Moi,
Onko Suzuki Swift 2025 vuosimallin manuaalivaihteisto synkronoitu? Vai onko millään merkillä pakkia synkronoitu????
Suzukin pakki
11
193
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Siis vaihteisto tietenkin on, mutta onko manuaalivaihteistossa yleisesti pakkia synkronoitu???
Monestihan autoissa joutuu laittamaan vaihteen eka ykkösellä ja nostelee kytkintä , että ratakset menee kohdillee ja pakki silmään - AnonyymiUUSI
Aika monessa autossa pakki ei mene suoraan päälle, ainakaan aina, vaihtelevasti.
En tiedä miten uudessa Swiftissä on - AnonyymiUUSI
Daciassa toimii pakki kuin unelma. Kannattaisiko hankkia Dacia. On lujaa tekoa!
- AnonyymiUUSI
Dacian romu ei kiinnosta. Eikä ole tietoa miten Swiftissä toimii ku en ole kokeillut, halusin vain tietää onko synkronoitu
- AnonyymiUUSI
Äläpä moiti parasta! Suzuki tulee kaukaa perästä!!
- AnonyymiUUSI
Ei pakkia ainakaan vauhdissa kannata yrittää laittaa päälle.
- AnonyymiUUSI
Ainakin Helkama mainosti aikoinaan vain pakki puuttuu. Jospa Swiftissä ei ole pakkia. Jaappanilainen unohti tyystin autosta pakin. Huoh
- AnonyymiUUSI
Yleisesti käytännössä kaikissa manuaalivaihteisissa autoissa pakkia ei ole synkronoitu Normi juttu.
Ihme tietämättömyyttä täällä - AnonyymiUUSI
No on ihme keskustelu täällä, typerät ihmiset.
Manuaalivaihteistolla autolla pakkia ei synkronoida,. Tämän luulisi kaikkien tietävän.
Omassa v70 Volvossa ei ole myöskään pakkia synkronoitu, eikä myöskään Audissa. Koskee siis kaikkia merkkejä- AnonyymiUUSI
"Manuaalivaihteistolla autolla pakkia ei synkronoida,. Tämän luulisi kaikkien tietävän."
" Koskee siis kaikkia merkkejä"
SAAB ei tiennyt että tämä koskee kaikkia merkkejä.
- AnonyymiUUSI
Ei ole suzuki merkkiä mitään vastaan, paitsi ankeat halvat sisustat ja askeettinen muotoilu yleensä. Swift on häpeilemättömän ruma kopio Ministä ja samaa keksintöä on roikotettu myynnissä lähes 20 vuotta. Kuka noita viitsii enää ostaa? Ihan halpojakaan eivät ole
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1416688
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495749- 1234901
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434500Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?533905- 623081
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522976Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242452- 422280
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152207