Asian voi käsittää monella tapaa? Heikkona johonkin, heikko jossakin…
Mikä on heikko kohtasi?
19
538
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Jaa empä ole moista vaivautunu edes selvitteleen mulle kun on joku opettanu joskus että heikkous on heikkous oli se mitä tahansa tai liittyi se mihin tahansa
- AnonyymiUUSI
Heikkona J- mieheen❤️t
Sydän🫀
- AnonyymiUUSI
❤️❤️
- AnonyymiUUSI
Heikkouteni ovat pitkät ja urheilulliset miehet. Tai no...kiltisti elän, mutta ajatukset ovat tuhmia. Jos vielä on tupakoimaton ja melko raitis 😍
- AnonyymiUUSI
Eli en minä sitten🤍🌹
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eli en minä sitten🤍🌹
No mutta...kaikille on joku jossain. Ja irl voi ihastua keneen vain! 🤗
- AnonyymiUUSI
heikkouteni on kaljaa juova kullanmussukka
- AnonyymiUUSI
ja jaksan tehä kaiken mitä elämä vaatii
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No mutta...kaikille on joku jossain. Ja irl voi ihastua keneen vain! 🤗
Mä ainakin rakastuin häneen heti❤️
- AnonyymiUUSI
Hän, naiviuus, suklaa...
- AnonyymiUUSI
Tämä jos katkeaa 🖕 niin katoaa voima ja iskee HEIKKOUS. Tosin voi ottaa avuksi tämän ✊ niin on taas VAHVA.
- AnonyymiUUSI
Välillä murehdin liikaa. Epäilen, jos toinen sanookin välittävänsä minusta. Kiinnyn liikaa liian nopeasti. Yritän opetella niistä pois. Mutta vaikeata. 🤍
- AnonyymiUUSI
🩷🩷🩷
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
🩷🩷🩷
😘🔥
- AnonyymiUUSI
dubainsuklaa
- AnonyymiUUSI
Herkkyys, joka paistoi liikaa läpi. Sen kautta monet pääsivät satuttamaan minua ja jäi paljon haavoja. Vaikea luottaa ihmisiin. En kanna kaunaa, noin vaan kävi.
- AnonyymiUUSI
💗💗💗
- AnonyymiUUSI
Heikkouteni on J-mies. Itsekriittisyys, suruun vaipuminen, pessimismi.
Toisinaan osaan kyllä heittää myös läskiksi ja lopettaa stressaamisen turhasta. Olen vihainen itselleni, että en pääse rakkaudestani häneen. Siksi koitan miettiä uutta työtä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1456816
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1505806- 1214978
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.444557Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?533945- 623111
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.553050Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242552- 422320
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢162253