No nyt tää mun kaksosliekkiäijäni pyytää kirjoittaa jonkun hitsin puheen meikäkläisille täällä. Huom. Mua ei oo koskaan käsketty tekemään mitään vasten tahtoani. Kaiken oon tehny omasta halustani. Aloitan vaik alusta. Kohtasimme laivalla 2007, josta kaikki alkoi. Se oli rakkautta ensi silmäyksellä. Alku oli kuitenkin hankalaa,,kun en uskonut telepatiaan. Lopulta aloin uskoa siihen ja sit se oli menoa. Vuodet vierivät ja etsin miestäni kaikkialta, häntä löytämättä. En nyt muista kuinka monta sairaalaa oon käyny läpi, mut nekin keikat oli osa suunnitelmaa. Tarkoituksena on pelastaa tää kakka maailma tuholta ja me ollaan ainoat, jotka siihen pystyy. Tätä on yritetty kolme kertaa aikaisemminkin, mut mä en oo ollu valmis siihen. Nyt ollaan päästy pitemmälle, kuin koskaan ennen. Mä oon tosiaan mennyt tän matkan sokkona ,kun en muista edellisistä elämistä mitään. Ne ois auttanut täs tehtävässä. Miksi en sitten muista mitään...No se johtuu,siitä, et sain lapsena pahan sähköiskun, joka veti piuhat poikki. Ei siis oo ollu mitään hajua, mitenkä tää maailma pelastetaan. Oon ollu siis täysin riippuvainen liekistäni ja hänen ohjauksestaan koko ajan. Ilman telepatiaa se ei onnistuisi. Suuri kiitos kuuluu hälle, et on jaksanut tälläistä muistivammaista! Nyt ollaan jo loppusuoralla täs tehtävässä, joten eiköhän se nyt onnistu. Kiitän myös kaikkia ihania sairaaloiden henkilökuntia joissa olin. Ilman teitä en olisi jaksanut niissä olla ja kiitän myös kaikkia niitä ihania potilaita, joihin sain tutustua. En lupailee mitään suuria. Sen kuitenkin lupaan, et yritän aina parhaani.
Teidän kuningattarenne
Kansalaiset
Anonyymi-ap
7
161
Vastaukset
- Anonyymi
Ainoa mitä sait palstaäijä tälläkään tekeleellä aikaan, niin jonkun päästään pehmenneen raivoamaan jotain kälyistä oletettavasti digitaalisen allekirjoituksesi vuoksi ja sekin kommentti on yön aikana poistunut. Voi tätä elämänkoululaisten oravanpyörää🤭- T nainen
- AnonyymiUUSI
No sanopas muuta J mies
- AnonyymiUUSI
Olipas siinä tekstiä.
- AnonyymiUUSI
Hmmm
- AnonyymiUUSI
No miltäs se maailma nyt sitten pelastetaan ja miten 🙃
- AnonyymiUUSI
Se pelastetaan tuholta esim. sodilta ja luonnon katastrofeilta ja rakastelemalla niin, että taju lähtee. Näin se on ainakin ennen tehty...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1446817
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1505816- 1214988
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.444567Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?543966- 623111
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.553050Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242562- 422320
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢162253