Radiossa höpöjuttuja

Anonyymi-ap

Ylen radiokanavalla joku nainen puhui ihan kirkkain silmin että sukupuolia on enemmän kuin kaksi ja puhui jostain sateenkaarista ja transuista jota pitää lapsille opettaa. Homous ja lespous on ruma tapa eikä sitä pidä lapsille syöttää.

18

226

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyse on vain työnteon välttelystä.

• Anonyymi

Sukupuolia on kaksi, mies ja nainen.
      Muilla on psyykkinen ongelma.

• Anonyymi

radiossa kirkkain silmin? ei ole ku kaksi ja sitten nää pervoilijat sekoilee, päätähtäin on lapsien aivopesu

sitä on paljon, koulut ja tapahtumat, oliko jossain lastenkorsertti pride tapahtuman alussa, mitä konserttia 2 tyyppiä piti jotka ei tiedä onko ne lintuja vai kanoja?

vähän aikaa sitten oli juttua että inter ja transu jotkut oudot
      toimii työkseen Lasten Viihdyttäjinä??

LASTENKONSERTILLA alkaa pride tapahtuma esim.?
      "Löytyi.. https://akaanseutu.fi/2022/06/25/voima-kulmala-ja-majka-nurminen-jarjestavat-ensimmaista-akaa-pride-tapahtumaa-oivallus-transsukupuolisuudesta-teki-hyvaa-parisuhteelle/

Kaksikko tunnetaan myös Mimi ja Kuku -duona. Pride-tapahtuma alkaa Mimin ja Kukun lastenkonsertilla.

• Anonyymi

Enemmän Suomen Uutiset valehtelee kuin muut mediat. MV lehti taitaa mennä edelle, Perut ovat jostain syystä kaikonneet MV lehdestä vielä muutamavuosi sitten se oli heidän raamattunsa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enemmän Suomen Uutiset valehtelee kuin muut mediat. MV lehti taitaa mennä edelle, Perut ovat jostain syystä kaikonneet MV lehdestä vielä muutamavuosi sitten se oli heidän raamattunsa.

Kaikki mitä Suomen uutiset kirjoittaa artikkelissaan on totta ja pelkkää asiaa. Ylen tehtävä on olla neutraali ja puolueeton eikä se sitä ole.

• Anonyymi

Jos ei rahoituksen leikkaaminen puoleen riitä, leikattavaa täytyy löytää Ylestä lisää. Vielä on turhia ohjelmia, puhetta millä ei ole mitään tarkoitusta. Yle ei enää palvele kriisiviestinnän tehtävää vaan sen voivat ottaa kaupalliset toimijat hoitaakseen. Todennäköisesti tekevät sen laadukkaammin.

• Anonyymi

Tulkaahan kaikki öyhöt itse pois sieltä kaapista! Kaikki tietää mitä te olette...

• Anonyymi

Pride on enimmäkseen lasten aivopesua ja turmelemista.

• Anonyymi

Pride on pahinta mahdollista öyhötystä. Edes fiksuimmat homot ja lespot eivät tuohon öyhötykseen osallistu.

• Anonyymi

Ottakaa ne foliohatut pois päästä. Sukupuolien tarkkaa määrää ei ole vielä edes kyetty täysin selvittämään, mutta niitä on mahdollisesti yli 100. Uskotaan asiantuntijoihin.

• Anonyymi

Kannattaa uskoa itseensä eikä hörhöihin. Sukupuoli selviää jalkojen väliin katsomalla. Siellä on joko pillu tai munat.

• Anonyymi

hörhöt tietää että kun he uhriutuu vähemmistönä ja kerjää,
      tukirahaa joka tuutista tulee ja lahjoituksia

sitten käsiä hierovat yhteen

• Anonyymi

Televisiossa tulee Turhapuro elokuva jossa transuiluun suhtaudutaan oman aikaansa terveellä huumorilla. Nykyisin sekopääväki huutaa lujaa homo lespo transu juttujaan

• Anonyymi

Eipä toimita radiota isommin avata tänäkään viikonloppuna eikä kyllä muulloinkaan.

Yle on lakkautettava!

• Anonyymi

Tynkkynen ja Vigelius voisivat pitää Perussuomalaisille esitelmän mitä homous on ja onko niitä sukupuolia enemmän kuin kaksi. Perusuomalaiset tarvisisivat tietoutta ja nämä kaksi kaveria voisivat avata asioita tarkemmin. Voisi olla että muitakin rohkaistuisi tulemaan kaapeistaan ulos.

• Anonyymi

Tämä on kyllä juuri täällä Kajaanissa suuri ongelma.

• Anonyymi

Sukupuolia ei ole enempää kuin kaksi. Eli ei voi olla mita sukupuolia kuin mies ja nainen. Muu ei ole mahdollista. On kokonaan eri asia kuinka nämä kaksi sukupuolta ovat jakaantuneen. Voi olla heteroja, homoja, lesboja, bi-, omniseksuaaleja ym. Mutta mitään muita sukupuolia ei voi olla kuin kaksi tai sitten ei ollenkaan eli on sukupuoleton, tosin tässäkin tapauksessa voidaan biologisesti tehdä jokin määritys.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      145
      2720
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      362
      1995
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1717
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      33
      1614
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1360
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1203
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1163
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      937
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      928
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      772
    Aihe