Laskeuduin rahvaan pariin

Tulin tarkistamaan mikä täällä on tilanne. Puohitie on nykyään yksin minun ja yli 500vuorokautta raittiutta takana yhteen menoon

13

130

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kylmis häädettiin sieltä poissa. Sinä olet nyt Maikkulan kiistaton kuningas.

• Anonyymi
        UUSI

Onko tämä harhautusta? Kylmis sai niin paljon ovihyökkäyksiä, että onko hän lavastanut muka muuttaneensa poissa, jotta saisi rauhassa loisia siellä yhteiskunnan kustannuksella?

-Kuolema Kylmäkädelle Ry

• Anonyymi
      UUSI

Missä kylmät kädet asuu? Itellä vieläkin tuntuu juhannus. Ryyppäsin taas oikeen kaksin käsin.
      -perseenhaju-

• Anonyymi
      UUSI

Onko kylmiskin raitistunut?

• UUSI

Mennyt entistä pahemmaksi. Ryyppää kuin nurkkaan ajettu eläin jolla ei ole mitään menetettävää. Oli 6kk juomatta mutta aloitti uudestaan. Se on kuulemma muiden vika kuten yleensäkkin kaikki ongelmat elämässä. Siksi vastustaa kun ei myönnä aiheuttavansa itse ongelmia eikä siksi voi niistä mitään oppia

• Anonyymi
        UUSI
        sauna_timppa kirjoitti:

Mennyt entistä pahemmaksi. Ryyppää kuin nurkkaan ajettu eläin jolla ei ole mitään menetettävää. Oli 6kk juomatta mutta aloitti uudestaan. Se on kuulemma muiden vika kuten yleensäkkin kaikki ongelmat elämässä. Siksi vastustaa kun ei myönnä aiheuttavansa itse ongelmia eikä siksi voi niistä mitään oppia

Ihan tyypillistä päihdeongelmaisen touhua siis. Kaikki on aina muiden vika.

On kyllä aika uskomaton juttu jos kylmis pystyi oikeasti olemaan puoli vuotta juomatta. Miten ihmeessä se siihen pystyi? Käyttikö muita aineita sinä aikana?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan tyypillistä päihdeongelmaisen touhua siis. Kaikki on aina muiden vika.

On kyllä aika uskomaton juttu jos kylmis pystyi oikeasti olemaan puoli vuotta juomatta. Miten ihmeessä se siihen pystyi? Käyttikö muita aineita sinä aikana?

Sauna Timppa voi todistaa, 15 vuoden ryyppyputken jälkeen oli tosiaan yli puolivuotta ilman mitään päihteitä. Sai ilmeisesti häädön Puohitieltä ja asuu nyt solukämpässä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sauna Timppa voi todistaa, 15 vuoden ryyppyputken jälkeen oli tosiaan yli puolivuotta ilman mitään päihteitä. Sai ilmeisesti häädön Puohitieltä ja asuu nyt solukämpässä.

Sen muutosta on, tai ainakin oli, video muistaakseni kylmiksen omalla youtube-kanavalla.

• Anonyymi
      UUSI

Et ole ollut 500 päivää ilman viinaa. Kylmiksellä vetelit viskiä jouluna.

• Anonyymi
        UUSI

Hetkinen, onko tästä videotodistetta?

• Anonyymi
        UUSI

Kylmis oli aivan kaatokännissä taas kerran, mutta tosiaan, muistaakseni Sauniskin kiskoi.

• Anonyymi
      UUSI

Vieläkö asuu sun autokellarissa?

• Anonyymi
      UUSI

Asiaa! Mäkin olen täällä aina selvin päin julistamassa uloste- ja dildojuttuja. 500 vrk on hieno saavutus.

Muuten asiat ovat palstalla kuten ennenkin, 75 prosenttia palsta -aktiivisuudesta on omilla leveillä harteillani. 1hoitsu ei ilmeisesti miesmuistiin ole käynyt. Kylmis tai kylmiksen trolli trolli kirjoittelee masentuneita onelinereita.

Asd

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      174
      10662
    2. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      78
      5405
    3. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      4982
    4. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      4182
    5. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      3952
    6. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      36
      3833
    7. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      38
      3638
    8. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      48
      3333
    9. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      44
      3229
    10. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      68
      2975
    Aihe