Tuleeko mustikoita

Anonyymi-ap

Ootteko katelleet mustikka paikkoja, onko mustikoita tulossa. Monessa paikassaa näyttäisi olevan ettei niitä olisi yhtään.

15

951

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei niitä ole ennenkään pubin vessassa ollut.

• Anonyymi

Vähintään yhtä monessa paikassa näyttää niitä olevan ihan reippaasti tuloillaan!
      Myös asiaan liittyviä sovelluksia löytyy ja..yllätys yllätys.. hakusanoilla "mustikkakartta sovellus"

• Anonyymi

Jos metsässä kasvaisi suklaata ja karkkia niin sitten siellä näkyisi enemmän porukkaa poimimassa. Lähteestä tulisi virvoitusjuomia.

• Anonyymi

Oli puolukoita. Krouvin vessassa.

• Anonyymi

Enää en mene mustikkametsälle. Vuosi sitten karhu pääsi yllättämään kesken poimimisen kun olin perse pystyssä. Hiipi hiljaa taakseni, repäisi verkkarit perseen kohdalta auki ja astui minuun. Teki kipeää, mutta ei tuosta traumoja jäänyt. Karhu ainakin nautti aktista koska tyytväisenä karjaisi kuin leijona loppuhuipennuksesta.

T. 39v mies.

• Anonyymi

Kävi seisomaan kun kuvittelin mielessäni tuon tilanteen.

• Anonyymi

Jospa se olikin karhupukuun pukeutunut lieksalainen? Sen verran on siellä palstalla asiaan liittyvä juttuja että näin on syytä olettaa vahvasti!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jospa se olikin karhupukuun pukeutunut lieksalainen? Sen verran on siellä palstalla asiaan liittyvä juttuja että näin on syytä olettaa vahvasti!

Miksi kiteeläisenä luet lieksalaisten keskusteluja? Ettet vaan ole juuri sinä itse tämä mystinen ”kirjoittaja”

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi kiteeläisenä luet lieksalaisten keskusteluja? Ettet vaan ole juuri sinä itse tämä mystinen ”kirjoittaja”

Tottakai olen lukenut myös lieksalaisten keskustelija.
        Olen lukenut myös kymmeniä tuhansia sivuja muunlaistakin "keskustelua" eri aloilta, eri alueilta ja erilaisista maista. Suosittelen samaa niin sinulle kuin jokaiselle muullekin.

• Anonyymi

Miten kävi, tulitko karhulle raskaaksi? 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten kävi, tulitko karhulle raskaaksi? 🤔

En tullut raskaaksi, mies kun kuitenkin olen. Mutta Teboililla nauroivat kokemukselleni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on huomattu ettei kiteeläiset lue, eivätkä ole peruskoulun jälkeen lukeneet yhtään mitään muuta kuin S24 Kitee -palstaa, ja sen sitten huomaa!😱
        Kaikki muu tieto tulee ABC ja Teboil -nimisten aamu- ja iltaopistojen kautta.🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on huomattu ettei kiteeläiset lue, eivätkä ole peruskoulun jälkeen lukeneet yhtään mitään muuta kuin S24 Kitee -palstaa, ja sen sitten huomaa!😱
        Kaikki muu tieto tulee ABC ja Teboil -nimisten aamu- ja iltaopistojen kautta.🤣

Lieksassa paljon homoja.Kiteen pemaripojat haikailee sinne muuttoa.Katelleet reunatieltä kämppiä.

• Anonyymi

Katso satokausi sovelluksesta.

• Anonyymi00015

Hei kuumat tyttöset täällä odottaa 😈 Tsekkaa täältä! https://Angela.hoty.lat/Angela#/?/?/xikhfoode

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      269
      6737
    2. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      80
      5341
    3. Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?

Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.
      Maailman menoa
      105
      4285
    4. SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk
      Maailman menoa
      269
      3741
    5. Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita

Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat
      Maailman menoa
      64
      3499
    6. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      146
      3199
    7. Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka

jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur
      Maailman menoa
      242
      2815
    8. Venäläiset varkaudessa

Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee
      Varkaus
      275
      2141
    9. SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"

Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden
      Maailman menoa
      45
      1663
    10. Lupajaoston esityslista

Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo
      Pyhäjärvi
      49
      1545
    Aihe