Phj siirtynyt yhden askeleen päähän täyssensuurista

Anonyymi-ap

Kuntalaiset eli me kaikki olemme tottamaar syypäitä, koska meidän tuella ongelmista on muodostunut rakenteellisia , vaalikausi toisensa perään ihan sukkana jatkoon toimittamaan peruskämmäilyä?
Rakenteelliset kuprut, kuhmut ja oman edun sivumaut on leivottu joka ainoaan asiaan. Henkilöstöllä voisi olla asiaan jotain sanomista, vaan pitkäaikainen, syvällä rakenteissa oleva "paineistusjärjestelmä" toimii, ei uskalleta avata suuta työpaikan menettämisen pelossa.
Kysymys kuuluu, kauanko odotuttavat tulokset, kehittyykö paikkakunta tällä vaalikaudella yhteisöllisempään suuntaan?

"Elinkeinoelämän tutkimuslaitoksen Etlan tekemän tutkimuksen mukaan lyhyet sairauspoissaolot aiheuttavat kunnallisille työnantajille merkittäviä kustannuksia.
Enintään kymmenen päivän poissaolot muodostavat vuosittain yli puolet kokonaiskustannuksista. Vuonna 2021 työnantajakustannukset lyhyistä poissaoloista olivat 135 miljoonaa euroa.
Tutkijoiden mukaan lyhyet poissaolot näyttäytyvät paitsi taloudellisena rasitteena myös mahdollisena hälytysmerkkinä työn kuormittavuudesta ja johtamisen haasteista.
Lyhyet poissaolot painottuvat erityisesti alkuviikkoon, mutta sairauspoissaolojen yleisyydessä oli havaittu suuria eroja kuntien ja organisaatioiden välillä" https://yle.fi/a/74-20168981?origin=rss

22

271

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olipa sekopäinen aamuitku! Otsikko, juttu ja linkki käsitteli kaikki eri asioita🤣 Juhannus?

• Anonyymi

Sinulle, ymmärtämisessä on eri tasoja, sinulla se on pitkän kaavan mukaista alamäkeä alas, kunnes olet itse kaivamassasi kuopassa. Plups!
        Näennäinen työhyvinvointi on hyvinkin yleistä, pintaa raaputtamalla paljastuu karua seurausta vaientamisesta, pahoinvointi on pakkautuneena ihmiseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulle, ymmärtämisessä on eri tasoja, sinulla se on pitkän kaavan mukaista alamäkeä alas, kunnes olet itse kaivamassasi kuopassa. Plups!
        Näennäinen työhyvinvointi on hyvinkin yleistä, pintaa raaputtamalla paljastuu karua seurausta vaientamisesta, pahoinvointi on pakkautuneena ihmiseen.

Olet sekaisin kuin siikajokinen niin sekoilua kirjoituksesi on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet sekaisin kuin siikajokinen niin sekoilua kirjoituksesi on.

Ei ole aloittajan syytä, että olet vähä-älyinen. Toisaalta, osumaa sait , siksi sönkkäät että aloitus on hermotuksellesi kipeän sekaista.

• Anonyymi

Naiivius tai heikkolahjaisuus:
        Joissain yhteyksissä "yksinkertainen" voi tarkoittaa naiivia tai jopa heikkolahjaista ihmistä, jolla on vaikeuksia ymmärtää asioita tai tehdä järkeviä päätöksiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole aloittajan syytä, että olet vähä-älyinen. Toisaalta, osumaa sait , siksi sönkkäät että aloitus on hermotuksellesi kipeän sekaista.

Mä ihan just tulin koneele ja tällä vähäsellä järjellä jonka luoja mulle loi . . . en pyst osallistumaan keskusteluun koska mulla ei ole rahkeita siihen. Siispä alan seuraamaan viestiketjua ja tyydyn tarkkailian osaan. ( kuiteskin käyn vielä lukemassa tuoreet uutiset valtamediasta , , , katsomassa kuinka homma etenee. . )

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloitus on vähä-älyinen. Sekasin kuin siikajokisen pää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä ihan just tulin koneele ja tällä vähäsellä järjellä jonka luoja mulle loi . . . en pyst osallistumaan keskusteluun koska mulla ei ole rahkeita siihen. Siispä alan seuraamaan viestiketjua ja tyydyn tarkkailian osaan. ( kuiteskin käyn vielä lukemassa tuoreet uutiset valtamediasta , , , katsomassa kuinka homma etenee. . )

No olipa uutinen . . onneksi ei ollut . . . vaan ihan aito . sellanen punaniska.

• Anonyymi

Lainattua tekstiä näyttää olevan, isorikkaat itki sitä, että köyhät sairastaa, tuotto on heiltä pois jne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmiset kuulemma sairastaa liikaa, sitä nämä tarinat yrittää visertää.
        Ei tuota jaksa enempää, hullut sotii verissäpäin, ruoka loppuu kaupoista, sapuskan hinta nousee, kassillisen hinta nousee joka käynnin jälkeen.
        Ydinpommi puuttuu vielä atmosfääristä.
        Sukkulaukot leikkii huumeillaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmiset kuulemma sairastaa liikaa, sitä nämä tarinat yrittää visertää.
        Ei tuota jaksa enempää, hullut sotii verissäpäin, ruoka loppuu kaupoista, sapuskan hinta nousee, kassillisen hinta nousee joka käynnin jälkeen.
        Ydinpommi puuttuu vielä atmosfääristä.
        Sukkulaukot leikkii huumeillaan.

Satelliitti raketti räjähti huh huh aaaavikko kansa joutuu tyytymään oman maan nettiin joo ja teslojen hinta nousee kansa maksaa nämä satelliiti rakettijen räjähdykset-

• Anonyymi

Pyhäjärvellä tuoteetaan paljon vähällä älyllä facessa kai lähinnä natsimia kuten Halla-ahon rasistisia puheita.

• Anonyymi

Pyhäjärvellä tuottaa paljon vähällä älyllä suomi24 emoji sekopää .Sivistymätön moukka.Ei osaa muuta kuin vittuilla jokaiselle.Kepu maksaa päivystyksestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pyhäjärvellä tuottaa paljon vähällä älyllä suomi24 emoji sekopää .Sivistymätön moukka.Ei osaa muuta kuin vittuilla jokaiselle.Kepu maksaa päivystyksestä.

Käyttäisi mustaa väriä postauksiinsa, sininen ja sateenkaari ovat tekopyhyyttä! Esiintyy aktiivisesti perussuomalaisia herjaten, ja emojien sateenkaari ja siniset vedenroiskeet ovat viestissä--henkilön persoona toimii kaksneuvoisesti.

• Anonyymi

Ei liene pelkkää Halla-ahoa, siinä on oikeiston hallusinaatiot suurena pohjustuksena.
        Mihin on muuten vilahtaneet, "luuvalo sekä hänen näppispano," ne huumehörhöt?
        Iisalmen hotelli-Koljonvirran viehätys ollut joillakin kohteena, ikähaitari sopisi kuvaan.
        Käräjäoikeus ainakin saanut vipinää.
        Jatkoa seurannee...

• Anonyymi

Kai vaha-alylla tuotettua tekstia tama persupropakanda?

• Anonyymi

Opettele Herra Kapteeni Ensin Kirjoittamaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Opettele Herra Kapteeni Ensin Kirjoittamaan!

Olet sairas ihminen, kun käyt jatkuvasti vihassasi syyttömän kimppuun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet sairas ihminen, kun käyt jatkuvasti vihassasi syyttömän kimppuun.

Olet sairas ihminen .Käyt VIHASSASI Persujen kimppuun toistaen samoja ilkeyksiä.Ihmiset ovat kyllästyneet sinuun täydellisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet sairas ihminen .Käyt VIHASSASI Persujen kimppuun toistaen samoja ilkeyksiä.Ihmiset ovat kyllästyneet sinuun täydellisesti.

Minä kerron mitä he ovat itse sanoneet? Myönnän sen olevan iljettävää. Siksi meidänkin persujen kannatus on romahtanut. Nämä omassa Arjalaiuudessa kylpevät persut eivät ymmäärrä, että pyhjärvisten mielissä he eivät ole yhtään mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä kerron mitä he ovat itse sanoneet? Myönnän sen olevan iljettävää. Siksi meidänkin persujen kannatus on romahtanut. Nämä omassa Arjalaiuudessa kylpevät persut eivät ymmäärrä, että pyhjärvisten mielissä he eivät ole yhtään mitään.

Sinä et enää kerro vaan jankkaat samaa sontaa jo vuoden ajan.Luuletko että Pyhäjärviset on NIIN huonomuistisia että samat asiat pitää toistaa 24/7 joka ikinen päivä .Et ole kunnossa järkesi on samentunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä et enää kerro vaan jankkaat samaa sontaa jo vuoden ajan.Luuletko että Pyhäjärviset on NIIN huonomuistisia että samat asiat pitää toistaa 24/7 joka ikinen päivä .Et ole kunnossa järkesi on samentunut.

Perujen sanomisen toistaminen on siis sonnan toistamista? Taidan olla tuossa samaa mieltä.

Toisaalta, lukekaan tämän päivän viestit, jotenkin näyttää, että jankutatja on aivan toinen henkilö?

Muuten miten lie onko persuilla valehtelijan häpeässä eläminen mukavaa? hih hoh

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3412
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3232
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      2975
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      49
      2641
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1973
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1870
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1646
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      87
      1535
    9. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      39
      1381
    10. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1340
    Aihe