Kaunein päivä?
Kamalin hetki?
Miksi?
Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
67
4611
Vastaukset
- Anonyymi
Tarkoittaako tuo, että minun pitäisi manifestoida ikäviä asioita. Olen tänne jo yhden kirjoittanut, mitä saattaisi tapahtua, ja mitä huomioida, mutta hänellä on avaimet siihen miten päättää toimia.
- Anonyymi
Kauneinta oli silloin kun rakastuttiin. Kamalinta oli kun hän oli ettei tunne edes minua lakkasi täysin välittämistä. Kyllä se tuo jälkimmäinen hallitsee.
- Anonyymi
Kauneinta: rakastuminen ja meidän tarina. Se hallitsee. Kaikki epävarmuudet on voitettavissa, jos on valmis myöntämään ne.
- Anonyymi
Mitä tarkoitat tällä? sivusta
- Anonyymi
Kauniita päiviä on paljon ollut ja kamalin viime vuoden kevät . Alan hitaasti muistelemaan niitä hyviä hetkiä
- Anonyymi
Lopeta valehtelu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta valehtelu
Sulla alkaa taas mopo keulia siellä😬 sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta valehtelu
Mistä sinä tiedät, että tuo vastaus olisi sulle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sinä tiedät, että tuo vastaus olisi sulle?
Ei se sitä taida hakea näillä ölinöillä kuule
- Anonyymi
Kaunein päivä oli se, kun katsoin häntä tekemässä jotain tietokoneellaan ja ajattelin mielessäni, että tuossa on minun mieheni. Se rauha, joka sieluun sillä hetkellä tuli, oli käsinkosketeltava.
Kamalin oli se, kun hän torjui lähentymisyritykseni.
Kumpikaan noista ei hallitse mieltäni enkä pyri erityisesti muistelemaan kumpaakaan noista. Hän on sydämessäni edelleen ja saa siellä olla.- Anonyymi
No jopa sinä palstasetä arvostat kovasti tätä netissä kykkimistä. Ainakin noihin konehommiin tarvitsee hyvät istumalihakset
- Anonyymi
Liittyykö tämä viime öiseen uneen jossa kaksoisliekki rakkaus mieheni ilmoitti, kun sota oli muka alkanut ja minun olisi pitänyt lähteä evakkoon toisten kanssa ja mieheni piti lähteä sotaan.
Minun mies sanoi, että: Minun vaimo ei kyllä lähe noiden kanssa mihinkään vaan hän lähtee minun kanssa, koska jos minä en pysty huolehtimaan, että me pysytään molemmat HENGISSÄ niin se on ihan sama vaikka KUOLLAAN MOLEMMAT.
Heräsin siihen, kun toiset lähtivät evakkoon ja minä en päässyt, koska mieheni PITI KIINNI JA SANO : KUNNIOITAT MINUA NYT.- Anonyymi
Jaa ja tämä KUNNIOTUS1 tapahtuu naisia esittävä äijä esim ryysyihin kiinni käymällä?
- Anonyymi
Onneksi en ole vielä edes kirjoittanut KÄRÄJÄOIKEUTEEN.
EN MINÄKÄÄN KYLLÄ LUOTTAISI NÄIDEN 8 KUNNIALLISEN MAANPUOLUSTUS TAITOIHIN.
EN LUOTTAIS EDES HEIDÄN PERHEIDEN.
KYLLÄ MINÄ SANOISIN MIEHELLENI, ETTÄ: NYT LÄHDETÄÄN, KOSKA NOIDEN TÖHÖJEN KANSSA KYLLÄ KUOLLAAN KAIKKI!
HOVIOIKEUDEN PÄÄTÖKSESSÄ LUKEE, ETTÄ HE EIVÄT AMMU IHMISIÄ EDES SOTA TILANTEESSA. HE EIVÄT KYLLÄ MINUA JA MIESTÄNI EDUSTA VAAN HE EDUSTAVAT KAIKKIA TOISIA.
MINÄ OLEN AINUT JOKA OLEN LOUKKAANTUNUT HEIDÄN KUNNIOITA JA MIEHENI ON AINUT JONKA KANSSA MINÄ OLEN SOPINUT, ETTÄ MINÄ KUNNIOITAN HÄNTÄ.
HÄN OLI AINUT JOKA SUOSTUI SENTÄÄN MINUN KANSSA VANKILAAN TAI HÄN VARMAAN PÄÄTTI ITSE, KOSKA MINÄ OLIN PÄÄTTÄNYT ITSE MYÖS JO KÄRÄJILLÄ, ETTÄ OTAN MIELUMMIN VANKEUTTA, KUN SAKON!
HE JOIDEN KUNNIOITA OLEN LOUKKAANTUNUT EIVÄT PYSTY VAATIMAAN MINULLE EDES RANGAISTUSTA, KOSKA MINÄ OSAAN VAATIA ITSELLENI KOVEMMAN RANGAISTUKSEN. MINUA PITÄÄ KUNNIOITTAA JOS MINÄ OLEN TUOMITTUNA.
KUKAPA SINNE VANKILAAN VAPAAEHTOISESTI SUOSTUU.
ET VOI TIETÄÄ KENEN KANSSA OLET SIELLÄ.
SAMALLA OSASTOLLA VOI OLLA VANKI JOKA EI HALUA IKINÄ ULOS VANKILASTA. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi en ole vielä edes kirjoittanut KÄRÄJÄOIKEUTEEN.
EN MINÄKÄÄN KYLLÄ LUOTTAISI NÄIDEN 8 KUNNIALLISEN MAANPUOLUSTUS TAITOIHIN.
EN LUOTTAIS EDES HEIDÄN PERHEIDEN.
KYLLÄ MINÄ SANOISIN MIEHELLENI, ETTÄ: NYT LÄHDETÄÄN, KOSKA NOIDEN TÖHÖJEN KANSSA KYLLÄ KUOLLAAN KAIKKI!
HOVIOIKEUDEN PÄÄTÖKSESSÄ LUKEE, ETTÄ HE EIVÄT AMMU IHMISIÄ EDES SOTA TILANTEESSA. HE EIVÄT KYLLÄ MINUA JA MIESTÄNI EDUSTA VAAN HE EDUSTAVAT KAIKKIA TOISIA.
MINÄ OLEN AINUT JOKA OLEN LOUKKAANTUNUT HEIDÄN KUNNIOITA JA MIEHENI ON AINUT JONKA KANSSA MINÄ OLEN SOPINUT, ETTÄ MINÄ KUNNIOITAN HÄNTÄ.
HÄN OLI AINUT JOKA SUOSTUI SENTÄÄN MINUN KANSSA VANKILAAN TAI HÄN VARMAAN PÄÄTTI ITSE, KOSKA MINÄ OLIN PÄÄTTÄNYT ITSE MYÖS JO KÄRÄJILLÄ, ETTÄ OTAN MIELUMMIN VANKEUTTA, KUN SAKON!
HE JOIDEN KUNNIOITA OLEN LOUKKAANTUNUT EIVÄT PYSTY VAATIMAAN MINULLE EDES RANGAISTUSTA, KOSKA MINÄ OSAAN VAATIA ITSELLENI KOVEMMAN RANGAISTUKSEN. MINUA PITÄÄ KUNNIOITTAA JOS MINÄ OLEN TUOMITTUNA.
KUKAPA SINNE VANKILAAN VAPAAEHTOISESTI SUOSTUU.
ET VOI TIETÄÄ KENEN KANSSA OLET SIELLÄ.
SAMALLA OSASTOLLA VOI OLLA VANKI JOKA EI HALUA IKINÄ ULOS VANKILASTA.Et ole siis pitkään aikaan kirjoitellut palstasetä käräjäoikeuteen? En tiennytkään että niillä on joku pulinaboksi minne voi esim ehdottaa uusia keissejä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa ja tämä KUNNIOTUS1 tapahtuu naisia esittävä äijä esim ryysyihin kiinni käymällä?
Naisia esittävä äijähän on oikeesti NAINEN, koska LESBOT OVAT KAIKESTA HUOLIMATTA NAISIA JOTKA TYKKÄÄVÄT NAISISTA JA HE VIHAAVAT MIEHIÄ.
Homo miehet ovat myös MIEHIÄ JOTKA VIHAAVAT NAISIA.
Syy on se, että HETERO MIEHET JA NAISET OVAT KIINNOSTUNEITA VASTAKKAISESTA SUKUPUOLESTA JA LESBO/HOMO TAAS SAMAA SUKUPUOLTA OLEVASTA. LESBO/HOMO KOKEE HETEROT UHKANA ITSELLEEN, KOSKA HE EIVÄT HETEROIDEN TAKIA SAA SITÄ PUOLISOA ITSELLEEN JONKA HE HALUAVAT.
Minä olen sentään viettänyt joskus HOMO MIEHEN KANSSA YÖN. En minä edes tiennyt, että hän on homo. KYLLÄ VIINALLA OLI OSUUTTA ASIAAN JA SILLÄ, ETTÄ MINÄ OLIN LOMALLA KÄYMÄSSÄ JA EI IHMISET MINUN TUTTUJA OLLEET VAAN HEIDÄN JOIDEN KANSSA MINÄ OLIN LÄHTENYT BILETTÄMÄÄN.
Minä olin tuo joka aloitti ja kysyin homoilta, että: Haluatko että minä näytän sinulle TISSIT?
Homo halusi ja minä näytin sekä sanoin hänelle: VOITHAN SINÄ OTTAA MINUN TISSIN SUUHUNKIN.
Tuon jälkeen kauhea huuto ja hän jonka kanssa minä olin lähtenyt bilettämään alkoi huutamaan minulle, että : VOI VITTU ET SINÄ VOI HOMOA ALKAA ISKEMÄÄN PÄISSÄÄN BAARISSA!
TOISET OLIVAT SENTÄÄN SITÄ MIELTÄ, ETTÄ MINÄ KYLLÄ SAAN PÄISSÄÄN/SELVINPÄIN ISKEÄ VAIKKA HOMO MIEHEN JOS HOMOSTA SILTÄ TUNTUU, ETTÄ HÄN VOIS LUOPUA HOMOUDESTA JA ALKAA HETERO NAISEN MIEHEKSI. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisia esittävä äijähän on oikeesti NAINEN, koska LESBOT OVAT KAIKESTA HUOLIMATTA NAISIA JOTKA TYKKÄÄVÄT NAISISTA JA HE VIHAAVAT MIEHIÄ.
Homo miehet ovat myös MIEHIÄ JOTKA VIHAAVAT NAISIA.
Syy on se, että HETERO MIEHET JA NAISET OVAT KIINNOSTUNEITA VASTAKKAISESTA SUKUPUOLESTA JA LESBO/HOMO TAAS SAMAA SUKUPUOLTA OLEVASTA. LESBO/HOMO KOKEE HETEROT UHKANA ITSELLEEN, KOSKA HE EIVÄT HETEROIDEN TAKIA SAA SITÄ PUOLISOA ITSELLEEN JONKA HE HALUAVAT.
Minä olen sentään viettänyt joskus HOMO MIEHEN KANSSA YÖN. En minä edes tiennyt, että hän on homo. KYLLÄ VIINALLA OLI OSUUTTA ASIAAN JA SILLÄ, ETTÄ MINÄ OLIN LOMALLA KÄYMÄSSÄ JA EI IHMISET MINUN TUTTUJA OLLEET VAAN HEIDÄN JOIDEN KANSSA MINÄ OLIN LÄHTENYT BILETTÄMÄÄN.
Minä olin tuo joka aloitti ja kysyin homoilta, että: Haluatko että minä näytän sinulle TISSIT?
Homo halusi ja minä näytin sekä sanoin hänelle: VOITHAN SINÄ OTTAA MINUN TISSIN SUUHUNKIN.
Tuon jälkeen kauhea huuto ja hän jonka kanssa minä olin lähtenyt bilettämään alkoi huutamaan minulle, että : VOI VITTU ET SINÄ VOI HOMOA ALKAA ISKEMÄÄN PÄISSÄÄN BAARISSA!
TOISET OLIVAT SENTÄÄN SITÄ MIELTÄ, ETTÄ MINÄ KYLLÄ SAAN PÄISSÄÄN/SELVINPÄIN ISKEÄ VAIKKA HOMO MIEHEN JOS HOMOSTA SILTÄ TUNTUU, ETTÄ HÄN VOIS LUOPUA HOMOUDESTA JA ALKAA HETERO NAISEN MIEHEKSI.Siitä minä en tykännyt, kun HOMO MINULLE, ETTÄ: SINÄ SAAT VIELÄ HOMOLTA TURPAAN, KOSKA SINUSSA ON SELLAINEN PIIRRE MISTÄ HOMOT EIVÄT TYKKÄÄ.
KYSYIN HÄNELTÄ, ETTÄ: MEINAATKO, ETTÄ LESBOT TYKKÄÄ MUKA MINUSTA? TUSKIN, KOSKA MINÄ OLEN SENTÄÄN KYSYNYT LESBOLTA, ETTÄ KEHTAATKO JUURI VÄITTÄÄ, ETTÄ SINULLA EI OLE IKINÄ PANETTANUT VAAN OLET OLLUT TYYTYVÄINEN SIIHEN PELKKÄÄN ESILEIKKIIN JONKA JÄLKEEN MEILLÄ HETEROILLA ON SEKSIÄ.
EN EDES USKO, ETTÄ HOMO MIEHIÄ EI IKINÄ PANETA...
- Anonyymi
Milloin oli siis kysymys. Kaunein päivä olisi torstai, kamalin päivä olisi perjantai ja näin siksi koska tasapaino säilyy, eikä pääse keulimaan.
- Anonyymi
`milloin`on hyvä kysymys
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
`milloin`on hyvä kysymys
siis. mikä päivä nyt on ja millon se alakaa
- Anonyymi
Kaunein päivä oli eräs tiistainen kesäilta, jolloin meillä oli läheinen hetki. Kamalin päivä oli sekin tiistai. Se oli aprillipäivä, jolloin ymmärsin tulleeni aprillatuksi koko näiden kahden tiistain välisen ajan, yli puoli vuotta.
Enää ei hallitse kumpikaan. Elän päivä kerrallaan ja katson mitä oikea elämä tuo eteen. - Anonyymi
Kaunein päivä oli kun tapasin hänet.
Kauhein päivä oli kun hän kertoi menevänsä naimisiin ja muuttavansa toiselle puolelle Suomea.- Anonyymi
Milloin tuo muutto tapahtui tai tapahtuu?
- Anonyymi
Se kamalin hetki hallitsee edelleen mieleni taustalla, koska en ymmärrä syytä siihen. Kaikki muu onkin kaunista.
- Anonyymi
Voisiko tästä ketjusta löytyä vastaus siihen kamalimpaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisiko tästä ketjusta löytyä vastaus siihen kamalimpaan?
Ei kai sentään, mutta olen varma että selviää irl vielä.
- Anonyymi
Sama juttu, kun en ymmärrä syytä itsekään. 😟Onkohan syy sittenkin se ettei olla toistemme omia?
- Anonyymi
Kaunein päivä oli perjantai, kun kohdattiin ja vietettiin ilta yhdessä.kamalin päivä oli, kun meidän välinen yhteys katkesi, kun oli väärä lääke. Muistelen mieluummin tuota perjantaita❤️
- Anonyymi
ei ole kaivattua eikä kyllä teidön ksnssa mitään kauniita hetkiä, muistelen elämää Järvenpäässä, Hankasalmella ja Kuopiossa. kun hetkeksi teistä pääsi eroon tai enne kuin kunnolla aloititte turpaan vetämisen elämä oli hyvää ja on hyvää kun te pysytte poissa tilauksiin viemisin ja sngsyeim, kun ei tarvii antaa teille. Kaikki luistaa hyvin, ja menee hyvin 🙂on kauniita hetkiä on onnellisuutta, työt luistaa, ajatus on selkeää ja elämä on hyvää, omanlaista. kiinnostaa myös muut ihmiset, luonnostaan etsii seuraa, on sosiaalinen, elää ja voi hyvin.
- Anonyymi
- Anonyymi
Tällaisesta tykkään.🩷 todellakin tallensin
- Anonyymi
Oon ihan varma, että tää on mulle. Sopii viime tapaamiseen kuin nenä päähän.
- Anonyymi
Deep 🩷
- Anonyymi
Kauhein hetki oli se, kun katsoin puhelinta ja ymmärsin, ettei hän halua olla missään tekemisissä kanssani.
- Anonyymi
oltiin joskus Papun kanssa ystäviä. katsoin Lontoon kuvia. Olen niissä nuori, hyvin voiva, oikeastaan sädehdin, elämähän oli kaikin puolin hyvää. Mietin toista matkaa ja viimeisiä. Toisella matkalla ollaan siellä Jouluna, mukana on myös äitini ja veljeni. taksi vie meidät lopuksi lentoasemalle minut valtaa kyyneleet ja ikävä. niin kai se on, tiesin että tämä päättyy. sitten mietin yhtä matkaa mistä kaikki ikävä alkoi ja mihin päättyi. Exöni siskonikin oli siellä mukana, Papu joi tapansa mukaan kauheat kännit, sekoili ja oksensi seuraavan päivän. me ollaan syömässä amerikkalaista aamupalaa ravintolassa, mukana oli myös exän sisko, siskomän tyttö ja veli sekä veljenpoika. 2 heistä jo kuollut. kaikki riidoissa. muistelen yhtä. lomaa oltiin siellä 10 päivää, suunniteltiin vielä sillon busnesstä sinne ehkä muuttoa, saimme paljon hyvää huomiota. sitten alkoi siellä se toiminta, papusta vissiin ja kateudesta Papulle ja Papulla. Kauniita muistoja. monta joulua siellä oltiin. yhden kortin säästin. ostin sen exälle ja hän oli ostanut minulle samanlaisen. aika sattuma, siellä on paljon kortteja 🙂 siinä on vaalea nainen ja mies, kävelevät käsi kädessä vanhaa tietä pitkin. silloin vielä luulin että. olimme ystäviä, kukin sanat ootte ainoita joita uskallan tänne enää ottaa. Mutta sitten kaikki muutti, se Solrn exö Markku oli aivan oikeassa siitä naisesta, myös Hannahin puolesta. Hyvästi. voit poistaa tämän viestin. Meidän ystävyys on ohi, toivottavasti olet tyytyväinen. ne sinun alkoholijutut tuli siitä miehestä ja Jokesta. ja Tuula järjesti Sussun kanssa. Vanhan ystävyyden kunniaksi neuvo ota se Tony takaisin ja myy talo maalta, elä taas kuten silloin. ja ole sama ihminen. Voi hyvin.
- Anonyymi
Kauneimpia on kaikki ne hetket yhdessä, kun tunsin sen lämmön ja yhteenkuuluvuuden. Kamalin se, kun hän loukkasi minua ja tein sen vuoksi itselleni jotakin, jota en ole aikoihin tehnyt. Tajusin kuitenkin tästä, etten voi jatkaa näin. Minä en voi olla riippuvainen hänestä, koska se ei tee minulle hyvää. Nyt yritän olla ajattelematta ollenkaan, mutta se ei oikein onnistu.
- Anonyymi
Miten hän loukkasi sinua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten hän loukkasi sinua?
Hän teki täysin tarkoituksella jotakin. Ehkä häneenkin sattui ja hän toimi sen vuoksi niin, mutta minä en ikinä kostaisi sitä, että minuun sattuu, satuttamalla jotakin toista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän teki täysin tarkoituksella jotakin. Ehkä häneenkin sattui ja hän toimi sen vuoksi niin, mutta minä en ikinä kostaisi sitä, että minuun sattuu, satuttamalla jotakin toista.
Meneekö miehelle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meneekö miehelle?
Hän on mies, kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän on mies, kyllä.
Tuli ainakin naisen touhuilut tietoon.
- Anonyymi
Varmaan jos saisin suudella häntä. Olisi kaunista.
Kyllä hän ihmisenäkin kiinnostaa toki.
Äh, latteaa. En keksi mitään omaperäistä.- Anonyymi
Se olisi elämäni kaunein hetki se 💋😌🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se olisi elämäni kaunein hetki se 💋😌🥰
Niinpä olis kyllä. Tiedät mitä tarkoitan...❤️💋😘🤗
- Anonyymi
Kaikki yhteiset hetket olleet kauniita
- Anonyymi
❤️❤️🥹 Niin iso ikävä rakas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤️❤️🥹 Niin iso ikävä rakas
Mullakin on sua rakkaani ihan karsee ikävä❤️🤗😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mullakin on sua rakkaani ihan karsee ikävä❤️🤗😘
Tänäänkin mielessä tiiviisti ja ikävä kokoajan 🥺❤️🩷💛💚
- Anonyymi
Se ei kuulu palstalle ollenkaan! En vielä tiedä edes kaipaamani miehen nimeä!
- Anonyymi
lopeta kautta palstain huutelu ! ketarat taivasta kohten ni alkaa miehiä löytyy !!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
lopeta kautta palstain huutelu ! ketarat taivasta kohten ni alkaa miehiä löytyy !!
ai vaik ne ei ikin vastaiskaa:/
- Anonyymi
Kaunein päivä oli, kun kohtasimme juhlissa, tanssimme ja ihastuimme. Kauhein hetki oli, kun yritin soittaa ja lähettää viestejä ja hän ei vastannut. Kun hän vastasi, hän oli kylmä kuin jää. Niin rakas ihminen oli muuttunut täysin toisenlaiseksi. 🥶
- Anonyymi
itsellä ei ole mitään ikävöintiä ketään kohtaan vain itseäni. Olen alusta asti sanonut näin, en kaipaa muunlaista elämää, rakastan omaani kun saan olla oma itseni eikä tarvitse koko ajan kantaa, muiden taakkaa ja masennusta ja muuta. oikeassa elämässä voi auttaa ja piristää ja kuunnella ja järjestää vaikka ystävien kanssa kaikkea. niin joskus tehtiin, tosin se kaikki hakattiin.
- Anonyymi
Kaunein päivä voisi olla, kun korjataan muistoja. Kamalin voisi olla se, mitä oikeasti tapahtui, kun hetki meni ohi.
Ensin voisi järjestää uudestaan sen hetken, kun havaitsin hänet. Kumpikin katsoi hetkisen. Sen jälkeen jäin miettimään, että kuka ihme... Olisihan se outoa, mutta siinä sitä muistelisi hetken. Nyt kävelisimme toistemme luokse varmaan.
Sitten voisi tehdä sen korjauksen. Jos hän voisi olla tuossa, ja minä tulen täältä. Etenisin, huomaisin, kävelisinkin nyt kohti, ehkä vilkuttaisin vähän. Jäisin seisomaan siihen hetkeksi ja katsoisin häntä. AIkaa olisi säästetty. - Anonyymi
Kaunein hetki kun näin elämäni ekan kerran ihmisen sieluun asti .tässä tarkoitan hänen sieluaan. Hän oli aivan "auki" just sillä hetkellä. Oli nyt jälkeen päin ajateltuna aika spooky tilanne. Hänen sielunsa muuten oli hyvin kaunis. 😘🔥Pahin varmaan tulee olemaan kun todellisuus ja realiteetit otettava huomioon ja joudun päästämään irti tästä rakkaudestani häntä kohtaan 🥲💔
- Anonyymi
Kaunein päivä:
Etkö laittaisi
minkä laittaisin
sen laittaisit
minne laittaisin
sinne laittaisit
miksi laittaisin
siksi laittaisit🤗🤭❤️
Sun kanssa olisi ihanaa - Anonyymi
Kaunein hetki kun hän pääsee hoitoon mt-ongelmien takia sekä totuus työpaikalle selviiää, se on kaunein hetki, ja kamalin kun koskaan tapasin tämän henkilön
- Anonyymi
Itse passittaisin nämä kaikki ikikaipaajat ja tuhansien aloitusten tekijät ihan ensin psykoterapiaan tutkiskelemaan omaa itseään. Ei ole ihan normisettiä kirjoitella kaivatuista milloin minkäkin ihmettelyn varjolla.
- Anonyymi
Olen jo psykoterapiassa. Eikö kaikki itseään kunnioittavat ihmiset ole? Pitää huolehtia itsestään myös sisäisesti, ei pelkästään ulkoisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen jo psykoterapiassa. Eikö kaikki itseään kunnioittavat ihmiset ole? Pitää huolehtia itsestään myös sisäisesti, ei pelkästään ulkoisesti.
No kannattaisi varmaan ensin käydä se loppuun ja katsoa auttaako tähän vimmatunmoiseen erotomaniaasi, vai pitääkö anoa jatkovuosi.
- Anonyymi
Vaikea ajatella, että joku, joka olisi löytänyt psykoterapiassa itsensä, kuluttaisi aikaansa paasaamassa tuollaisia keskustelufoorumilla. Vai onko sinulla vielä terapia vaiheessa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kannattaisi varmaan ensin käydä se loppuun ja katsoa auttaako tähän vimmatunmoiseen erotomaniaasi, vai pitääkö anoa jatkovuosi.
En kirjoittele tänne mitään erotomaanista. Lähinnä kaipailen kaivattuani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikea ajatella, että joku, joka olisi löytänyt psykoterapiassa itsensä, kuluttaisi aikaansa paasaamassa tuollaisia keskustelufoorumilla. Vai onko sinulla vielä terapia vaiheessa?
Ei ole tullut paasattua. Sekoitat toiseen. Terapia on vaiheessa joo, suosittelen sullekin.
- Anonyymi
Kauheita päiviä ihan riittävästi.
- Anonyymi
Suomessa ollaan liian rasisteja monessakin asiassa
- Anonyymi
Kaunein päivä: kun kaivattu katsoo lempeästi❤️ja hymyilee
Kamalin päivä: kun on tyly mulle, ei halua lähelle
Tasapuolisesti kaikkea.
Luulenpa että ei halua välillemme mitään kun tilanteet vaihtelee. Kumpa voisin vaan unohtaa ja kumpikaan ei muistelisi, ei ainakaan pahalla näitä kohtaamisia.- Anonyymi
Tähän vielä jatkan. Syynä voi olla se että kaipaan ja haikailen häntä ja hän tietää että olen varattu ja tietää että mulla on tunteita. Tekisin mitä vaan että hänet saisin❤️Mielestäni tämä on liian suuri rangaistus siitä että hän käyttäytyy näin tylysti kun löysin hänet vasta nyt. Itse kuitenkin on aloittanut jahtaamisen😔
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2253594Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2401713Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus991621Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t341607- 921449
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461404Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1611322Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121283Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1251085Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901005