Yksi avoinna oleva ravintola, jossa ei yhtäkään kasvisruokavaintoehtoa. Todellinen takapajula. Ei tarvitse ihmetellä, jos paikkakunta näivettyy.
Ruokaravintolat
18
1115
Vastaukset
- Anonyymi
Meidän pojat ei syö kotonaakaa muuta kun sikaa ja rillimakkaraita jotenka turha ulista vieraitten ihmisten mitään jos ei sitä lihaa jota on aina syöty kelpaa kun sitä on aina täällä syöty.
- Anonyymi
Taas tyypillinen valittaja kun ei saa itse mitä minä haluan kun kysyisi onko ravintolalla taloudellisesti järkevää pitää muutaman kasvissyöjän takia ruokia menussa.
- Anonyymi
Voisiko joku perustaa Virojoen keskustaan OIKEAN KAHVILAN? Turisteille on kerrottava, ettei sellaista kylällä ole. Tyynen puotin ollessa lomalla ainoa kahvikupposta myyvä liike on R-kioski.
- Anonyymi
Aja Miehikkälän kahveille
- Anonyymi
Voisiko...Miksi itse et perusta..Nyt hopi hopi ylös sieltä sohvalta ja sormi pois pakoputkesta ja kahvilaa perustamaan...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisiko...Miksi itse et perusta..Nyt hopi hopi ylös sieltä sohvalta ja sormi pois pakoputkesta ja kahvilaa perustamaan...
Ei siellä mikään kannata. Asiakaspalvelululla viimeistään ajetaan kaikki pois. Grillit poltetaan kun sisällä koitetaan nuotkolla paistaa makkaraa. Siinä nähdään virojokelaisten älykkyys.
- Anonyymi00014
Mille turisteille🤣🤣🤣
- Anonyymi00019
Sinä kun olet noin kiimainen kahvilan suhteen niin perusta itse ja lopeta toi ulina.
- Anonyymi
Syö pupu kotonas
- Anonyymi
ruohoa saa syödä ihan ilmaiseksi pellolta niin että napa ruskaa, ei siitä kukaan maksaa halua!
- Anonyymi
Voit työntää se porkkanan sinne missä päivä ei paista..
- Anonyymi
Tompurin Teboil oli aikoinaan kunnon kahvila..Sama kalustus kun Sulo Vileenillä tankki täyteen ohjelmassa eikä niitä muutettu koskaan.Oluttakin sai ostaa vain 3 pulloa asiakas.
- Anonyymi00015
Todellinen kahvila homeisessa tönössä.
- Anonyymi00016
Rajan tuntumassa oli aikoinaan loistava ruokapaikka, mutta se taidettiin savustaa pois, kun tsaarin pahvitalon ja teiden uudet systeemit laadittiin sen surmaksi. Mitä tulee kasvisruokailuun, niin lihaa naamaansa mättävien kommentteja kun lukee, voi jokainen itse päätellä, millainen vaikutus sillä on aivotoimintaan, bodyn tilaa ei ehkä kannata edes arvuutella.
- Anonyymi00017
Pelle rehuperse mee sinne helsinki idyyliis mutustaan kasviruokias se on valinta ei sairaus
- Anonyymi00018
Rehuperse kuulostaa hyvältä ja tarkoittaa varmasti rennompaa eloa, kuin mikä vallitsee ihra-aivolla. Eikä helsinki ole mikään sipsuttajien mesta, siellä sotketaan ja öyhötetään ihan apinan raivolla, lihaa työnnetään suuhun, virvokkeet lipitellään perään ja mättökääreet heitellään pitkin poikin. Kuka siellä haluaa asua? Ei ainakaan fiksu rehuperse, joka ei ole syvän kansan syöttökaukaloista tai nestelutkuttamoista riippuvainen, vaan osaa ihan ite keittää potut ja laittaa simat.
- Anonyymi00020
Meiläkäinen syö konevaseliinilla siveltyä rautaa ja paksantaa happoteräskettinkiä jota voi laittaa veljesliiviin, pierujen yläpuoliseen todellisuuteen roikkumaan, kun marssii autosta kauppaan ostelemaan ne oluet, joita muori ei saanut tuotua polkupyörän sarvessa.
- Anonyymi00021
Asiaa! Onko kylään eksynyt joku täyspäinen?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",94043Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al1423577Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/922233Koulujen kesälomien siirto
Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut1421883- 1321856
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee371789Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1141452- 1381415
"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!551206Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?
Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka1641155