Ootteko katelleet mustikka paikkoja, onko mustikoita tulossa. Monessa paikassaa näyttäisi olevan ettei niitä olisi yhtään.
Tuleeko mustikoita
14
924
Vastaukset
- Anonyymi
Ei niitä ole ennenkään pubin vessassa ollut.
- Anonyymi
Vähintään yhtä monessa paikassa näyttää niitä olevan ihan reippaasti tuloillaan!
Myös asiaan liittyviä sovelluksia löytyy ja..yllätys yllätys.. hakusanoilla "mustikkakartta sovellus" - Anonyymi
Jos metsässä kasvaisi suklaata ja karkkia niin sitten siellä näkyisi enemmän porukkaa poimimassa. Lähteestä tulisi virvoitusjuomia.
- Anonyymi
Oli puolukoita. Krouvin vessassa.
- Anonyymi
Enää en mene mustikkametsälle. Vuosi sitten karhu pääsi yllättämään kesken poimimisen kun olin perse pystyssä. Hiipi hiljaa taakseni, repäisi verkkarit perseen kohdalta auki ja astui minuun. Teki kipeää, mutta ei tuosta traumoja jäänyt. Karhu ainakin nautti aktista koska tyytväisenä karjaisi kuin leijona loppuhuipennuksesta.
T. 39v mies.- Anonyymi
Kävi seisomaan kun kuvittelin mielessäni tuon tilanteen.
- Anonyymi
Jospa se olikin karhupukuun pukeutunut lieksalainen? Sen verran on siellä palstalla asiaan liittyvä juttuja että näin on syytä olettaa vahvasti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jospa se olikin karhupukuun pukeutunut lieksalainen? Sen verran on siellä palstalla asiaan liittyvä juttuja että näin on syytä olettaa vahvasti!
Miksi kiteeläisenä luet lieksalaisten keskusteluja? Ettet vaan ole juuri sinä itse tämä mystinen ”kirjoittaja”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kiteeläisenä luet lieksalaisten keskusteluja? Ettet vaan ole juuri sinä itse tämä mystinen ”kirjoittaja”
Tottakai olen lukenut myös lieksalaisten keskustelija.
Olen lukenut myös kymmeniä tuhansia sivuja muunlaistakin "keskustelua" eri aloilta, eri alueilta ja erilaisista maista. Suosittelen samaa niin sinulle kuin jokaiselle muullekin. - Anonyymi
Miten kävi, tulitko karhulle raskaaksi? 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten kävi, tulitko karhulle raskaaksi? 🤔
En tullut raskaaksi, mies kun kuitenkin olen. Mutta Teboililla nauroivat kokemukselleni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on huomattu ettei kiteeläiset lue, eivätkä ole peruskoulun jälkeen lukeneet yhtään mitään muuta kuin S24 Kitee -palstaa, ja sen sitten huomaa!😱
Kaikki muu tieto tulee ABC ja Teboil -nimisten aamu- ja iltaopistojen kautta.🤣 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on huomattu ettei kiteeläiset lue, eivätkä ole peruskoulun jälkeen lukeneet yhtään mitään muuta kuin S24 Kitee -palstaa, ja sen sitten huomaa!😱
Kaikki muu tieto tulee ABC ja Teboil -nimisten aamu- ja iltaopistojen kautta.🤣Lieksassa paljon homoja.Kiteen pemaripojat haikailee sinne muuttoa.Katelleet reunatieltä kämppiä.
- Anonyymi
Katso satokausi sovelluksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.707946Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut
Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m846015Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,765492Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot665415Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1124687Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo1182422Ei välimatka meitä erottanut
Vaan välirikko ja väärinymmärrykset. Oikeastaan henkinen välimatka on meidän välillä pieni, näin uskon. Näen koko ajan e41301Maajussi-Villen morsioehdokas Maarit ei halunnut Villeä - Tämä totuus valkeni kuvauksissa!
Ohhoh, tekikö Maarit mielestäsi oikean ratkaisun Villen suhteen? Maajussi-Ville on herättänyt voimakkaita tunteita puol61287Kohta taas mesikämmeneen
Onneksi kaupunki ostaa mesikämmenen, niin päästään taas tekemään rahaa421119Olin ihan varma että sä olet se oikea
Tunteet kuitenkin kuoli käyttäytymisesi johdosta. Hyvin tehty jos oli tarkoituskin. Oppia ikä kaikki ja jotkut ei opi ko491089