Tiedote homoille

Anonyymi-ap

Tästä lähtien vain homorekisterin peppupanijat saavat olla homoja. Muut olkoot ilman. Tämä on EU päätös. Rekisteröidy ja maksa miljoona euroa niin saat olla homo. Muuten menet kotiin kasvamaan ä.

13

413

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvä. Vielä kun saisi homoille jonkun merkin vaikka otsaan niin osaisi kiertää kaukaa.

• Anonyymi

Sääliksi käy tuota epätietoisuutta . Miten voi joku olla vielä niin typerä tänä vuosikymmenellä .
        Kukaan ei siis päätä että hän syntyy erilaisella geeni, kromosomi ja hormooni systeemillä. Kun heterot.
        Mikä siinä on niin. Vaikeaa ymmärtää , ja miksi ykeensä nämä tavalliset homofoobit ovat aina äänessä inhoittavilla kirjoituksillaan.
        Näytin tätä kirjoitusta kollegalle jolla on sentään professorin titteli lääketieteessä . Hän puristi päätään ja sanoi että nämä solvaajat ovat hyvin sairaista ihmisiä , ja syy heidän solvaamiseensa on usein se että itse tuntevat taipumusta asiaan. Niinhän vanha kansa sanoo että siitä puhe mistä puute. Se näyttää pitävän paikkansa. Näiden ihmisten kohdalla
        Ja tuo joka puhuu merkistä otsaan on selvä tapaus hoidon tarpeessa siis .
        Halvat on hubit , mutta ei kai nämä sairaudelleen mitään voi.
        On tiedossa keitä ovat, ja perästä kuuluu
        HE

• Anonyymi

Pitäisikö olla pinkki merkki hihassa niin kuin natsi saksassa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäisikö olla pinkki merkki hihassa niin kuin natsi saksassa?

Kyllä seurakunta tietää entisen perheesi ja uuden asuinmaasi ja nimesi.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Pride on hämäystä. Suurin osa on heteroita jotka auttavat homoja.

• Anonyymi

Tällä hetkellä rekisterissä on vain kolme nimeä. On siis totta että homous on hyvin harvinaista.

• Anonyymi

Kenties he tulivat katumapäälle koska nyt lista on tyhjä. Eli Suomessa ei ole homoja!

• Anonyymi

Tarkoittaa että tophomoja vähän ja bottomeja suurin osa?

• Anonyymi

Rekisteröidy tai ole hetero! Ei ole soveliasta olla vapaaehtoisesti homo.

• Anonyymi

Tiedoksenne: aloittaja on aito gay, hän on juuri astunut ulos kaapista.

• Anonyymi

Minä olen 100% hetero.

• Anonyymi

Facebookissa kertovat mieltymyksiään.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      204
      2358
    2. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      40
      1572
    3. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      135
      1222
    4. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      288
      1018
    5. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      56
      972
    6. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      288
      915
    7. olisit voinut mies edes

Pyytää anteeksi 🙏🫶
      Ikävä
      55
      906
    8. Kääminsä polttanut taksi suomussalmella

Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen
      Suomussalmi
      20
      902
    9. Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."

Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S
      Tanssii tähtien kanssa
      18
      765
    10. Aina ku nään sun kuvan

Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭
      Ikävä
      58
      763
    Aihe