Se ei ole sinulta pois. Samoin kuin joku menestyy,et voita mitään katkeroitumalla.
Tiivistän tähän Jokaisella on vapaus uskoa tai olla uskomatta
17
324
Vastaukset
- Anonyymi
Jokaisella sana kirjoitetaan keskellä lausetta pienellä alkukirjaimella.
- Anonyymi
Pilkutkin kateissa.
- Anonyymi
Aloittajalla lienee jonkinlainen apostolinen agenda.
- Anonyymi
Hyödy.
- Anonyymi
Turvatkaa Herraan Jeesukseen!
- Anonyymi
Hmmm... Olen aina hämmästellyt sitä, kuinka ateistit tarjoavat vapautta kriittiseen ajatteluun, kunhan se ei koske heidän omaa agendaansa. Ns. ajattelun vapaus ei jostain syystä ulotu tarkoittamaan vapautta uskoa.
- Anonyymi
Niin sinä et vain ymmärrä. Vahvistusharha estää uskovaisia kokemasta kognitiivista dissonanssia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin sinä et vain ymmärrä. Vahvistusharha estää uskovaisia kokemasta kognitiivista dissonanssia.
Menepä kirkkoon!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo sinun olisi kannattanut kertoa vaikkapa Paul Virilio vainaalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menepä kirkkoon!
Miksi? Mieluummin luen tieteitä ja faktoja. Siis niitä sinulle vieraita asioita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo sinun olisi kannattanut kertoa vaikkapa Paul Virilio vainaalle.
Viriliohan ei ymmärtänyt kognitiivista dissonanssia koska hänen vahvistusharhansa oli niin vahva.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viriliohan ei ymmärtänyt kognitiivista dissonanssia koska hänen vahvistusharhansa oli niin vahva.
No, eipä häntä siitä huolimatta sivuutettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, eipä häntä siitä huolimatta sivuutettu.
Sivuutettiinhan.
- Anonyymi
No ei minulla ole kukaan tullut ovelta kysyy mihin uskon tai mitä teen. Miksi se muille kuuluisi?
- Anonyymi
Kuopion näkökulmasta:
Kuopiossa on hyvät mahdollisuudet liikkua luonnossa, esimerkiksi kävellen tai pyöräillen Kallaveden rannoilla tai Puijon ulkoilualueella. Myös Kuopion uimahalli tarjoaa monipuolisia liikuntamahdollisuuksia.- Anonyymi
Ja Kuopiossa on hyvät mahdollisuudet harjoittaa kristinuskoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja Kuopiossa on hyvät mahdollisuudet harjoittaa kristinuskoa.
Eihän ole? Miksi spämmäät roskaasi?
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1282210Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3451820- 391504
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii291305Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941173- 541133
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281035Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327877Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104810Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53722