Päivitin whats appin ja kun koitan mennä sisään niin se heittää ulos eli sivulle josta koitin päästä Whats appiin. Mikä neuvoksi? Jos poistan ja lataan uudestaan niin häviävätkö kaikki whats app viestit?
Päivitin whats appin, nyt ei päästä sisään.
4
84
Vastaukset
- Anonyymi
Kaveri asensi mun koneeseen What´s app´in minulta lupaa kysymättä.
Meni lähes 2 vuotta ennenkuin sain turhakkeen pois koneesta. - Anonyymi
Jos olet sinne tai faceen joskus jotain laittanut niin siellähän on ja pysyy.
whats appinsista ei iknä häviä mikään vaikka kuinka yrittäisit. Kaikki pysyy siellä iäti kuin paska junttilan tuvan seinässä..
Tämä totuus tulisi jokaisen ottaa aina huomioon. - Anonyymi
Taitaapi olla satutimo taas asialla!
- Anonyymi
Satutino ei tiedä muuta kuin satuja.
Minulla oli tosiaan vaikeata saada pois What´s App ninun Operaselaimesta.
Arvaa raivostuttiku koko homma, noin 2 vuotta meni ennenkuin pääsin eroon turhakkeesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745168- 332881
- 402584
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin261993Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401942Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291779- 951772
- 1671647
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241388Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941220