Now 🫂☕️🩷
Where are you
61
3021
Vastaukset
- Anonyymi
Himas
- Anonyymi
Just tulin asioilta kotiin. Entäpä sinä?
Mieheltä Naiselle- Anonyymi
Millä asioilla kävit😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä asioilla kävit😂
Oletpa utelias, mutta et kerro itsestä mitään. 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletpa utelias, mutta et kerro itsestä mitään. 😁
Mitä haluat tietää? 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä haluat tietää? 😁
No esimerkiksi missä olet nyt? Mitä olet puuhaillut? Onko yhtään ikävä? Haluaisitko tulla halimaan ja suukottelemaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä asioilla kävit😂
Miksi kyselet, lopeta stalkkaus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No esimerkiksi missä olet nyt? Mitä olet puuhaillut? Onko yhtään ikävä? Haluaisitko tulla halimaan ja suukottelemaan?
Ikävä on kova, erästä ihmistä, mutta tuskin täällä:(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haista vattu sit!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä voisin vähän pussailla ja halailla :-D sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haista vattu sit!
Xd:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä voisin vähän pussailla ja halailla :-D sivusta
Tulisitpa oikeasti, eikä vaan täällä palstalla. 😢 tässä kuitenkin ensi hätään virtuaalisesti 🤗😘😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulisitpa oikeasti, eikä vaan täällä palstalla. 😢 tässä kuitenkin ensi hätään virtuaalisesti 🤗😘😘
😘♥️🤗🔥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😘♥️🤗🔥
👩🍒💦👌👌🥰🥰🥰🥰🥰🥰😇🚀💊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon mä hani täällä aina välillä❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
👩🍒💦👌👌🥰🥰🥰🥰🥰🥰😇🚀💊
❤️😘🤗🔥🥰😍😜🔥❤️🩷💋👍
- Anonyymi
😲😳😨😣😖🤢🤮🤒🤕😷🤧
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketä ikävöit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi sinua emojimonologien setämies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laittaisitko nämä kaikki mainitut esim yhden viestin yhteyteen jäbä
- Anonyymi
Fade away forever...........
- Anonyymi
ei mitään hyvää sanottavaa, kunhan rahat tulee ja työt alkaa, alkaa oma elämä palautumaan. Ei mitään mistä olisin kiitollinen tai mihinkään saatu mitään extraa tai mitään kehitystä tai mitään erikoista. lapset on pelastettu, ja nekin teidän toiminnalta. nyt eletään tässä mutta eihän tämä meidän ykkösvaihtoehto ole, tänne nyt on sopeuduttu ja täällä nyt ollaan muutama vuosi. joo, moni asia ok, kunhan tästä kehittyy ja asiat palautuu omiin rutiineihin ja muihin. ei mistään nyt niinkään voi olla kiitollinen. niin kuin aikuisten oikeasti joka asiaa ootte vain pilannut, estänyt ja hakannut. jotain säilynyt, jotain palautuu, ei mitään mistä voisi palkita, kun ei teiltä ole mitään tullut. raha mikä tulee, siihen on työt tehty ja hyvät annettu, hyödytkin. ne on ok.
- Anonyymi
hyvääkin meillä on ja itsestä lähtevää, ei siitä tarvitse olla teille kiitollinen. teistä on tullut vain kiusaa ja huonoa. Ei mitään. valitettavasti. äitini ksnssa kivoja, matkoja ja jostain yhteiisjutuista mukavia muistoja, jotain hyvää. itse ollaan tehty ja maksettu ja niistäkin otettu turpaan.
- Anonyymi
Töistä pääsin joko olet lomalla? Vasta heinäkuussa täällä 😃
- Anonyymi
itse kun on järjestänyt töitä ja eri kuvioita, ootte vaan hakannut kaikkea ja vienyt. eikä mitään tilalle. pelkkää vie tuä, ei materiaa ei he niistä, ei yhtään mitään hyvää tullut. pelkkiä hukkaan heitettyjä vuosia, jossa on eletty meidän elämää mitä ootte sabotoinut kaikin keinoin. ei niistä voi olla kiitollinen.
- Anonyymi
Js sinä palstasetä aina menet jonnekin fyysiseen tilaan hakattavaksi vai kuin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Js sinä palstasetä aina menet jonnekin fyysiseen tilaan hakattavaksi vai kuin?
It’s time to let go big buddy
- Anonyymi
You were the shadow to my light
Another star, you fade away
Where are you now?- Anonyymi
Under.........
Just näin...........
-luovuttavaluuserijostain - Anonyymi
I was the light bro’s
- Anonyymi
Tähän ketjuun vastannu kaikki muut puupäät, ei ap
- Anonyymi
Heitäkin on moneksi ja hyvä niin👍🌻
- Anonyymi
Mä puupää laitoin, että oon sivusta :-D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heitäkin on moneksi ja hyvä niin👍🌻
Todellakin. Antaa kaikkien kukkien kukkia. Kirjoitinkin, että kaikki MUUTKIN puupäät. Mutta kun meinaa aina tappelu tulla joka ketjussa 😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todellakin. Antaa kaikkien kukkien kukkia. Kirjoitinkin, että kaikki MUUTKIN puupäät. Mutta kun meinaa aina tappelu tulla joka ketjussa 😆
Monesti nämä sinun feikkidialogeilla luodut tappelut on aika meh, palstasetä😉
- Anonyymi
Piilossa!
- Anonyymi
Atlantis... under the sea, under the sea. Where are you now..
- Anonyymi
kotisohvalla, nautin kahvista ja annan aikaa teille hetken. Joka aamu toivon että tämä olisi jo ohi, hetken jo menikin kunnolla, kunnes tuli raju takaisku. Toivottavasti olisi jo ohitse.
- Anonyymi
Mitä nä näille gubbe aikaas annat ja onko ne koukussa kofeiiniin ja sun juttuihin
- Anonyymi
Londonium, soon
- Anonyymi
Soon is now
- Anonyymi
Olen lomalla🙃
- Anonyymi
kotona, yritin saada jotain vempelettä täällä toimimaan, mutta ei auta, se on lähdettävä pian kauppaan. odotella vielä. osaatko muuten akkuasioita? olen opetellut tässä itse, mutta luulen että kaikki joutuu ostamaan. tästä saisi hyvän komediasarjan mutta edistyy. ruihonleikkuukone, sain käyntiin ja akkuun varsvirtaa, mutta sitten savusi, ei enää käynnisty edes varavirralla. eikä uusi trimmerikään, siitäkin akku meni, laina autonkin akku hajosi. ja mikä ei käynnisty, autossakin skkuomgelmsa ja uusin akunkin. ja itse tunnen myös niistä negatiivista energiaa. pitääpi uusia kaikki.
- Anonyymi
kai niitä sähkölaitteita voi tuhota toisella sähkölaitteellakin mutta nämä ovat jotain muuta. mutta odotellaan, eipä ole onneksi kalliita. iso kasa myös kalliimpia puhelimia ja, muuta parin vuoden takaa kun ovat tippuneet jne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kai niitä sähkölaitteita voi tuhota toisella sähkölaitteellakin mutta nämä ovat jotain muuta. mutta odotellaan, eipä ole onneksi kalliita. iso kasa myös kalliimpia puhelimia ja, muuta parin vuoden takaa kun ovat tippuneet jne.
se on sitä vihaa ja, negatiivisuutta, mitä jotkut osaa lähettää, tietoisesti ja tiedostamattaan.
- Anonyymi
Aika jännä juttu.Minulta paloi lamput tänään.
- Anonyymi
Camden Town
- Anonyymi
Et kai vaan ?
- Anonyymi
Helsinki City all nigth long.
- Anonyymi
Onnellinen
- Anonyymi
In your heart I would love to be 🤍🔥🤍🔥🤍🔥
- Anonyymi
Kotona sängyssä.
- Anonyymi
Saa tulla viereen 😘
- Anonyymi
Tiellä ollaan... Sanoo savolaiset🤨
- Anonyymi
Ei sano, kun tiällä ollaan.
- Anonyymi
Miks oot myrtsinä rakas?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miks oot myrtsinä rakas?
Kuka mitä miksi myrtsinä????Ei kai, en kai... Kaikki hyvin, pian nukkumaan😴
- Anonyymi
Sohvalla salarakkaan syleilyssä😘
- Anonyymi
Laita ikävä pois edes siksi aikaa.
- Anonyymi
Koton
- Anonyymi
Kuussa
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2243555Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2401703Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus991611- 921449
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t291445Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461394Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1611322Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121263Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1241079Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät90995