Olemme Ylitorniolla lomaa viettämässä oleva aviopari.
Olisi mukava löytää kesäkolli rouvan iloksi ja toiseksi mieheksi.
Parinvaihtokin kiinnostaa.
Ylitorniolla lomaileva
13
822
Vastaukset
- Anonyymi
Tuohan kyllä kiinnostaa. 52v biutelias
- Anonyymi
Olemme heteroja joten miesten täytyy tyytyä naisen ja miehen väliseen seksiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olemme heteroja joten miesten täytyy tyytyä naisen ja miehen väliseen seksiin
Hyvälle se tuntuu ku annan molemille
- Anonyymi
Kauanko olette lomalla Ylitorniolla?
Kiinnostaisi tavata, olen 61v normivartaloinen siisti.- Anonyymi
18.8 on eka työpäivä ja siihen asti voidaan pitää hauskaa.
Rouva on 29v 168cm 57ķg B85 ja posliini pillu.
- Anonyymi
Onnistuisiko tavata vaikka keskiviikkona päivällä?
Kuinka saan yhteyden teihin?
T61v- Anonyymi
Anna s-posti osoite niin otan yhteyttä.
T. Rouvq Anonyymi kirjoitti:
Anna s-posti osoite niin otan yhteyttä.
T. RouvqJos rouvaa vielä kiinnostaa niin voi lähettää viestiä?
johannes1655 kirjoitti:
Jos rouvaa vielä kiinnostaa niin voi lähettää viestiä?
Toivoo kehonrakentajamies
- Anonyymi
Kiinnostaisiko melkein samanikäinen lihaksikas kehonrakentajamies joka on hyväkuntoinen?
- Anonyymi
Erittäin kiin̈ostava.
T. 29v rouva - Anonyymi
Mihin voisin ottaa yhteyttä kun mieli tekisi jo saada mies kylään vaikka useammaksi päiväksi
T. 29v rouva
- Anonyymi
Miten ollaan yhteyksissä jos olet tosissasi?Kehonrakentajamies
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu128966Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli37887Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi47829Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus50731Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva143724- 54721
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e32713Ootko sä oikeasti sinkku?
Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥42676Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy187670Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0
Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali136665