Tilasin tuotteen netistä. Ja pitäisi toimittaa Lähiboksiin postinumeron mukaan.
Minulle ihan uusi asia.
Onko joillekin tuttu juttu ja onko toimiva myös mahdollinen palautus?
PostNord-Lähiboksi
18
290
Vastaukset
Leskel71 on ap
- Anonyymi
Hyvä tiedote.
- Anonyymi
Jokaisella on postinumero, ellei sinulla ole ?
- Anonyymi
Leskel71 kirjoitti:
On minulla, tarkoitin lähinnä sitä, missä lähin boksi sijaitsee, siihen tulee lähetys.
Eiköähn se siinä toimituksessa lue, se on yleenä osoitetta lähinnä oleva boksi.
- Anonyymi
Lähiboksista noutamiseen tarvitaan puhelimeen sovellus eli appi. Lähiboksi on laatikkorykelmä yleensä jossain talon ulkoseinustalla.
On sovellus, tein sen tänään.
Jotkut ovat morkanneet tätä palvelua, että ei toimi.
Odottelen nyt pakettiani, josko luonnistuu- Anonyymi
Appi?
Eikö anoppi kelpaa? - AnonyymiUUSI
Voi se olla lähikaupassakin, tai ärrällä.
- Anonyymi
Kyllä toimitetaan myös lähimpään postin paikkaan, missä se kenelläkin on, vaikka kauppaan. Näin minulle laitettiin.
Minulla sattuu olemaan boksit ihan talon vieressä.
Tuo toimivuus on vain askarruttanut, kun niistä on tullut valituksia.
Katsotaan, miten käy.
Juonko hyvät kahvit uudella kahvinkeittimellä.- Anonyymi
Leskel71 kirjoitti:
Minulla sattuu olemaan boksit ihan talon vieressä.
Tuo toimivuus on vain askarruttanut, kun niistä on tullut valituksia.
Katsotaan, miten käy.
Juonko hyvät kahvit uudella kahvinkeittimellä.Eikö tule paljon halvemmaksi ostaa ihan vaan jostain tavaratalosta se keitin, ja vähemmällä vaivalla?
Anonyymi kirjoitti:
Eikö tule paljon halvemmaksi ostaa ihan vaan jostain tavaratalosta se keitin, ja vähemmällä vaivalla?
Kuljen matkat yleensä kävellen. Tässä ei ole ihan vieressä mitään tavarataloa.
En halua raahata mitään paketteja mukanani.
Eihän se ole vaiva eikä mikään, kun tilaa netistä, maksaa sen ja toimitetaan nyt sitten tuohon Lähiboksiin.
Oli puoleen hintaan.- Anonyymi
Leskel71 kirjoitti:
Kuljen matkat yleensä kävellen. Tässä ei ole ihan vieressä mitään tavarataloa.
En halua raahata mitään paketteja mukanani.
Eihän se ole vaiva eikä mikään, kun tilaa netistä, maksaa sen ja toimitetaan nyt sitten tuohon Lähiboksiin.
Oli puoleen hintaan.Tuurilla menee hyvin, mut kun tulee ostoksesta sanomista, sit alkaa vaikeudet, soitella ja odotella saako väärän tavaran vaihdettua, tai rikkinäisen jne.
Anonyymi kirjoitti:
Tuurilla menee hyvin, mut kun tulee ostoksesta sanomista, sit alkaa vaikeudet, soitella ja odotella saako väärän tavaran vaihdettua, tai rikkinäisen jne.
Tuotteen voi palauttaa samaan boksiin mistä se haetaan.
Ei tarvita mitään soittoja- AnonyymiUUSI
Leskel71 kirjoitti:
Tuotteen voi palauttaa samaan boksiin mistä se haetaan.
Ei tarvita mitään soittojaTuurilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1202238
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten4182140Sinun ja kaipaamasi törmääminen
Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?971176Ammuskelua Eliaksenkadulla
Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?13958Olen pahoillani jos kärsit.
Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.34780- 44774
Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi109756Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!14740Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte166706Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan
Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti32669