olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
Naiselle hyvää viikkoa
15
2187
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos ❤️
- Anonyymi
Kiva juttu
- Anonyymi
Sinulle myös vaikken omikaan!
- Anonyymi
Kiitos samoin❤️ piti ihan suurentaa tuo emoji . Oon aina luullu, että se on joku jouluovi 🫣
- Anonyymi
trolli
- Anonyymi
Ei ole. Kaikki on vaan sanottu jo mun puolelta.
- Anonyymi
Samoin hänelle. ❤️ Tämä täällä kaipasi muutakin. 💔
- Anonyymi
Täällä on niin mukavia kirjoittelijoita ja oikein iloisella asenteella. Näistä voi tulla vaan hyvälle tuulelle. Kiitos teille Suomen parhaat ❤️
- Anonyymi
Kiitos. Sinäkin olet minun sydämessäni. Sinulla on siellä oma lokero, kukaan muu ei ole sinne päässyt ja tuskin pääseekään. Mukavaa viikkoa ja kaikkea hyvää.❤️
- Anonyymi
Kiitos 🛸🧲🚾
- Anonyymi
Samoin ❤️
- Anonyymi
Aika moni jo ehti tämän omia itselleen. Kenellehän naiselle oikeasti kirjoitat?
- Anonyymi
Oletkohan mun ihana syvien vesien mies, H2O mies…? Jos sattuisit olemaan niin tuo olisi huojentava kuulla. Niin sinäkin minun sydämessäni ja tulet siellä aina olemaan. Tänään kyyneleet valuivat pitkin poskiani kun ajattelin sinua ja tunsin niin syvää rakkautta ja kiintymystä sinua kohtaan. Muistathan että oon sua varten ja annan sulle hellyyttä ja rakkautta kun sitä sydämesi kaipaa.
Kiitos myötätuulesta. Lämpöä ja voimaa viikkoosi.
Terveisin nainen joka on nyt vain sulle, se sun jalometallinainen alkuaine Au - Anonyymi
samoin. kivasti sanottu olipas nytten kyllä,!
- Anonyymi
Mä vastailen kaverin puolesta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1396619
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495709- 1234871
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434470Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523872- 623051
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522946Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242352- 352228
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152187