Hei kaikki. Lukekaapa tuota vasemmistoliiton kommunistit on turha puo lue ketjua. Siinä tuo typeriä kommentteja krjoitteleva persuja ja muita hallituspuolueita haukkuva pölvästi paljastui mitään ymmärtämättömäksi lapseksi. Tyyppi on selkeästi joku työtävieroksuva täysin kouluttamaton elokapina anarkisti, eli todellinen vötys ja säälittävä surkimus.
Hän on hyvä esimerkki siitä, että tänne kirjoittelee monenlaista pölvästejä, luusereita ja mielenterveyspotilaita. Siksi vältän jatkossakin näiden keskustelujen lukemista, enkä muutenkaan halua olla tuon tyypin kaltaisten vätysten kanssa minkäänlaisissa tekemisissä..
Kuitenkin hiukan kiehtoisi lähteä joskus seuraamaan vaikka niiden elokspina pölvästien typeriä mielenosoituksia. Voisin silloin yleisöstä käsin kertoac niille ääliöille mielipiteeni heistä.
Persujen haukkuja paljastui pikkulapseksi
44
346
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä Kansa tietää, Kansa on puhunut. . Petturipersujen kannatus prosentti on 10%. Persuja ei äänestä enään kukaan. Pulinat pois...
- Anonyymi
Mene töihin ja lopeta yhteiskunnan tukiaisilla eläminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene töihin ja lopeta yhteiskunnan tukiaisilla eläminen.
Purra eli 2004 - 2016 sossuntuilla.
- Anonyymi
Kyllä minä ainakin kasvatan lapseni kunnon persuiksi . Koulu ja opettajat saisivat kyllä lopettaa jatkuvat valitukset lapsistani .
- Anonyymi
Aloittaja kertoi ilmeisesti kaiken itsestään.
- Anonyymi
Persut ovat haukkunsa ansainneet.
- Anonyymi
Kepu pettää aina.
- Anonyymi
Uli uli taas, koksuksi itseään luulevalla boomerilla meni pahasti ihon alle.
Persuilla on joku kumma vimma keskittyä henkilöön eikä asiaan, se kertoo persujen kyvyttömyydestä käsitellä ja ymmärtää asioita, siksi he keskittyvät mustamaalaamaan ja maalittamaan heti kun joku esittää erilaisen mielipiteen. Kaippa se on persujen eheytyshoidon aiheuttama reaktio, kun pää ei riitä keskustelemaan asioista, niin hyökätään henkilön kimppuun.- Anonyymi
Mene töihin keskenkasvuinen punikki ja lopeta sosiaalitukien varassa loisiminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene töihin keskenkasvuinen punikki ja lopeta sosiaalitukien varassa loisiminen.
Mene itse töihin ja lopeta yhteiskunna kuppaaminen eläkkeellä.
- Anonyymi
10 pojoa!!!Tää on niin TOTTA
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene itse töihin ja lopeta yhteiskunna kuppaaminen eläkkeellä.
En aivan vielä ole eläkkeellä, mutta ei siihen enää kovin kauan mene kun olen.
Tiedoksesi sinulle ja muille kaltaisillesi yhteiskunnan sosiaaliturvan, asumistukien ja muiden vastikkeettomien tukien varassa loisiville pummeille, että olen vuosilomia ja pekkasia lukuunottamatta ollut katkotta töissä lähes 40 vuotta.
Tänä aikana olen maksanut merkittäviä summia lakisääteisiä maksuja tulevaa eläkettäni jo etukäteen.
Lisäksi olen varautunut eläkepäiviin säästämällä rahaa korkeakorkoisille määräaikaistileille, olen täysin velaton ja minulla on hyvä omakotitalo, auto, metsäpalsta sekä kesämökki ja vene. Minulla on 41 koti- ja ulkomaista osaketta salkussani. Pari Etf:ää, muutamia rahastosijoituksia sekä muutamia erilaisia kryptoja omassa kylmälompakossa turvassa hakkereilta ja muilta kryptohuijareilta.
Joten minä kyllä pärjään eläkkeeelläkin, enkä joudu elämään asumistukien ja muun sosiaaliturvan varassa kuten sinä reppana joudut.
Arvaan että sinä katkera ja kateellinen surkimus väität kertomaani valheeksi, mutta tämä on totta ja moni muukin kaltaiseni hyvin koulutettu ja pitkän työuran tehnyt ihminen on aivan samassa tilanteessa kanssani. Se teitä loiseläjiä harmittaa enemmän kuin mikään muu.
Joten loppukaneettina hyvä neuvo sinulle ja muille kaltaisillesi loisille: Menkää töihin vätykset. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En aivan vielä ole eläkkeellä, mutta ei siihen enää kovin kauan mene kun olen.
Tiedoksesi sinulle ja muille kaltaisillesi yhteiskunnan sosiaaliturvan, asumistukien ja muiden vastikkeettomien tukien varassa loisiville pummeille, että olen vuosilomia ja pekkasia lukuunottamatta ollut katkotta töissä lähes 40 vuotta.
Tänä aikana olen maksanut merkittäviä summia lakisääteisiä maksuja tulevaa eläkettäni jo etukäteen.
Lisäksi olen varautunut eläkepäiviin säästämällä rahaa korkeakorkoisille määräaikaistileille, olen täysin velaton ja minulla on hyvä omakotitalo, auto, metsäpalsta sekä kesämökki ja vene. Minulla on 41 koti- ja ulkomaista osaketta salkussani. Pari Etf:ää, muutamia rahastosijoituksia sekä muutamia erilaisia kryptoja omassa kylmälompakossa turvassa hakkereilta ja muilta kryptohuijareilta.
Joten minä kyllä pärjään eläkkeeelläkin, enkä joudu elämään asumistukien ja muun sosiaaliturvan varassa kuten sinä reppana joudut.
Arvaan että sinä katkera ja kateellinen surkimus väität kertomaani valheeksi, mutta tämä on totta ja moni muukin kaltaiseni hyvin koulutettu ja pitkän työuran tehnyt ihminen on aivan samassa tilanteessa kanssani. Se teitä loiseläjiä harmittaa enemmän kuin mikään muu.
Joten loppukaneettina hyvä neuvo sinulle ja muille kaltaisillesi loisille: Menkää töihin vätykset.Mene kuule loinen itse töihin, persupummia kukaan ei elätä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene kuule loinen itse töihin, persupummia kukaan ei elätä.
Onkohan sinulla lukihäiriö?
Olen lähiaikoina jäämässä eläkkeellä lähes 40 vuoden työuran jälkeen.
Ellet sinä yhteiskunnan vastikkeettomien tukien varassa elävä loinen ole sitä vielä tiennyt, niin nyt tiedät ettei eläkeläisen enää tarvitse tehdä palkkatyötä. Toki saa tehdä jos haluaa, mutta itse en aio siihen ryhtyä. Olen jo oman osani tämän maan hyvinvoinnin eteen tehnyt ja verotuloistani on sinunkin vastikkeettomia sosiaalitukia rahoitettu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan sinulla lukihäiriö?
Olen lähiaikoina jäämässä eläkkeellä lähes 40 vuoden työuran jälkeen.
Ellet sinä yhteiskunnan vastikkeettomien tukien varassa elävä loinen ole sitä vielä tiennyt, niin nyt tiedät ettei eläkeläisen enää tarvitse tehdä palkkatyötä. Toki saa tehdä jos haluaa, mutta itse en aio siihen ryhtyä. Olen jo oman osani tämän maan hyvinvoinnin eteen tehnyt ja verotuloistani on sinunkin vastikkeettomia sosiaalitukia rahoitettu.Etkö sinä persu tajua, etten uskon pätkääkään kirjoituksiasi?
Kyllä minä olen tiennyt, mutta silti olet loinen, eikä se natkuttamalla persuutta päivät pitkät muuksi muutu.
Mikään jo tehty ei sitäpaitsi riitä, nyt pitää tehdä vielä enemmän, vai etkö ole kuunnellut yhtään mitä Orpon hallitus toitottaa päivästä toiseen? Velkaa on aivan liikaa ja lisää otetaan enemmän kuin ikinä, eikä tulot riitä, eli suksi loinen töihin ja lopeta lusmuilu, ala tuottaa tulosta kuten hyvän kansalaisen kuuluu tuottaa, luovuta kaikki etuutesi vapaaehtoisesti tai väkisin pois ja tee töitä 24/7, muuten olet työtön luuseri, tosin sitähän sinä jo olet. - Anonyymi
Näinhän persut ovat aina hyökänneet henkilön kimppuun ja näin tulevat tekemään. synnynnäinen luonnevikainen.....
- Anonyymi
Tuossa on myös tyypillistä persua:
"Siksi vältän jatkossakin näiden keskustelujen lukemista, enkä muutenkaan halua olla tuon tyypin kaltaisten vätysten kanssa minkäänlaisissa tekemisissä..
Kuitenkin hiukan kiehtoisi lähteä joskus seuraamaan vaikka niiden elokspina pölvästien typeriä mielenosoituksia. Voisin silloin yleisöstä käsin kertoac niille ääliöille mielipiteeni heistä."
Noinhan Purra toimi, eli ensin Purra toitottaa televisiossa, "Köyhiltä ei leikata, se ei sovi perussuomalaisille.", sitten leikkaavat ensitöikseen köyhiltä.
Kuvitteleekohan Purrakin olevansa kokoomuslainen kuten Rydmankin kuvitteli?- Anonyymi
Olen 100%:sesti hallituksen leikkausten kannalla.
Minun talouteen niilläei ole mitään merkitystä, koska olen vakituisessa hyväpalkkaisessa virassa, en käytä alkoholia, en tupakoi, enkä tarvitse reseptilääkkeitä. Työterveydelläkäänbei ole ollut huomauttamista terveydestäni.
Varmaan ne leikkaukset joitakin koskettavat. mutta niinhän niiden pitääkin.
On aivan oikein että pitkään työttöminä olleilta työhaluttomilta pummeilta ja yhteiskunnan tukien varassa loisivilta vätyksiltä leikataan. Heitä se raivostuttaa, mutta entä sitten?
Jos työnteko ei kiinnosta niin silloin pitääkin varautua tukien leikkaukseen.
Hallitus on siis aivan oikealla asialla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen 100%:sesti hallituksen leikkausten kannalla.
Minun talouteen niilläei ole mitään merkitystä, koska olen vakituisessa hyväpalkkaisessa virassa, en käytä alkoholia, en tupakoi, enkä tarvitse reseptilääkkeitä. Työterveydelläkäänbei ole ollut huomauttamista terveydestäni.
Varmaan ne leikkaukset joitakin koskettavat. mutta niinhän niiden pitääkin.
On aivan oikein että pitkään työttöminä olleilta työhaluttomilta pummeilta ja yhteiskunnan tukien varassa loisivilta vätyksiltä leikataan. Heitä se raivostuttaa, mutta entä sitten?
Jos työnteko ei kiinnosta niin silloin pitääkin varautua tukien leikkaukseen.
Hallitus on siis aivan oikealla asialla.Veronkevennykset ovat yhteiskunna tukiaisia rikkaille, samoin yritystuet yhtiöille jotka maksavat osinkoa, noista tuista saisi leikata kunnolla tai poistaa kokonaan, myös verovapaudet tulisi poistaa yleishyödyllisiltä yhdistyksiltä.
Olen 100%:sesti noiden leikkausten kannalla, sillä ne eivät kosketa minua millään tavalla, ja sehän se on ainoa tapa tehdä "hyvää ja hyväksyttävää" politiikkaa koksupersujen mielestä.
Orpon hallitus on rikkaiden asialla, eikä se ole oikein, sillä ajavat vain pienen rikkaan vähemmistön etuja kansan kustannuksella ja demokratian vastaisesti, Kokoomus ja PS ovatkin ikään kuin rkp, mutta suomalaisille rikkaille siinä missä rkp ajaa suomenruotsalaisten etuja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Veronkevennykset ovat yhteiskunna tukiaisia rikkaille, samoin yritystuet yhtiöille jotka maksavat osinkoa, noista tuista saisi leikata kunnolla tai poistaa kokonaan, myös verovapaudet tulisi poistaa yleishyödyllisiltä yhdistyksiltä.
Olen 100%:sesti noiden leikkausten kannalla, sillä ne eivät kosketa minua millään tavalla, ja sehän se on ainoa tapa tehdä "hyvää ja hyväksyttävää" politiikkaa koksupersujen mielestä.
Orpon hallitus on rikkaiden asialla, eikä se ole oikein, sillä ajavat vain pienen rikkaan vähemmistön etuja kansan kustannuksella ja demokratian vastaisesti, Kokoomus ja PS ovatkin ikään kuin rkp, mutta suomalaisille rikkaille siinä missä rkp ajaa suomenruotsalaisten etuja.Minun bruttovuosituloni ovat noin 50 tuhatta euroa.
Olenko minäkin rikas koska olen aina äänestänyt vain ja ainoastaan kokoomusta?
Tosin omistan myös kiinteää omaisuutta jonka arvo on noin 500 tuhatta euroa.
Lisäksi minulla on erilaisia sijoituksia noin 100 tuhannen euron arvosta.
Omasta mielestäni olen keskituloinen hyvin toimeentuleva ihminen ja meitä on Suomessa melko paljon. Siis paljon enemmän kuin vain kourallinen. Kokoomus ajaa meidänkin asiaamme. Se voi jostakin 100%:sesti sosiaaliturvan varassa elävästä pummista oudolta, mutta näin se kuitenkin on - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Veronkevennykset ovat yhteiskunna tukiaisia rikkaille, samoin yritystuet yhtiöille jotka maksavat osinkoa, noista tuista saisi leikata kunnolla tai poistaa kokonaan, myös verovapaudet tulisi poistaa yleishyödyllisiltä yhdistyksiltä.
Orpon hallitus on rikkaiden asialla, eikä se ole oikein, sillä ajavat vain pienen rikkaan vähemmistön etuja kansan kustannuksella ja demokratian vastaisesti, Kokoomus ja PS ovatkin ikään kuin rkp, mutta suomalaisille rikkaille siinä missä rkp ajaa suomenruotsalaisten etuja.Kateus ja katkeruus paistaa selvästi läpi. Nuo ovatkin punikkien yleisimmät perisynnit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kateus ja katkeruus paistaa selvästi läpi. Nuo ovatkin punikkien yleisimmät perisynnit.
Persujen perisynti on persuus, eivätkä pääse siitä eroon ikinä, yksi pääoireista on tulkita kaikki erilaiset mielipiteet kateudeksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun bruttovuosituloni ovat noin 50 tuhatta euroa.
Olenko minäkin rikas koska olen aina äänestänyt vain ja ainoastaan kokoomusta?
Tosin omistan myös kiinteää omaisuutta jonka arvo on noin 500 tuhatta euroa.
Lisäksi minulla on erilaisia sijoituksia noin 100 tuhannen euron arvosta.
Omasta mielestäni olen keskituloinen hyvin toimeentuleva ihminen ja meitä on Suomessa melko paljon. Siis paljon enemmän kuin vain kourallinen. Kokoomus ajaa meidänkin asiaamme. Se voi jostakin 100%:sesti sosiaaliturvan varassa elävästä pummista oudolta, mutta näin se kuitenkin onNo jo olet köyhä, miksi luuseri et ole tehnyt enemmän ja tienannut edes riittävästi? Loisena et tainnut osata? Kannattaa suunnitella kuolemista ennen kuin varasi loppuvat kesken, siten voit poistua edes kuten itse haluat, etkä nälkäkuolemalla, hoitamattomaan sairauteen tai pakkotyön uuvuttamana.
Missä olen väittänyt että sinä olisit rikas? Loinen, siksi olen sinua kutsunut, mutta rikkaaksi en, persuksi joka kuvittelee olevansa koksu, mutta rikkaaksi en, urveloki ja boomeriksi, mutta rikkaaksi en, eli vaikka miksi on tullut kutsuttua, mutta ei rikkaaksi. Taitaa siis olla siellä päässä se lukihäiriö, mikä kohdallasi taitaa olla vain normaalia persuutta, eli kyvyttömyyttä ymmärtää lukemaasi, kuulemaasi tai näkemääsi.
Kokoomus ei aja kenenkään etua ajamalla yhteiskuntaa kaaostilaan, sillä siten saadaan aikaan vain yhteiskunnallista epävakautta ja kasvavaa päihdeongelmaa sekä summittaista väkivaltaa, eli laitahan ovesi kunnolla lukkoon ettei narkkikset tule ja ryöstä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jo olet köyhä, miksi luuseri et ole tehnyt enemmän ja tienannut edes riittävästi? Loisena et tainnut osata? Kannattaa suunnitella kuolemista ennen kuin varasi loppuvat kesken, siten voit poistua edes kuten itse haluat, etkä nälkäkuolemalla, hoitamattomaan sairauteen tai pakkotyön uuvuttamana.
Missä olen väittänyt että sinä olisit rikas? Loinen, siksi olen sinua kutsunut, mutta rikkaaksi en, persuksi joka kuvittelee olevansa koksu, mutta rikkaaksi en, urveloki ja boomeriksi, mutta rikkaaksi en, eli vaikka miksi on tullut kutsuttua, mutta ei rikkaaksi. Taitaa siis olla siellä päässä se lukihäiriö, mikä kohdallasi taitaa olla vain normaalia persuutta, eli kyvyttömyyttä ymmärtää lukemaasi, kuulemaasi tai näkemääsi.
Kokoomus ei aja kenenkään etua ajamalla yhteiskuntaa kaaostilaan, sillä siten saadaan aikaan vain yhteiskunnallista epävakautta ja kasvavaa päihdeongelmaa sekä summittaista väkivaltaa, eli laitahan ovesi kunnolla lukkoon ettei narkkikset tule ja ryöstä.Sinä olet kuitenkin keskenkasvuinen märkäkorva ja .mikä pahinta sen lisäksi aito punikki.
Märkäkorvaisuus menee useimmilla ohitse jossakin vaiheessa, mutta punikkius on ja pysyy riesana hamaan loppuun saakka.
Tyhmyys sekä yksinkertaisuus ovat myös niitä vaivoja joista ei yleensä pääse eroon missään vaiheessa.
Se on jo tullut ilmiselvästi esiin, että sinä tällä palstalla 24/7 päivystävä palstapunikki olet myös tyhmä sekä yksinkertainen. Elämäntehtäväsi on kirjoitella persuja haukkuvia aloituksia ja kommentteja, eikä elämässäsi muuta sisältöä olekaan
Töistä ja työnteosta olet joskus kuullut puhuttavan ja työvoimatoimisto ahdistelee sinua säännöllisesti,mutta et ole koskaan tarttunut heidän tarjouksiinsa, koska kaikki hereilläolo aikasi ja energiasi menee nettikirjoitteluun. Joskus se sinun kohdallasi on ollut hiukan hankalaa. koska maksamattomien laskujesi
vuoksi nettiyhteytesi on ollut katkolla.
Nämä analyysit oli erittäin helppoa tehdä tuon kroonisen persu ja kokoomus vihasi vuoksi.
Sehän nimittäin on nähty hyvin usein ja nähdään sinunkin tapauksessasi, että nimenomaan kaltaisesi syrjäytyneet surkimukset ovat raivoissaan hallituksen toimista, koska teihin ne nimenomaan kalahtavat.
Esimerkiksi minulla ei ole pienintäkään syytä haukkua persuja tai kokoomusta, koska hallituksen säästötoimilla ei ole ollut minun elämääni mitään vaikutusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet kuitenkin keskenkasvuinen märkäkorva ja .mikä pahinta sen lisäksi aito punikki.
Märkäkorvaisuus menee useimmilla ohitse jossakin vaiheessa, mutta punikkius on ja pysyy riesana hamaan loppuun saakka.
Tyhmyys sekä yksinkertaisuus ovat myös niitä vaivoja joista ei yleensä pääse eroon missään vaiheessa.
Se on jo tullut ilmiselvästi esiin, että sinä tällä palstalla 24/7 päivystävä palstapunikki olet myös tyhmä sekä yksinkertainen. Elämäntehtäväsi on kirjoitella persuja haukkuvia aloituksia ja kommentteja, eikä elämässäsi muuta sisältöä olekaan
Töistä ja työnteosta olet joskus kuullut puhuttavan ja työvoimatoimisto ahdistelee sinua säännöllisesti,mutta et ole koskaan tarttunut heidän tarjouksiinsa, koska kaikki hereilläolo aikasi ja energiasi menee nettikirjoitteluun. Joskus se sinun kohdallasi on ollut hiukan hankalaa. koska maksamattomien laskujesi
vuoksi nettiyhteytesi on ollut katkolla.
Nämä analyysit oli erittäin helppoa tehdä tuon kroonisen persu ja kokoomus vihasi vuoksi.
Sehän nimittäin on nähty hyvin usein ja nähdään sinunkin tapauksessasi, että nimenomaan kaltaisesi syrjäytyneet surkimukset ovat raivoissaan hallituksen toimista, koska teihin ne nimenomaan kalahtavat.
Esimerkiksi minulla ei ole pienintäkään syytä haukkua persuja tai kokoomusta, koska hallituksen säästötoimilla ei ole ollut minun elämääni mitään vaikutusta.Sinä olet täysikasvuinen persu, ja mikä pahinta sen lisäksi aito urvelo.
Persuus ei mene ohitse missään vaiheessa, persumainen tyhmyys ja yksinkertaisuus pysyvät riesana hamaan loppuun saakka.
Se on jo tullut ilmiselvästi esiin, että sinä tällä palstalla 24/7 päivystävä ääliöpersu olet myös tyhmä sekä yksinkertainen. Elämäntehtäväsi on kirjoitella vasemmistoa haukkuvia aloituksia ja kommentteja, eikä elämässäsi muuta sisältöä olekaan.
Töistä ja työnteosta olet joskus lukenut nettipalstoilla, työvoimatoimisto on jo antanut periksi, ethän töihin edes ole ikinä pystynyt, siispä sossu elättää sinua parhaansa mukaan ja tarjoaa apua, mutta et ole koskaan tarttunut heidän tarjouksiinsa, koska kaikki hereilläoloaikasi ja energiasi menee nettikirjoitteluun kunnan vuokrayksiössä. Usein se sinun kohdallasi on ollut hiukan hankalaa, koska sossu ei ole maksanut nettilaskuasi ja sen vuoksi nettiyhteytesi on ollut katkolla, mutta sossu on hoitanut asian kun äitisi on sinne valittanut.
Nämä analyysit oli erittäin helppoa tehdä tuon kroonisen vasemmisto- ja ihmisvihasi vuoksi.
Se on nähty hyvin usein ja nähdään sinunkin tapauksessasi, että nimenomaan kaltaisesi harhaiset loiset ovat raivoissaan kuvittelmistaan vasemmiston toimista joita ei ikinä ole edes tapahtunut, koska päässä sinkoilevat harhat eivät jätä rauhaan.
Esimerkiksi minulla ei olisi pienintäkään syytä haukkua persuja tai kokoomusta, jos hallituksen säästötoimilla ei kurjuutettaisi kansaa ja ajettaisi alas Suomen hyvinvointiyhteiskuntaa samalla jatkuvasti hyökäten duunarin kimppuun jaellen veroalea rikkaille kuitaten se ennätysvelalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet täysikasvuinen persu, ja mikä pahinta sen lisäksi aito urvelo.
Persuus ei mene ohitse missään vaiheessa, persumainen tyhmyys ja yksinkertaisuus pysyvät riesana hamaan loppuun saakka.
Se on jo tullut ilmiselvästi esiin, että sinä tällä palstalla 24/7 päivystävä ääliöpersu olet myös tyhmä sekä yksinkertainen. Elämäntehtäväsi on kirjoitella vasemmistoa haukkuvia aloituksia ja kommentteja, eikä elämässäsi muuta sisältöä olekaan.
Töistä ja työnteosta olet joskus lukenut nettipalstoilla, työvoimatoimisto on jo antanut periksi, ethän töihin edes ole ikinä pystynyt, siispä sossu elättää sinua parhaansa mukaan ja tarjoaa apua, mutta et ole koskaan tarttunut heidän tarjouksiinsa, koska kaikki hereilläoloaikasi ja energiasi menee nettikirjoitteluun kunnan vuokrayksiössä. Usein se sinun kohdallasi on ollut hiukan hankalaa, koska sossu ei ole maksanut nettilaskuasi ja sen vuoksi nettiyhteytesi on ollut katkolla, mutta sossu on hoitanut asian kun äitisi on sinne valittanut.
Nämä analyysit oli erittäin helppoa tehdä tuon kroonisen vasemmisto- ja ihmisvihasi vuoksi.
Se on nähty hyvin usein ja nähdään sinunkin tapauksessasi, että nimenomaan kaltaisesi harhaiset loiset ovat raivoissaan kuvittelmistaan vasemmiston toimista joita ei ikinä ole edes tapahtunut, koska päässä sinkoilevat harhat eivät jätä rauhaan.
Esimerkiksi minulla ei olisi pienintäkään syytä haukkua persuja tai kokoomusta, jos hallituksen säästötoimilla ei kurjuutettaisi kansaa ja ajettaisi alas Suomen hyvinvointiyhteiskuntaa samalla jatkuvasti hyökäten duunarin kimppuun jaellen veroalea rikkaille kuitaten se ennätysvelalla."Esimerkiksi minulla ei olisi pienintäkään syytä haukkua persuja tai kokoomusta, jos hallituksen säästötoimilla ei kurjuutettaisi kansaa ja ajettaisi alas Suomen hyvinvointiyhteiskuntaa samalla jatkuvasti hyökäten duunarin kimppuun jaellen veroalea rikkaille kuitaten se ennätysvelalla."
Eli hallituksen säästötoimilla on ollut suuri merkitys sinun henkilökohtaiseen talouteesi, kun sosiaalietuuksiasi on karsittu.
Sehän on aivan oikein ja juuri niin vastuullisen hallituksen pitääkin toimia, jotta punikkien edellisellä hallituskaudella tärvelemä valtiontalous saadaan tasapainoon.
Kirjoitit duunarin kimppuun hyökkäämisestä. Kuulut siis siihen heikosti koulutettujen 2-3 vuoden ammattikoulun suorittaneiden rasvanahkojen sankkaan joukkoon. Ehkä olet rööri Roope, tai parhaassa tapauksessa jopa kirvesmies. Matala koulutuksesi on useasti näkynytkin typerinä kommentteina sekä siinä, että olet ollut asioista pihalla kuin lintulauta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet täysikasvuinen persu, ja mikä pahinta sen lisäksi aito urvelo.
Esimerkiksi minulla ei olisi pienintäkään syytä haukkua persuja tai kokoomusta, jos hallituksen säästötoimilla ei kurjuutettaisi kansaa ja ajettaisi alas Suomen hyvinvointiyhteiskuntaa samalla jatkuvasti hyökäten duunarin kimppuun jaellen veroalea rikkaille kuitaten se ennätysvelalla."hyökäten duunarin kimppuun jaellen veroalea rikkaille kuitaten se ennätysvelalla."
Joku SAK aktiiviko noita törkyviestejä kirjoittelee? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"hyökäten duunarin kimppuun jaellen veroalea rikkaille kuitaten se ennätysvelalla."
Joku SAK aktiiviko noita törkyviestejä kirjoittelee?Siinäpäs sinulle ihmettelemistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"hyökäten duunarin kimppuun jaellen veroalea rikkaille kuitaten se ennätysvelalla."
Joku SAK aktiiviko noita törkyviestejä kirjoittelee?PS
En muuten kuulu mihinkään liittoon, minulla ei ole edes mitään kaupan etukorttia sun muuta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
PS
En muuten kuulu mihinkään liittoon, minulla ei ole edes mitään kaupan etukorttia sun muuta.No sehän on päivänselvää ettei sinulla ole edes kaupan etukortteja, koska sinulla ei ole luottotietojakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sehän on päivänselvää ettei sinulla ole edes kaupan etukortteja, koska sinulla ei ole luottotietojakaan.
Eikä ole edes velkaa, sinulla ei siitten muuta ole kuin velkaa ja ulosotto päällä.
- Anonyymi
Persujen ketjuissa ei keskustelun taso nouse kovin korkealle eikä älykkyys ei häikäise.
- Anonyymi
Hallitusta haukkuvat paljastavat oman surkean tilanteeseensa heti kättelyssä. He kun haukkuvat persuja sekä kokoomusta lähinnä siksi, koska hallituksen jo toteuttamat ja vielä suunnitteilla olevat säästötoimet sekä leikkaukset kalahtavat pahasti noiden haukkujien talouteen. Mitään muuta syytä noiden haukkujien törkeyksiin ei ole.
Minun mielestäni hallitus on tehnyt aivan oikeita asioita. Työtä vieroksuvia pitkään työttöminä olleita vätyksiä ja 100%:sesti asumistukien ja muun sosiaaliturvan varassa eläviä loisia sietääkin kurittaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hallitusta haukkuvat paljastavat oman surkean tilanteeseensa heti kättelyssä. He kun haukkuvat persuja sekä kokoomusta lähinnä siksi, koska hallituksen jo toteuttamat ja vielä suunnitteilla olevat säästötoimet sekä leikkaukset kalahtavat pahasti noiden haukkujien talouteen. Mitään muuta syytä noiden haukkujien törkeyksiin ei ole.
Minun mielestäni hallitus on tehnyt aivan oikeita asioita. Työtä vieroksuvia pitkään työttöminä olleita vätyksiä ja 100%:sesti asumistukien ja muun sosiaaliturvan varassa eläviä loisia sietääkin kurittaa.Seli seli, otappa lääkkeesi jotta harhasi helpottavat, sitten mene tukitöihin ja ole hyödyksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seli seli, otappa lääkkeesi jotta harhasi helpottavat, sitten mene tukitöihin ja ole hyödyksi.
Sinähän olet haukkunut hallitusta, koska ne jo toteutetut ja vielä suunnitteilla olevat säästöt kalahtavat kovaa sinuun syrjäytyneeseen reppanaan.
Ei sitä ole kovin vaikeaa huomata.
Minä en ole haukkunut persuja tai kokoomusta, eikä hallituksen säästötoimilla ole vaikutusta minun elämääni tai talouteeni.
Joten paranna tilannettasi ja mene töihin vätys.
Edellyttää tietenkin sitä, että joku sinut palkkaa. Totta puhuen se kyllä vahvasti epäilyttää, koska pahasti vaikutat osatyökykyiseltä, eli et ole aivan kovinta valuuttaa työmarkkinoilla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän olet haukkunut hallitusta, koska ne jo toteutetut ja vielä suunnitteilla olevat säästöt kalahtavat kovaa sinuun syrjäytyneeseen reppanaan.
Ei sitä ole kovin vaikeaa huomata.
Minä en ole haukkunut persuja tai kokoomusta, eikä hallituksen säästötoimilla ole vaikutusta minun elämääni tai talouteeni.
Joten paranna tilannettasi ja mene töihin vätys.
Edellyttää tietenkin sitä, että joku sinut palkkaa. Totta puhuen se kyllä vahvasti epäilyttää, koska pahasti vaikutat osatyökykyiseltä, eli et ole aivan kovinta valuuttaa työmarkkinoilla.Niinhän sinä kuvittelet, mutta todellisuudessa olen vain vastaillut ja ärsyttänyt sinua aikani kuluksi, varsinaisella aiheella ei ole merkitystä, oli se sitten hallitus tai jokin muu, siis mikä tahansa käy, pääasia että vedät hernettä nenääsi, ja kuten kirjoituksistasi näkyy, näin on myös käynyt. Siis koko tämä aloitus johtuu siitä, että sulta, persu-urvelo, meni hermo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän sinä kuvittelet, mutta todellisuudessa olen vain vastaillut ja ärsyttänyt sinua aikani kuluksi, varsinaisella aiheella ei ole merkitystä, oli se sitten hallitus tai jokin muu, siis mikä tahansa käy, pääasia että vedät hernettä nenääsi, ja kuten kirjoituksistasi näkyy, näin on myös käynyt. Siis koko tämä aloitus johtuu siitä, että sulta, persu-urvelo, meni hermo.
Siis sinulla palsta punikilla ei ole mitään muuta tekemistä kuin päivystää täällä 24/7 ja aloittaa jatkuvasti uusia ketjuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis sinulla palsta punikilla ei ole mitään muuta tekemistä kuin päivystää täällä 24/7 ja aloittaa jatkuvasti uusia ketjuja.
Ei vissiin, niihän sinä ainakin uskot, sama mitä vastaisin, joten mennään vaan sillä, tosin en ole tehnyt ainoatakaan aloitusta, vastailen vain muiden aloituksiin, kuten tähän sinun ulahdukseen, eli aloitukseen, kun pääsi ei kestänyt enään eriäviä mielipiteitä ja piti tänne alkaa itkeä ja valittaa, uhriutuja kun olet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö Ilkka ole saanut k ullia?
- Anonyymi
Tämä lapsellisen avauksen tekijä paljastui pikkulakseksi. ( ja petturipersuksi )
- Anonyymi
iikka kivikö, on syytteessä Halla-Ahoa väittäny että on fasisti.
- Anonyymi
Kumma homma, persut vastustavat esim. maalittamisen kieltämistä ja vaativat sananvapautta, paitsi jos itse ovat kritiikin kohteena, sitten ollaan haastamassa oikeuteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumma homma, persut vastustavat esim. maalittamisen kieltämistä ja vaativat sananvapautta, paitsi jos itse ovat kritiikin kohteena, sitten ollaan haastamassa oikeuteen.
Voiko joku aikuinen ihminen olla noin lapsellinen kuin Halla-aho on? En ole ennenkään ymmärtänyt häntä, mutta kyllä nyt teki pohjanoteerauksen, huh,huh.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voiko joku aikuinen ihminen olla noin lapsellinen kuin Halla-aho on? En ole ennenkään ymmärtänyt häntä, mutta kyllä nyt teki pohjanoteerauksen, huh,huh.
Hedelmistähän ne puut tunnistetaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä1012130Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2961924Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3441751Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1031663Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.2071607- 321321
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941123Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤671089- 511057
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii241052