Olen onnellinen yhteisestä matkastamme samaan suuntaan.
Olen onnellinen yhteisistä riidoistamme, eripurastamme ja puristuksistamme.
Olen iloinen sovinnoistamme, yhteen palaamisistamme, ON offeistamme.
Olen iloinen Meistä, Sinusta ja minusta, Olen onnellinen.
Olen onnellinen Sinusta
7
274
Vastaukset
- Anonyymi
On kyllä oudon linnun lauluja.
Mä oon niin väsynyt eripuraisuudesta ja vääräksi vääntyneistä ihmisistä. On parempi mennä pois jos ei osaa olla myönteinen.Ei kaikkea väärää pysty vääntää positiiviseksi tai suvaitsevaisuudeksi. Se vaatii lempeyttä tai ainakin yhteistyöhalukkuutta, yhteisen ratkaisun etsimisiin, neuvotteluihin, keskusteluihin ja Yhteisiin päätöksiin.
Näin sivusta, niin ihmiset on kyllä nykypäivänä vääräksi vääntyneitä. Onneks on vielä heitä, jotka ovat kuin vanhoina hyvinä aikoina.
- Anonyymi
Fiilikset ovat nyt hyvin maassa. Kun mietin kuinka jotkut harvat ihmiset ovat saaneet mieleni hyväksi niin alan ikävöimään heidän seuraansa.
Minä tykkään sellaisesta seurasta, joka haastaa mua ihmisenä. Asettaa mulle kaikenlaisia, esteitä ja laittaa mut miettii inhimillisyyttäni, oikeudenmukaisuuttani ja etenkin puheitani ja käytöstäni. :D Sellaisen ihmisen kanssa mä viihdyn jonka kanssa voi olla erehtyväinen ja tunteikas, sellaisena kuin onkaan! * tässähää mää *
- Anonyymi
OutoIintu kirjoitti:
Minä tykkään sellaisesta seurasta, joka haastaa mua ihmisenä. Asettaa mulle kaikenlaisia, esteitä ja laittaa mut miettii inhimillisyyttäni, oikeudenmukaisuuttani ja etenkin puheitani ja käytöstäni. :D Sellaisen ihmisen kanssa mä viihdyn jonka kanssa voi olla erehtyväinen ja tunteikas, sellaisena kuin onkaan! * tässähää mää *
Henkisten voimavarojen varasto sanelee sen kuinka paljon sietää eri tyyppisiä ihmisiä. He todella jäävät mieleen keiden kanssa on luontevaa olla. Joskus voi esiintyä myös väärinkäsityksiä vaikka kemiat pelittävät yksiin. Silti varsinaisia riitoja ei tällöin esiinny. Viime aikoina on tullut mietittyä millaista elämäni olisi jonkun sydämeni valitun kanssa.
- Anonyymi
onnellisten otusten kerho
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513595Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1142500Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5932273Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192026KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar771744Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431658- 201648
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1401558- 281446
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?941427