Tästä lähtien vain homorekisterin peppupanijat saavat olla homoja. Muut olkoot ilman. Tämä on EU päätös. Rekisteröidy ja maksa miljoona euroa niin saat olla homo. Muuten menet kotiin kasvamaan ä.
Tiedote homoille
13
367
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä. Vielä kun saisi homoille jonkun merkin vaikka otsaan niin osaisi kiertää kaukaa.
- Anonyymi
Sääliksi käy tuota epätietoisuutta . Miten voi joku olla vielä niin typerä tänä vuosikymmenellä .
Kukaan ei siis päätä että hän syntyy erilaisella geeni, kromosomi ja hormooni systeemillä. Kun heterot.
Mikä siinä on niin. Vaikeaa ymmärtää , ja miksi ykeensä nämä tavalliset homofoobit ovat aina äänessä inhoittavilla kirjoituksillaan.
Näytin tätä kirjoitusta kollegalle jolla on sentään professorin titteli lääketieteessä . Hän puristi päätään ja sanoi että nämä solvaajat ovat hyvin sairaista ihmisiä , ja syy heidän solvaamiseensa on usein se että itse tuntevat taipumusta asiaan. Niinhän vanha kansa sanoo että siitä puhe mistä puute. Se näyttää pitävän paikkansa. Näiden ihmisten kohdalla
Ja tuo joka puhuu merkistä otsaan on selvä tapaus hoidon tarpeessa siis .
Halvat on hubit , mutta ei kai nämä sairaudelleen mitään voi.
On tiedossa keitä ovat, ja perästä kuuluu
HE - Anonyymi
Pitäisikö olla pinkki merkki hihassa niin kuin natsi saksassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisikö olla pinkki merkki hihassa niin kuin natsi saksassa?
Kyllä seurakunta tietää entisen perheesi ja uuden asuinmaasi ja nimesi.
- Anonyymi
Kuinkahan moni alle 45-vuotias Suomessa syntynyt gay asuu ulkomailla homofoobikoiden takia ?
https://mattsko.com/wp-content/uploads/2022/07/1-beach-3971294.jpg - Anonyymi
Pride on hämäystä. Suurin osa on heteroita jotka auttavat homoja.
- Anonyymi
Tällä hetkellä rekisterissä on vain kolme nimeä. On siis totta että homous on hyvin harvinaista.
- Anonyymi
Kenties he tulivat katumapäälle koska nyt lista on tyhjä. Eli Suomessa ei ole homoja!
- Anonyymi
Tarkoittaa että tophomoja vähän ja bottomeja suurin osa?
- Anonyymi
Rekisteröidy tai ole hetero! Ei ole soveliasta olla vapaaehtoisesti homo.
- Anonyymi
Tiedoksenne: aloittaja on aito gay, hän on juuri astunut ulos kaapista.
- Anonyymi
Minä olen 100% hetero.
- Anonyymi
Facebookissa kertovat mieltymyksiään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t714116- 332361
- 402204
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin171741Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401612Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251512- 801487
- 1441246
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221173Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901135