Where are you

Anonyymi-ap

Now 🫂☕️🩷

61

3021

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Himas

• Anonyymi

Just tulin asioilta kotiin. Entäpä sinä?

Mieheltä Naiselle

• Anonyymi

Millä asioilla kävit😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millä asioilla kävit😂

Oletpa utelias, mutta et kerro itsestä mitään. 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletpa utelias, mutta et kerro itsestä mitään. 😁

Mitä haluat tietää? 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä haluat tietää? 😁

No esimerkiksi missä olet nyt? Mitä olet puuhaillut? Onko yhtään ikävä? Haluaisitko tulla halimaan ja suukottelemaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millä asioilla kävit😂

Miksi kyselet, lopeta stalkkaus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No esimerkiksi missä olet nyt? Mitä olet puuhaillut? Onko yhtään ikävä? Haluaisitko tulla halimaan ja suukottelemaan?

Ikävä on kova, erästä ihmistä, mutta tuskin täällä:(

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haista vattu sit!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä voisin vähän pussailla ja halailla :-D sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haista vattu sit!

Xd:)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä voisin vähän pussailla ja halailla :-D sivusta

Tulisitpa oikeasti, eikä vaan täällä palstalla. 😢 tässä kuitenkin ensi hätään virtuaalisesti 🤗😘😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tulisitpa oikeasti, eikä vaan täällä palstalla. 😢 tässä kuitenkin ensi hätään virtuaalisesti 🤗😘😘

😘♥️🤗🔥

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😘♥️🤗🔥

👩🍒💦👌👌🥰🥰🥰🥰🥰🥰😇🚀💊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oon mä hani täällä aina välillä❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

👩🍒💦👌👌🥰🥰🥰🥰🥰🥰😇🚀💊

❤️😘🤗🔥🥰😍😜🔥❤️🩷💋👍

• Anonyymi

😲😳😨😣😖🤢🤮🤒🤕😷🤧

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketä ikävöit?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi sinua emojimonologien setämies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laittaisitko nämä kaikki mainitut esim yhden viestin yhteyteen jäbä

• Anonyymi

Fade away forever...........

• Anonyymi

ei mitään hyvää sanottavaa, kunhan rahat tulee ja työt alkaa, alkaa oma elämä palautumaan. Ei mitään mistä olisin kiitollinen tai mihinkään saatu mitään extraa tai mitään kehitystä tai mitään erikoista. lapset on pelastettu, ja nekin teidän toiminnalta. nyt eletään tässä mutta eihän tämä meidän ykkösvaihtoehto ole, tänne nyt on sopeuduttu ja täällä nyt ollaan muutama vuosi. joo, moni asia ok, kunhan tästä kehittyy ja asiat palautuu omiin rutiineihin ja muihin. ei mistään nyt niinkään voi olla kiitollinen. niin kuin aikuisten oikeasti joka asiaa ootte vain pilannut, estänyt ja hakannut. jotain säilynyt, jotain palautuu, ei mitään mistä voisi palkita, kun ei teiltä ole mitään tullut. raha mikä tulee, siihen on työt tehty ja hyvät annettu, hyödytkin. ne on ok.

• Anonyymi

hyvääkin meillä on ja itsestä lähtevää, ei siitä tarvitse olla teille kiitollinen. teistä on tullut vain kiusaa ja huonoa. Ei mitään. valitettavasti. äitini ksnssa kivoja, matkoja ja jostain yhteiisjutuista mukavia muistoja, jotain hyvää. itse ollaan tehty ja maksettu ja niistäkin otettu turpaan.

• Anonyymi

Töistä pääsin joko olet lomalla? Vasta heinäkuussa täällä 😃

• Anonyymi

itse kun on järjestänyt töitä ja eri kuvioita, ootte vaan hakannut kaikkea ja vienyt. eikä mitään tilalle. pelkkää vie tuä, ei materiaa ei he niistä, ei yhtään mitään hyvää tullut. pelkkiä hukkaan heitettyjä vuosia, jossa on eletty meidän elämää mitä ootte sabotoinut kaikin keinoin. ei niistä voi olla kiitollinen.

• Anonyymi

Js sinä palstasetä aina menet jonnekin fyysiseen tilaan hakattavaksi vai kuin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Js sinä palstasetä aina menet jonnekin fyysiseen tilaan hakattavaksi vai kuin?

It’s time to let go big buddy

• Anonyymi

You were the shadow to my light
      Another star, you fade away
      Where are you now?

• Anonyymi

Under.........

Just näin...........

-luovuttavaluuserijostain

• Anonyymi

I was the light bro’s

• Anonyymi

Tähän ketjuun vastannu kaikki muut puupäät, ei ap

• Anonyymi

Heitäkin on moneksi ja hyvä niin👍🌻

• Anonyymi

Mä puupää laitoin, että oon sivusta :-D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heitäkin on moneksi ja hyvä niin👍🌻

Todellakin. Antaa kaikkien kukkien kukkia. Kirjoitinkin, että kaikki MUUTKIN puupäät. Mutta kun meinaa aina tappelu tulla joka ketjussa 😆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todellakin. Antaa kaikkien kukkien kukkia. Kirjoitinkin, että kaikki MUUTKIN puupäät. Mutta kun meinaa aina tappelu tulla joka ketjussa 😆

Monesti nämä sinun feikkidialogeilla luodut tappelut on aika meh, palstasetä😉

• Anonyymi

Piilossa!

• Anonyymi

Atlantis... under the sea, under the sea. Where are you now..

• Anonyymi

kotisohvalla, nautin kahvista ja annan aikaa teille hetken. Joka aamu toivon että tämä olisi jo ohi, hetken jo menikin kunnolla, kunnes tuli raju takaisku. Toivottavasti olisi jo ohitse.

• Anonyymi

Mitä nä näille gubbe aikaas annat ja onko ne koukussa kofeiiniin ja sun juttuihin

• Anonyymi

Londonium, soon

• Anonyymi

Soon is now

• Anonyymi

Olen lomalla🙃

• Anonyymi

kotona, yritin saada jotain vempelettä täällä toimimaan, mutta ei auta, se on lähdettävä pian kauppaan. odotella vielä. osaatko muuten akkuasioita? olen opetellut tässä itse, mutta luulen että kaikki joutuu ostamaan. tästä saisi hyvän komediasarjan mutta edistyy. ruihonleikkuukone, sain käyntiin ja akkuun varsvirtaa, mutta sitten savusi, ei enää käynnisty edes varavirralla. eikä uusi trimmerikään, siitäkin akku meni, laina autonkin akku hajosi. ja mikä ei käynnisty, autossakin skkuomgelmsa ja uusin akunkin. ja itse tunnen myös niistä negatiivista energiaa. pitääpi uusia kaikki.

• Anonyymi

kai niitä sähkölaitteita voi tuhota toisella sähkölaitteellakin mutta nämä ovat jotain muuta. mutta odotellaan, eipä ole onneksi kalliita. iso kasa myös kalliimpia puhelimia ja, muuta parin vuoden takaa kun ovat tippuneet jne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kai niitä sähkölaitteita voi tuhota toisella sähkölaitteellakin mutta nämä ovat jotain muuta. mutta odotellaan, eipä ole onneksi kalliita. iso kasa myös kalliimpia puhelimia ja, muuta parin vuoden takaa kun ovat tippuneet jne.

se on sitä vihaa ja, negatiivisuutta, mitä jotkut osaa lähettää, tietoisesti ja tiedostamattaan.

• Anonyymi

Aika jännä juttu.Minulta paloi lamput tänään.

• Anonyymi

Camden Town

• Anonyymi

Et kai vaan ?

• Anonyymi

Helsinki City all nigth long.

• Anonyymi

Onnellinen

• Anonyymi

In your heart I would love to be 🤍🔥🤍🔥🤍🔥

• Anonyymi

Kotona sängyssä.

• Anonyymi

Saa tulla viereen 😘

• Anonyymi

Tiellä ollaan... Sanoo savolaiset🤨

• Anonyymi

Ei sano, kun tiällä ollaan.

• Anonyymi

Miks oot myrtsinä rakas?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miks oot myrtsinä rakas?

Kuka mitä miksi myrtsinä????Ei kai, en kai... Kaikki hyvin, pian nukkumaan😴

• Anonyymi

Sohvalla salarakkaan syleilyssä😘

• Anonyymi

Laita ikävä pois edes siksi aikaa.

• Anonyymi

Koton

• Anonyymi

Kuussa

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      3555
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      240
      1703
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      99
      1611
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1449
    5. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      29
      1445
    6. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1394
    7. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      161
      1322
    8. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1263
    9. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      124
      1079
    10. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      90
      995
    Aihe