Vaikka olisit vanhempiensi ainoa lapsi ja vanhempasikin olivat molemmat
vanhempiensa ainoita lapsia, eli sinulla ei ole setiä, tätejä, enoja, eikä serkkujakaan.
Vanhempasi, sekä isovanhempasi ovat jo edes menneet. Sinulla ei ole yhtään
ystävää. Välit naapureittesi kanssa ovat moikkaus asteella, erään vanhan
naapurin kanssa vaihdat silloin tällöin pari sanaa, yleensä hänen aloitteestaan.
Ette kahvittele. Ette istu samassa pihakeinussa, ette ulkoile yhdessä. Kukaan
toinenkaan naapuri ei käy lainaamassa milloin sokeria tai porakonetta.
Työkavereiden kanssa on asialliset välit, ette käy töiden jälkeen yhellä.
Ett harrasta mitään, joten sinulla ei ole harrastusten kautta yhtään kaveria.
Vaikka sinulla ei ole elämässäsi
YHTÄÄN KETÄÄN, ETT OLE LIIKENTEESSÄ YKSIN. Käytät sitten mitä
kulkuneuvoa tahansa tai liikut pelkästään jalan, ett ole liikenteessä yksin.
SIELLÄ ON MUITAKIN.
Vaikka olisit yksinäisistä yksinäisin, ett kuitenkaan liikenteessä yksin
4
150
Vastaukset
- Anonyymi
Autoliikenteessä on myös vanhuksia.jota alinopeuksillaan keräävät taakse jonoja. Ohi ei pääse kapeilla ja mutkaisilla teillä varsinkin kun vastaan tulijoita on esim tie 9 Jkl Kuopioon.Tiet 13 ja 15 myös.
- Anonyymi
Eli siis...
Papuluukun miehiään aloittaja?- Anonyymi
Eli siis mitä? Sinä ett varmaan edes liiku missään. Jos Luoja olis antanut ihmiselle
siivet, niin lentäisit varmaan siks saksia välttyen hädin tuskin törmäästä mihinkään,
Nyt et varmaan liiku senkään vertaa. Aloituksen tarkoitus oli se, että moni kaupungilla
liikkuja on omassa kuplassaan, eikä huomio ympäristöään. Monasti esimerkiksi jalan
kulkijat vaan astuvat suojatielle, kuin omaan kotiinsa ja yleensä kuulokkeet korvilla.
Sinälläänhän ei ole väliä, kuinka monta omaista ja ystävää kullakin on suhteessa liikumiseen
kaupungilla. Aika harvinainen on myös aloituksen kaltainen tilanne. - Anonyymi
HANKKISITKO ILMALAIVAN JOS SINULLA OLISI VARAA? LENTÄISITKÖ ITSE?
Minä hankkisin jos siis olisi varaa ja antaisille nimeki tietenkin ......
Jos ett tiedä mistä puhutaan, niin hanki vaikka 5kg papuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354533- 553135
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut473011- 302843
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3452740Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82725- 412610
- 62320
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542145Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461723