Oletko joutunut kestämään

Anonyymi-ap

Mitä olet eniten joutunut kestämään?

43

1845

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Taloudellista niukkuuta ja sen tuomaa masennusta

• Anonyymi
        UUSI

Sama🩶

• Anonyymi
      UUSI

Rahan puutetta ja työttömyyttä jossain välissä, samalla kun olin pienen lapsen kanssa yksin.
      Muinoin parisuhde, josta en osannut lähteä. Myöhemmin sain kasata vuosia itseäni.

• Anonyymi
      UUSI

Urge to beat on the brat with baseballbat

• Anonyymi
      UUSI

Vttuilua, aliarviointia, kiusaamista, haukkumista, vähättelyä, nolaamista, arvostelua, tuomitsemista, ilkeily.

• Anonyymi
        UUSI

Niin no tietenkin kipuja mut se joka päiväistä en edes ajatellut sitä.

• Anonyymi
        UUSI

Kuulostaa kyl juntilta ympäristöltä. SivusTaa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa kyl juntilta ympäristöltä. SivusTaa

Ihmiset yleensä on. Välillä miettinyt että ois ollu parempi tappaa itsensä silloin 18 vuotiaana. Mut toisaalta on olemassa myös hyviä ihania ihmisiä jotka välittää.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmiset yleensä on. Välillä miettinyt että ois ollu parempi tappaa itsensä silloin 18 vuotiaana. Mut toisaalta on olemassa myös hyviä ihania ihmisiä jotka välittää.

Jaa, no siitä minä en gubbe tiiä mitähän.

• Anonyymi
      UUSI

Joudun kestämään omat valintani. Ne ei aina ole itselleni armollisia.

• Anonyymi
      UUSI

Posttraumaattinen oireilu, masennus, ahdistuneisuus ja niistä seurannut pitkäaikaistyöttömyys ja sitä kautta köyhyys ja syrjäytyneisyys. Ne on ne pahimmat.

• Anonyymi
        UUSI

Sieltä voi vielä nousta!

• Anonyymi
        UUSI

Hakeudu eläkkeelle, niin ei tarvitse taistella kaikesta. Tiedän, että ei ole helppoa päästä. Kävin koko setin läpi ja lopulta muutaman vuoden kuntoutustuen jälkeen, mulle soitettiin eläkeyhtiöstä, haluanko jäädä eläkkeelle. Mun diagnoosit on keskivaikean masennuksen vaikea vaihe (kestänyt vuosia) ja ahdistuneisuushäiriö. Ensin olin vuoden sairauslomalla ja sen jälkeen viisi vuotta kuntoutustuella.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hakeudu eläkkeelle, niin ei tarvitse taistella kaikesta. Tiedän, että ei ole helppoa päästä. Kävin koko setin läpi ja lopulta muutaman vuoden kuntoutustuen jälkeen, mulle soitettiin eläkeyhtiöstä, haluanko jäädä eläkkeelle. Mun diagnoosit on keskivaikean masennuksen vaikea vaihe (kestänyt vuosia) ja ahdistuneisuushäiriö. Ensin olin vuoden sairauslomalla ja sen jälkeen viisi vuotta kuntoutustuella.

Tiedäthän, että ei sinne eläkkeelle niin vaan pääse. Hulluksi tietenkin voi yrittää tekeytyä, mutta ei se lääkäri niitä eläkepapereita kirjoita ensimmäisellä eikä 100:lla kerralla, mutta sit alkaa jo mömmöt näkymään ja varmaan kuulumaankin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedäthän, että ei sinne eläkkeelle niin vaan pääse. Hulluksi tietenkin voi yrittää tekeytyä, mutta ei se lääkäri niitä eläkepapereita kirjoita ensimmäisellä eikä 100:lla kerralla, mutta sit alkaa jo mömmöt näkymään ja varmaan kuulumaankin.

Kyllä lääkärit kirjoittaa kun on aihetta kirjoittaa, mutta vakuutusyhtiön nimettömät ja kasvottomat lääkärit eivät usko lääkäreitä, jotka näkevät potilaan ihan live-elämässä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ok. Mulle ei enää tyrkytetty lääkkeitä aikoihin, kun ei ne mitkään sopinut geenitestien mukaan. No niihin geenitesteihin voi olla vaikeaa tänä päivänä päästä, kun säästetään köyhiltä.

• Anonyymi
      UUSI
    • Anonyymi
      UUSI

Jokaisella on omien syntien aiheuttamat vahingot kestettävänä. Usko Jeesukseen johtaa parannukseen ja siihen ettei toista niitä virheitä.

• Anonyymi
        UUSI

...
        Ja tietenkin myös muiden tekemien syntien aiheuttamat vahingot. Se että kestää katkeroitumatta kaiken, on suuri voitto.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

...
        Ja tietenkin myös muiden tekemien syntien aiheuttamat vahingot. Se että kestää katkeroitumatta kaiken, on suuri voitto.

Joo, anteeksiantamisen taito on tärkeää.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, anteeksiantamisen taito on tärkeää.

Niin on. Eikä sitä opi kuin myöntämällä omat epäonnistumiset ja virheet/synnit. Eikä mikään ole niin lohdullista kuin se, että Jumalan armosta, Jeesuksen veren kautta, saa omistaa loppuelämänsä sille, että ei enää tekisi mitään pahaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin on. Eikä sitä opi kuin myöntämällä omat epäonnistumiset ja virheet/synnit. Eikä mikään ole niin lohdullista kuin se, että Jumalan armosta, Jeesuksen veren kautta, saa omistaa loppuelämänsä sille, että ei enää tekisi mitään pahaa.

...
        Enkä tarkoita mitään sellaista, että omat synnit täytyy kuuluttaa kaikelle maailmalle tai kuiskia jollekin papille, vaan että ne tunnustetaan Jumalalle ja oma syntisyys. Jeesus antaa kaiken anteeksi niille, jotka uskovat häneen, siis niille, joiden usko on aitoa ja sellaista, joka muuttaa heitä.

• Anonyymi
      UUSI

Varmaan itseäni? Olen vankina itsessäni kunnes näen fyysisen olomuotoni mahdollisuutena.

• Anonyymi
        UUSI

Eivherrsn jumala ikinä ole lukenut mitään näin vähäjärkistä ja tyhmää

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eivherrsn jumala ikinä ole lukenut mitään näin vähäjärkistä ja tyhmää

Minä olen lukenut Sinun kirjoituksia yksäri ja ne menee tyhmyydessään jopa tämän palstaäijän juttujen ohi. Mieti sitä. Tee

• Anonyymi
      UUSI

Netti vainoamisen kohteeksi joutuminen ja ihmissuhteiden tuhoutuminen mustamaalaajien toimesta

• Anonyymi
        UUSI

Lopeta valehtelu!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Lopeta valehtelu!

Lopeta itse stalkkaaminen ja toisten elämän sabotointi !

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Lopeta itse stalkkaaminen ja toisten elämän sabotointi !

Samaa mieltä tästä, miksi kukaan muuten päivystäisi täällä rääkymässä ja kiistämässä jos ei touhuilisi jotain vastaavaa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Lopeta valehtelu!

Miten toi ois valehtelua
        kun sitä tapahtunut muillekin?

-sivusta

• Anonyymi
      UUSI

Pitkäaikais henkistä ja fyysistä kipua. Enemmän henkistä kiduttamista. Ei ole vielä päättynyt.

• Anonyymi
      UUSI

Mustamaalaamista ja ihmisten töykeää käytöstä.

• Anonyymi
      UUSI

En tiedä eniten, mutta raskainta on kestää luottamuksen menetys. Että omat asiat, teot, sanat ja tunteet on jaettu kolmansille, neljänsille ym. osapuolille viihteen vuoksi.

• Anonyymi
        UUSI

Tiedän tunteen kun on joutunut itsekin tuollaisen kohteeksi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedän tunteen kun on joutunut itsekin tuollaisen kohteeksi.

Olin niin hölmö,että pidin itsestään selvänä, ettei tunteistani tai niiden osoittamisesta kerrottaisi muille, ennen kuin olisimme niistä keskustelleet keskenämme. Mutta miehestä asia oli ilmeisesti liian herkullinen juttu, siitä piti kertoa vaikka kenelle. Tuntuu että koko henkilöllisyyteni ja persoonani oli uhrattu viihteen ja hassuttelun alttarille. En hetkeen edes hahmottanut kuka olen. Teki mieli sulkea somet ja paeta erämaahan. Tai jotenkin muuten lakata olemasta.

• Anonyymi
        UUSI

Noin on tapahtunut myös mulle.
        Palstan vuoksi kärsineitä näyttää olevan muitakin kuin minä + mun suku.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Noin on tapahtunut myös mulle.
        Palstan vuoksi kärsineitä näyttää olevan muitakin kuin minä mun suku.

Lisäys: minun vastaukseni oli 12:23:38 kommenttiin, ei 13:17:46.
        En ole kaipaillut siis ketään.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olin niin hölmö,että pidin itsestään selvänä, ettei tunteistani tai niiden osoittamisesta kerrottaisi muille, ennen kuin olisimme niistä keskustelleet keskenämme. Mutta miehestä asia oli ilmeisesti liian herkullinen juttu, siitä piti kertoa vaikka kenelle. Tuntuu että koko henkilöllisyyteni ja persoonani oli uhrattu viihteen ja hassuttelun alttarille. En hetkeen edes hahmottanut kuka olen. Teki mieli sulkea somet ja paeta erämaahan. Tai jotenkin muuten lakata olemasta.

Taidat naisia esittävä äijä olla naissukupuolta kohtaan todella katkera kun näet vaivaa näiden löysien stoorien tehtailuun

• Anonyymi
      UUSI

kaikkea ikävää mitä voit vaan ikinä kuvitella. Pahimpana on nuo kotiin ja töihin hyökkää osat jatkuvan pelkotila ruokkimista, väkivaltaa häirintää, syyttelyä ja elämän pilaamista, estämistä, yrittämällä saada huinoo jotta muut saa hyvää, jatkuvaa estä. mistä ja häirintää kotiin, hyvää fiiliksen, rahaan, eri työjutut, kateutta ja katkeruutta asioihin mitkä ei minusta johdu, jatkuvaa perhesuhteiden sabotointia iskuja lapsiin ja ihmissuhteisiin, estämistä romantiikkaan ja kaikkeen tähän liittyvää, jatkuvaa halua että tuntisi itsensä halvaksi tyhmäksi huoraksi, esittämistä että ole haukkuja, kiusaaja, huono ja paha, itsetunnon halventamista, väkivaltaa, iskuja tietoisuuteen päähän ja aivoihin, ympäri kehoa, ja yliluonnollisia asioita, ezotymmölö toisia, raiskauksia, halventamista, epärehellisyyttä ja petollisuutta. turhaan syyttelyä, halua saada eri addiktioita ja pakottaa niiden auttamisessa. iskuja vanhemmuuteen, ihmisarvoon, naiseuteen, ihmisyyteen, hengissä olemiseen ja, elämiseen, töihin ja opkbtoihkn, omana itsenä olemisen, ajattelin vapauteen, olemassa oloo, itseasiassa ole asia mitä ei olisi tarvinnut syyttömänä teiltä ottaa vastaan.

• Anonyymi
      UUSI

estämistä ja viemistä kaikesta mm hoitamiseen itsensä hoitamiseen, kampaajalle menemiseen, kosmetiikan ja vaatteiden ostoon, virnistää ja hakkaamista keittiöstä ja, rahasta, estämästä ja väkivaltaa karseaa olotilaa ja estämästä ettei saa haettua apua että näystä pääsee eroon. estämistä tavara ystäviä ja etsiä heitä, estämistä ettei saa puhua. esrönistä ettei saa tehdä töitä omin voimin ja tietoisuudella estämistä liikkua autolla ja esmistö elää omaa elämää.jatlyvas viemistä ja jatkuvaa häirintää joka asiaan, asumista ja muuta.

• Anonyymi
      UUSI

Sairauksia.

• Anonyymi
      UUSI

kun saahjböt energiat koti ja töihin, alkaa se hakkaaminen ja mikään ei tule teistä. olen ihan itse kaikkea hyvää ja minusta lähtee kaikki hyvä elämääni. Vihaatte myös kaikkea mitä laitan ja ostan itselle, koska haluatte sitä. olette niin saataisiin elämä häiriköitä ettei mitään rajaa ei mitä hyvää sanottavaa.

• Anonyymi
      UUSI

Voi voi, vaikka mitä. Työttömyys ja rahan puute on pientä, mitä elmässä voi sattua ja joutua kestämään. Täytyy vaan hakea ne ilot pienistä asioista.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      36
      6437
    2. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      102
      4965
    3. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      3542
    4. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      49
      3105
    5. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      117
      3057
    6. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      2865
    7. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      32
      2261
    8. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      33
      1975
    9. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      43
      1845
    10. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      29
      1742
    Aihe