun suunnassa ole .
Oot aivan liian rauhaton ja levoton minun makuuni
Et rauhoittua etkä mitään muutakaan rakkaudelle olennaista.
Joten nehän menojasi ...
Minä tarvitsen ihmisen joka kanssa on turvallinen olo
Sun kans sitä ei koskaan tuu
Semoisena et oikeasti haluaisin käpertyä piiloon kainaloosi kaikelta pahalta
Enkä olla päivääkään taistele tai pakene tilassa
Levottomana ..
Suhteessa mutta ypöyksin kun sä et jaa mitää.
Haluat vain saada..
Naiselta jolle ei todellakaan enää käy
Mikä vain paska muka rakkautena !
Muhun sattuu todella syvälle et saatana oo
Piitannut siitä vittujakas miten mä voin
On ollu van sinä sinä sinä ja sun tarpeet!
Sä et oikein osaa!- AnonyymiUUSI
Niin kai sit
- AnonyymiUUSI
Puhuisin ehkä jopa ilman konditionaalia
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324341Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252265Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene122177Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su511928- 301493
Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731456Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321321- 661264
- 821221
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?40974