Tästä lähtien vain homorekisterin peppupanijat saavat olla homoja. Muut olkoot ilman. Tämä on EU päätös. Rekisteröidy ja maksa miljoona euroa niin saat olla homo. Muuten menet kotiin kasvamaan ä.
Tiedote homoille
2
104
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä. Vielä kun saisi homoille jonkun merkin vaikka otsaan niin osaisi kiertää kaukaa.
- Anonyymi
Sääliksi käy tuota epätietoisuutta . Miten voi joku olla vielä niin typerä tänä vuosikymmenellä .
Kukaan ei siis päätä että hän syntyy erilaisella geeni, kromosomi ja hormooni systeemillä. Kun heterot.
Mikä siinä on niin. Vaikeaa ymmärtää , ja miksi ykeensä nämä tavalliset homofoobit ovat aina äänessä inhoittavilla kirjoituksillaan.
Näytin tätä kirjoitusta kollegalle jolla on sentään professorin titteli lääketieteessä . Hän puristi päätään ja sanoi että nämä solvaajat ovat hyvin sairaista ihmisiä , ja syy heidän solvaamiseensa on usein se että itse tuntevat taipumusta asiaan. Niinhän vanha kansa sanoo että siitä puhe mistä puute. Se näyttää pitävän paikkansa. Näiden ihmisten kohdalla
Ja tuo joka puhuu merkistä otsaan on selvä tapaus hoidon tarpeessa siis .
Halvat on hubit , mutta ei kai nämä sairaudelleen mitään voi.
On tiedossa keitä ovat, ja perästä kuuluu
HE
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2356233
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m274107- 952814
- 412217
- 332002
- 491974
- 1091830
- 221719
- 271532
Pitihän se arvata, että kasvavat puolustusmenot
halutaan rahoittaa työtä tekevien oloja kurjistamalla. Nyt ehdotetaan arkipyhien poistamista. Seuraavaksi tulee ne kuusi2301464