Yksi avoinna oleva ravintola, jossa ei yhtäkään kasvisruokavaintoehtoa. Todellinen takapajula. Ei tarvitse ihmetellä, jos paikkakunta näivettyy.
Ruokaravintolat
10
769
Vastaukset
- Anonyymi
Meidän pojat ei syö kotonaakaa muuta kun sikaa ja rillimakkaraita jotenka turha ulista vieraitten ihmisten mitään jos ei sitä lihaa jota on aina syöty kelpaa kun sitä on aina täällä syöty.
- Anonyymi
Taas tyypillinen valittaja kun ei saa itse mitä minä haluan kun kysyisi onko ravintolalla taloudellisesti järkevää pitää muutaman kasvissyöjän takia ruokia menussa.
- Anonyymi
Voisiko joku perustaa Virojoen keskustaan OIKEAN KAHVILAN? Turisteille on kerrottava, ettei sellaista kylällä ole. Tyynen puotin ollessa lomalla ainoa kahvikupposta myyvä liike on R-kioski.
- Anonyymi
Aja Miehikkälän kahveille
- Anonyymi
Voisiko...Miksi itse et perusta..Nyt hopi hopi ylös sieltä sohvalta ja sormi pois pakoputkesta ja kahvilaa perustamaan...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisiko...Miksi itse et perusta..Nyt hopi hopi ylös sieltä sohvalta ja sormi pois pakoputkesta ja kahvilaa perustamaan...
Ei siellä mikään kannata. Asiakaspalvelululla viimeistään ajetaan kaikki pois. Grillit poltetaan kun sisällä koitetaan nuotkolla paistaa makkaraa. Siinä nähdään virojokelaisten älykkyys.
- Anonyymi
Syö pupu kotonas
- Anonyymi
ruohoa saa syödä ihan ilmaiseksi pellolta niin että napa ruskaa, ei siitä kukaan maksaa halua!
- Anonyymi
Voit työntää se porkkanan sinne missä päivä ei paista..
- Anonyymi
Tompurin Teboil oli aikoinaan kunnon kahvila..Sama kalustus kun Sulo Vileenillä tankki täyteen ohjelmassa eikä niitä muutettu koskaan.Oluttakin sai ostaa vain 3 pulloa asiakas.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen665429Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,2284247Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 172552984Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk292672Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina922567Maria Veitola kommentoi soutelija Saarion huomionhakuisuutta
"Minusta on jotenkin kuvottavaa, kuinka kovalla intensiteetillä Suomi-media seuraa miessankari Jari Saarion merihätää. S3311969Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään51862Muovipusseista pitäisi saada panttimaksu takaisin
Ostan joka päivä yhden muovipussin, ja niistä palautuu keskimäärin takaisin kaupan pullomaatin yhteydessä olevaan roskik551622Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.121547Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t21516