Kiellettävä Turhanveneilijöiltä, jopa moottorilla varustetuilta purjeveneiltä.
Vain sähkökoneita tilalle !
Orpo ja Purra, ottakaa koppi
Fossiiliset polttoaineet
15
183
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikki huvitukset on kiellettävä!
- Anonyymi
Sähköllä vaan.
Lähi-Idän kriisi on aihettamassa öljykriisin 70-luvun tapaan, joten turha kulutus pitää kitkeä pois.
Asiassa on myös ilmaston kannalta positiivinen vaikute. - Anonyymi
Airot ja polkimet potkuriakseliin ketjulla kiinni.
Veneilijät ovat huonokuntoisia. Tulee suuret säästöt sotekuluihin. - Anonyymi
Sinulla ei taida olla mitään käsitystä paljonko pitää purjeveneen apumoottorilla ajaa, että sähkömoottorin akustosta tulee dieselkonetta ekologisempi vaihtoehto.
- Anonyymi
Olet väärällä palstalla.
- Anonyymi
Aloittaja on erikoinen kapinallinen kun pyytää hallitukselta apua.
Minä olen luullut, että nämä hihulit eivät ole muilta neuvoja tai apua ottamassa.
Tai kyseessä on vain tavallinen kateellinen p- aukinen tallaaja. - Anonyymi
Ilmiselvä provo. Trollia taas ruokitaan...
- Anonyymi
Ruokitaan vaan.
Tuolla henkisellä tasolla sillä ei ole seurana kuin oma käsi, vähän myötätuntoa pitää olla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ruokitaan vaan.
Tuolla henkisellä tasolla sillä ei ole seurana kuin oma käsi, vähän myötätuntoa pitää olla.Kyllä näin täytyy asia olla.
Tämä maailma tarvitsee enemmän lähimmäisen rakkautta.
Me voisimme aivan hyvin olla suunnan näyttäjiä D. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä näin täytyy asia olla.
Tämä maailma tarvitsee enemmän lähimmäisen rakkautta.
Me voisimme aivan hyvin olla suunnan näyttäjiä D.Teillä ei ole tarjolla kuin poikarakkautta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teillä ei ole tarjolla kuin poikarakkautta.
Kaikki rakkaus on tavoiteltavaa.
Älä kuitenkaan koe, että sinun tulisi niitä kaikkia lähteä kokemaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teillä ei ole tarjolla kuin poikarakkautta.
Sori, minuun ei uppoa. Nyt on pride, joten sieltä saat seuraa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sori, minuun ei uppoa. Nyt on pride, joten sieltä saat seuraa.
Kyllä sinuun kunnon nahka-airo uppoaa kevyesti.
- Anonyymi
"Äly" laiteet ja internet kiellettävä, datakeskukset vievät kaiken sähkön ja verkkoja joudutaan rakentamaan rutkasti.
Hiilijalanjälki on suunnaton- Anonyymi
Ja suomalainen veronmaksaja kustantaa verkon parannustyöt datakeskuksille, jotta saisivat halpaa energiaa hölmölandiasta, kiitos orpo & purra
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1826614- 1481824
- 1131608
- 511320
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️481049Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢41985Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98952Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5889Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan248881- 41839