Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Anonyymi-ap

Kaunein päivä?
Kamalin hetki?
Miksi?
Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?

29

1852

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Tarkoittaako tuo, että minun pitäisi manifestoida ikäviä asioita. Olen tänne jo yhden kirjoittanut, mitä saattaisi tapahtua, ja mitä huomioida, mutta hänellä on avaimet siihen miten päättää toimia.

• Anonyymi
      UUSI

Kauneinta oli silloin kun rakastuttiin. Kamalinta oli kun hän oli ettei tunne edes minua lakkasi täysin välittämistä. Kyllä se tuo jälkimmäinen hallitsee.

• Anonyymi
      UUSI

Kauneinta: rakastuminen ja meidän tarina. Se hallitsee. Kaikki epävarmuudet on voitettavissa, jos on valmis myöntämään ne.

• Anonyymi
      UUSI

Kauniita päiviä on paljon ollut ja kamalin viime vuoden kevät . Alan hitaasti muistelemaan niitä hyviä hetkiä

• Anonyymi
        UUSI

Lopeta valehtelu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Lopeta valehtelu

Sulla alkaa taas mopo keulia siellä😬 sivusta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Lopeta valehtelu

Mistä sinä tiedät, että tuo vastaus olisi sulle?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä sinä tiedät, että tuo vastaus olisi sulle?

Ei se sitä taida hakea näillä ölinöillä kuule

• Anonyymi
      UUSI

Kaunein päivä oli se, kun katsoin häntä tekemässä jotain tietokoneellaan ja ajattelin mielessäni, että tuossa on minun mieheni. Se rauha, joka sieluun sillä hetkellä tuli, oli käsinkosketeltava.

Kamalin oli se, kun hän torjui lähentymisyritykseni.

Kumpikaan noista ei hallitse mieltäni enkä pyri erityisesti muistelemaan kumpaakaan noista. Hän on sydämessäni edelleen ja saa siellä olla.

• Anonyymi
        UUSI

No jopa sinä palstasetä arvostat kovasti tätä netissä kykkimistä. Ainakin noihin konehommiin tarvitsee hyvät istumalihakset

• Anonyymi
      UUSI

Liittyykö tämä viime öiseen uneen jossa kaksoisliekki rakkaus mieheni ilmoitti, kun sota oli muka alkanut ja minun olisi pitänyt lähteä evakkoon toisten kanssa ja mieheni piti lähteä sotaan.
      Minun mies sanoi, että: Minun vaimo ei kyllä lähe noiden kanssa mihinkään vaan hän lähtee minun kanssa, koska jos minä en pysty huolehtimaan, että me pysytään molemmat HENGISSÄ niin se on ihan sama vaikka KUOLLAAN MOLEMMAT.

Heräsin siihen, kun toiset lähtivät evakkoon ja minä en päässyt, koska mieheni PITI KIINNI JA SANO : KUNNIOITAT MINUA NYT.

• Anonyymi
        UUSI

Jaa ja tämä KUNNIOTUS1 tapahtuu naisia esittävä äijä esim ryysyihin kiinni käymällä?

• Anonyymi
        UUSI

Onneksi en ole vielä edes kirjoittanut KÄRÄJÄOIKEUTEEN.
        EN MINÄKÄÄN KYLLÄ LUOTTAISI NÄIDEN 8 KUNNIALLISEN MAANPUOLUSTUS TAITOIHIN.
        EN LUOTTAIS EDES HEIDÄN PERHEIDEN.
        KYLLÄ MINÄ SANOISIN MIEHELLENI, ETTÄ: NYT LÄHDETÄÄN, KOSKA NOIDEN TÖHÖJEN KANSSA KYLLÄ KUOLLAAN KAIKKI!
        HOVIOIKEUDEN PÄÄTÖKSESSÄ LUKEE, ETTÄ HE EIVÄT AMMU IHMISIÄ EDES SOTA TILANTEESSA. HE EIVÄT KYLLÄ MINUA JA MIESTÄNI EDUSTA VAAN HE EDUSTAVAT KAIKKIA TOISIA.
        MINÄ OLEN AINUT JOKA OLEN LOUKKAANTUNUT HEIDÄN KUNNIOITA JA MIEHENI ON AINUT JONKA KANSSA MINÄ OLEN SOPINUT, ETTÄ MINÄ KUNNIOITAN HÄNTÄ.
        HÄN OLI AINUT JOKA SUOSTUI SENTÄÄN MINUN KANSSA VANKILAAN TAI HÄN VARMAAN PÄÄTTI ITSE, KOSKA MINÄ OLIN PÄÄTTÄNYT ITSE MYÖS JO KÄRÄJILLÄ, ETTÄ OTAN MIELUMMIN VANKEUTTA, KUN SAKON!
        HE JOIDEN KUNNIOITA OLEN LOUKKAANTUNUT EIVÄT PYSTY VAATIMAAN MINULLE EDES RANGAISTUSTA, KOSKA MINÄ OSAAN VAATIA ITSELLENI KOVEMMAN RANGAISTUKSEN. MINUA PITÄÄ KUNNIOITTAA JOS MINÄ OLEN TUOMITTUNA.
        KUKAPA SINNE VANKILAAN VAPAAEHTOISESTI SUOSTUU.
        ET VOI TIETÄÄ KENEN KANSSA OLET SIELLÄ.
        SAMALLA OSASTOLLA VOI OLLA VANKI JOKA EI HALUA IKINÄ ULOS VANKILASTA.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onneksi en ole vielä edes kirjoittanut KÄRÄJÄOIKEUTEEN.
        EN MINÄKÄÄN KYLLÄ LUOTTAISI NÄIDEN 8 KUNNIALLISEN MAANPUOLUSTUS TAITOIHIN.
        EN LUOTTAIS EDES HEIDÄN PERHEIDEN.
        KYLLÄ MINÄ SANOISIN MIEHELLENI, ETTÄ: NYT LÄHDETÄÄN, KOSKA NOIDEN TÖHÖJEN KANSSA KYLLÄ KUOLLAAN KAIKKI!
        HOVIOIKEUDEN PÄÄTÖKSESSÄ LUKEE, ETTÄ HE EIVÄT AMMU IHMISIÄ EDES SOTA TILANTEESSA. HE EIVÄT KYLLÄ MINUA JA MIESTÄNI EDUSTA VAAN HE EDUSTAVAT KAIKKIA TOISIA.
        MINÄ OLEN AINUT JOKA OLEN LOUKKAANTUNUT HEIDÄN KUNNIOITA JA MIEHENI ON AINUT JONKA KANSSA MINÄ OLEN SOPINUT, ETTÄ MINÄ KUNNIOITAN HÄNTÄ.
        HÄN OLI AINUT JOKA SUOSTUI SENTÄÄN MINUN KANSSA VANKILAAN TAI HÄN VARMAAN PÄÄTTI ITSE, KOSKA MINÄ OLIN PÄÄTTÄNYT ITSE MYÖS JO KÄRÄJILLÄ, ETTÄ OTAN MIELUMMIN VANKEUTTA, KUN SAKON!
        HE JOIDEN KUNNIOITA OLEN LOUKKAANTUNUT EIVÄT PYSTY VAATIMAAN MINULLE EDES RANGAISTUSTA, KOSKA MINÄ OSAAN VAATIA ITSELLENI KOVEMMAN RANGAISTUKSEN. MINUA PITÄÄ KUNNIOITTAA JOS MINÄ OLEN TUOMITTUNA.
        KUKAPA SINNE VANKILAAN VAPAAEHTOISESTI SUOSTUU.
        ET VOI TIETÄÄ KENEN KANSSA OLET SIELLÄ.
        SAMALLA OSASTOLLA VOI OLLA VANKI JOKA EI HALUA IKINÄ ULOS VANKILASTA.

Et ole siis pitkään aikaan kirjoitellut palstasetä käräjäoikeuteen? En tiennytkään että niillä on joku pulinaboksi minne voi esim ehdottaa uusia keissejä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa ja tämä KUNNIOTUS1 tapahtuu naisia esittävä äijä esim ryysyihin kiinni käymällä?

Naisia esittävä äijähän on oikeesti NAINEN, koska LESBOT OVAT KAIKESTA HUOLIMATTA NAISIA JOTKA TYKKÄÄVÄT NAISISTA JA HE VIHAAVAT MIEHIÄ.
        Homo miehet ovat myös MIEHIÄ JOTKA VIHAAVAT NAISIA.
        Syy on se, että HETERO MIEHET JA NAISET OVAT KIINNOSTUNEITA VASTAKKAISESTA SUKUPUOLESTA JA LESBO/HOMO TAAS SAMAA SUKUPUOLTA OLEVASTA. LESBO/HOMO KOKEE HETEROT UHKANA ITSELLEEN, KOSKA HE EIVÄT HETEROIDEN TAKIA SAA SITÄ PUOLISOA ITSELLEEN JONKA HE HALUAVAT.

Minä olen sentään viettänyt joskus HOMO MIEHEN KANSSA YÖN. En minä edes tiennyt, että hän on homo. KYLLÄ VIINALLA OLI OSUUTTA ASIAAN JA SILLÄ, ETTÄ MINÄ OLIN LOMALLA KÄYMÄSSÄ JA EI IHMISET MINUN TUTTUJA OLLEET VAAN HEIDÄN JOIDEN KANSSA MINÄ OLIN LÄHTENYT BILETTÄMÄÄN.
        Minä olin tuo joka aloitti ja kysyin homoilta, että: Haluatko että minä näytän sinulle TISSIT?
        Homo halusi ja minä näytin sekä sanoin hänelle: VOITHAN SINÄ OTTAA MINUN TISSIN SUUHUNKIN.
        Tuon jälkeen kauhea huuto ja hän jonka kanssa minä olin lähtenyt bilettämään alkoi huutamaan minulle, että : VOI VITTU ET SINÄ VOI HOMOA ALKAA ISKEMÄÄN PÄISSÄÄN BAARISSA!
        TOISET OLIVAT SENTÄÄN SITÄ MIELTÄ, ETTÄ MINÄ KYLLÄ SAAN PÄISSÄÄN/SELVINPÄIN ISKEÄ VAIKKA HOMO MIEHEN JOS HOMOSTA SILTÄ TUNTUU, ETTÄ HÄN VOIS LUOPUA HOMOUDESTA JA ALKAA HETERO NAISEN MIEHEKSI.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Naisia esittävä äijähän on oikeesti NAINEN, koska LESBOT OVAT KAIKESTA HUOLIMATTA NAISIA JOTKA TYKKÄÄVÄT NAISISTA JA HE VIHAAVAT MIEHIÄ.
        Homo miehet ovat myös MIEHIÄ JOTKA VIHAAVAT NAISIA.
        Syy on se, että HETERO MIEHET JA NAISET OVAT KIINNOSTUNEITA VASTAKKAISESTA SUKUPUOLESTA JA LESBO/HOMO TAAS SAMAA SUKUPUOLTA OLEVASTA. LESBO/HOMO KOKEE HETEROT UHKANA ITSELLEEN, KOSKA HE EIVÄT HETEROIDEN TAKIA SAA SITÄ PUOLISOA ITSELLEEN JONKA HE HALUAVAT.

Minä olen sentään viettänyt joskus HOMO MIEHEN KANSSA YÖN. En minä edes tiennyt, että hän on homo. KYLLÄ VIINALLA OLI OSUUTTA ASIAAN JA SILLÄ, ETTÄ MINÄ OLIN LOMALLA KÄYMÄSSÄ JA EI IHMISET MINUN TUTTUJA OLLEET VAAN HEIDÄN JOIDEN KANSSA MINÄ OLIN LÄHTENYT BILETTÄMÄÄN.
        Minä olin tuo joka aloitti ja kysyin homoilta, että: Haluatko että minä näytän sinulle TISSIT?
        Homo halusi ja minä näytin sekä sanoin hänelle: VOITHAN SINÄ OTTAA MINUN TISSIN SUUHUNKIN.
        Tuon jälkeen kauhea huuto ja hän jonka kanssa minä olin lähtenyt bilettämään alkoi huutamaan minulle, että : VOI VITTU ET SINÄ VOI HOMOA ALKAA ISKEMÄÄN PÄISSÄÄN BAARISSA!
        TOISET OLIVAT SENTÄÄN SITÄ MIELTÄ, ETTÄ MINÄ KYLLÄ SAAN PÄISSÄÄN/SELVINPÄIN ISKEÄ VAIKKA HOMO MIEHEN JOS HOMOSTA SILTÄ TUNTUU, ETTÄ HÄN VOIS LUOPUA HOMOUDESTA JA ALKAA HETERO NAISEN MIEHEKSI.

Siitä minä en tykännyt, kun HOMO MINULLE, ETTÄ: SINÄ SAAT VIELÄ HOMOLTA TURPAAN, KOSKA SINUSSA ON SELLAINEN PIIRRE MISTÄ HOMOT EIVÄT TYKKÄÄ.
        KYSYIN HÄNELTÄ, ETTÄ: MEINAATKO, ETTÄ LESBOT TYKKÄÄ MUKA MINUSTA? TUSKIN, KOSKA MINÄ OLEN SENTÄÄN KYSYNYT LESBOLTA, ETTÄ KEHTAATKO JUURI VÄITTÄÄ, ETTÄ SINULLA EI OLE IKINÄ PANETTANUT VAAN OLET OLLUT TYYTYVÄINEN SIIHEN PELKKÄÄN ESILEIKKIIN JONKA JÄLKEEN MEILLÄ HETEROILLA ON SEKSIÄ.
        EN EDES USKO, ETTÄ HOMO MIEHIÄ EI IKINÄ PANETA...

• Anonyymi
      UUSI

Milloin oli siis kysymys. Kaunein päivä olisi torstai, kamalin päivä olisi perjantai ja näin siksi koska tasapaino säilyy, eikä pääse keulimaan.

• Anonyymi
      UUSI

Kaunein päivä oli eräs tiistainen kesäilta, jolloin meillä oli läheinen hetki. Kamalin päivä oli sekin tiistai. Se oli aprillipäivä, jolloin ymmärsin tulleeni aprillatuksi koko näiden kahden tiistain välisen ajan, yli puoli vuotta.

Enää ei hallitse kumpikaan. Elän päivä kerrallaan ja katson mitä oikea elämä tuo eteen.

• Anonyymi
      UUSI

Kaunein päivä oli kun tapasin hänet.
      Kauhein päivä oli kun hän kertoi menevänsä naimisiin ja muuttavansa toiselle puolelle Suomea.

• Anonyymi
      UUSI

Se kamalin hetki hallitsee edelleen mieleni taustalla, koska en ymmärrä syytä siihen. Kaikki muu onkin kaunista.

• Anonyymi
        UUSI

Voisiko tästä ketjusta löytyä vastaus siihen kamalimpaan?

• Anonyymi
      UUSI

Kaunein päivä oli perjantai, kun kohdattiin ja vietettiin ilta yhdessä.kamalin päivä oli, kun meidän välinen yhteys katkesi, kun oli väärä lääke. Muistelen mieluummin tuota perjantaita❤️

• Anonyymi
      UUSI

ei ole kaivattua eikä kyllä teidön ksnssa mitään kauniita hetkiä, muistelen elämää Järvenpäässä, Hankasalmella ja Kuopiossa. kun hetkeksi teistä pääsi eroon tai enne kuin kunnolla aloititte turpaan vetämisen elämä oli hyvää ja on hyvää kun te pysytte poissa tilauksiin viemisin ja sngsyeim, kun ei tarvii antaa teille. Kaikki luistaa hyvin, ja menee hyvin 🙂on kauniita hetkiä on onnellisuutta, työt luistaa, ajatus on selkeää ja elämä on hyvää, omanlaista. kiinnostaa myös muut ihmiset, luonnostaan etsii seuraa, on sosiaalinen, elää ja voi hyvin.

• Anonyymi
      UUSI
      • Anonyymi
        UUSI

Tällaisesta tykkään.🩷 todellakin tallensin

• Anonyymi
      UUSI

Kauhein hetki oli se, kun katsoin puhelinta ja ymmärsin, ettei hän halua olla missään tekemisissä kanssani.

• Anonyymi
      UUSI

oltiin joskus Papun kanssa ystäviä. katsoin Lontoon kuvia. Olen niissä nuori, hyvin voiva, oikeastaan sädehdin, elämähän oli kaikin puolin hyvää. Mietin toista matkaa ja viimeisiä. Toisella matkalla ollaan siellä Jouluna, mukana on myös äitini ja veljeni. taksi vie meidät lopuksi lentoasemalle minut valtaa kyyneleet ja ikävä. niin kai se on, tiesin että tämä päättyy. sitten mietin yhtä matkaa mistä kaikki ikävä alkoi ja mihin päättyi. Exöni siskonikin oli siellä mukana, Papu joi tapansa mukaan kauheat kännit, sekoili ja oksensi seuraavan päivän. me ollaan syömässä amerikkalaista aamupalaa ravintolassa, mukana oli myös exän sisko, siskomän tyttö ja veli sekä veljenpoika. 2 heistä jo kuollut. kaikki riidoissa. muistelen yhtä. lomaa oltiin siellä 10 päivää, suunniteltiin vielä sillon busnesstä sinne ehkä muuttoa, saimme paljon hyvää huomiota. sitten alkoi siellä se toiminta, papusta vissiin ja kateudesta Papulle ja Papulla. Kauniita muistoja. monta joulua siellä oltiin. yhden kortin säästin. ostin sen exälle ja hän oli ostanut minulle samanlaisen. aika sattuma, siellä on paljon kortteja 🙂 siinä on vaalea nainen ja mies, kävelevät käsi kädessä vanhaa tietä pitkin. silloin vielä luulin että. olimme ystäviä, kukin sanat ootte ainoita joita uskallan tänne enää ottaa. Mutta sitten kaikki muutti, se Solrn exö Markku oli aivan oikeassa siitä naisesta, myös Hannahin puolesta. Hyvästi. voit poistaa tämän viestin. Meidän ystävyys on ohi, toivottavasti olet tyytyväinen. ne sinun alkoholijutut tuli siitä miehestä ja Jokesta. ja Tuula järjesti Sussun kanssa. Vanhan ystävyyden kunniaksi neuvo ota se Tony takaisin ja myy talo maalta, elä taas kuten silloin. ja ole sama ihminen. Voi hyvin.

• Anonyymi
      UUSI

Kauneimpia on kaikki ne hetket yhdessä, kun tunsin sen lämmön ja yhteenkuuluvuuden. Kamalin se, kun hän loukkasi minua ja tein sen vuoksi itselleni jotakin, jota en ole aikoihin tehnyt. Tajusin kuitenkin tästä, etten voi jatkaa näin. Minä en voi olla riippuvainen hänestä, koska se ei tee minulle hyvää. Nyt yritän olla ajattelematta ollenkaan, mutta se ei oikein onnistu.

• Anonyymi
      UUSI

Varmaan jos saisin suudella häntä. Olisi kaunista.

Kyllä hän ihmisenäkin kiinnostaa toki.

Äh, latteaa. En keksi mitään omaperäistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      43
      6751
    2. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      105
      5320
    3. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      3612
    4. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      49
      3205
    5. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      117
      3157
    6. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      2905
    7. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      40
      2411
    8. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      32
      2341
    9. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      44
      1929
    10. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      29
      1832
    Aihe