RaumaStreet Race 2025

Anonyymi-ap

Onko tän vuoden kisa jo ajettu?

45

590

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kannattaisko googlettaa tai kysyä RAUMA palstalta?

    • Anonyymi

      On ajettu jo pariviikoo sit.
      Joku sähkövispililä voitti, mut ei kestänyt patterit kun yhden vedon!

    • Anonyymi

      Älä puhu paskaa

      • Anonyymi

        Ei niissä akku kestä. Tuo voittaja tesla hinurilla kotiin?


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Harley sarjan? Pitääkö niillä olla oma sarja?
        Vähän sama kuin Raumalla itkivät että sähkövispilöillä pitäisi olla oma sarja, kun muuten muut eivät voita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harley sarjan? Pitääkö niillä olla oma sarja?
        Vähän sama kuin Raumalla itkivät että sähkövispilöillä pitäisi olla oma sarja, kun muuten muut eivät voita

        No kun vertaat kunnon ratapyörää ja Harleyta niin ymmärrät miksi pyörätuolilla ei pärjää henkilöautolle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kun vertaat kunnon ratapyörää ja Harleyta niin ymmärrät miksi pyörätuolilla ei pärjää henkilöautolle

        Kyllä Harrikka liikkennevaloista irtoaa, kun sitä käskee. Eihän se nopea ole, mutta poistuu paikalta hätäiseen.

        https://www.youtube.com/watch?v=1_-lA8bvw-k

        Lähteekö valoista hätäiseen?


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        11,3 sekunnin varttimaili Harrikalla
        https://www.youtube.com/watch?v=0wvEx-Wb9u4

        En ihan lähtisi kategorisesti kutsumaan Harrikoita hitaiksi.

        Niin... yksi nopea löytyy niin ei kyllä voi kehua. Tuollaisiin varttimaileihin menee jo Kiiatkin (sähkövispilä)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin... yksi nopea löytyy niin ei kyllä voi kehua. Tuollaisiin varttimaileihin menee jo Kiiatkin (sähkövispilä)

        Veikkaan, etteivät ihan normi Kiian sähköautot vedä 11 sekunnin varttimaileja, vaikka sähköautot ovatkin kirjoittaneet pelikirjan uusiksi. Carwow:n tämän viikon videolla "Porsche 911 GT3 RS v Maserati MC20: DRAG RACE" Porsche 911 GT3 RS veti varttimailin aikaan 11,2 sek ja Maserati MC20 aikaan 11,0 sek
        https://www.youtube.com/watch?v=LBs2VVVsVks

        On se mieletäntä ajatella, että "Tuollaisiin varttimaileihin menee jo Kiiatkin (sähkövispilä)".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin... yksi nopea löytyy niin ei kyllä voi kehua. Tuollaisiin varttimaileihin menee jo Kiiatkin (sähkövispilä)

        mää ajoin varttimannella ja oli vinkee peli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Harrikka liikkennevaloista irtoaa, kun sitä käskee. Eihän se nopea ole, mutta poistuu paikalta hätäiseen.

        https://www.youtube.com/watch?v=1_-lA8bvw-k

        Lähteekö valoista hätäiseen?

        Pysyisi nyt kaistalla edes ensin. Tossakin lähti vaeltamaan koko kadun leveydeltä vaikka oli leveä katu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pysyisi nyt kaistalla edes ensin. Tossakin lähti vaeltamaan koko kadun leveydeltä vaikka oli leveä katu.

        Voimaa liikaa ja takapyörä vähän sutaisi. Siinä on vaikea pysyä kaistalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voimaa liikaa ja takapyörä vähän sutaisi. Siinä on vaikea pysyä kaistalla.

        Harrikoilla on vaikea pysyä kaistalla ilman voimaakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harrikoilla on vaikea pysyä kaistalla ilman voimaakin.

        Saatat hyvinkin olla oikeassa. Harrikat ovat kuin vanhat amerikan-autot: ohjaus- ja ajotarkkuus ihan mitä sattuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saatat hyvinkin olla oikeassa. Harrikat ovat kuin vanhat amerikan-autot: ohjaus- ja ajotarkkuus ihan mitä sattuu.

        Kunnolliset autot ja pyörät tehdään ihan jossain muualla kuin jenkeissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veikkaan, etteivät ihan normi Kiian sähköautot vedä 11 sekunnin varttimaileja, vaikka sähköautot ovatkin kirjoittaneet pelikirjan uusiksi. Carwow:n tämän viikon videolla "Porsche 911 GT3 RS v Maserati MC20: DRAG RACE" Porsche 911 GT3 RS veti varttimailin aikaan 11,2 sek ja Maserati MC20 aikaan 11,0 sek
        https://www.youtube.com/watch?v=LBs2VVVsVks

        On se mieletäntä ajatella, että "Tuollaisiin varttimaileihin menee jo Kiiatkin (sähkövispilä)".

        Kiian sähkövispilä, ihan vakio. (Niitä ei wiritellä, ainakaan vielä)
        11,4 vartilla.

        https://www.kia.com/fi/mallisto/ev6-gt/tutustu/

        Eli Kiia ev6 gt


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veikkaan, etteivät ihan normi Kiian sähköautot vedä 11 sekunnin varttimaileja, vaikka sähköautot ovatkin kirjoittaneet pelikirjan uusiksi. Carwow:n tämän viikon videolla "Porsche 911 GT3 RS v Maserati MC20: DRAG RACE" Porsche 911 GT3 RS veti varttimailin aikaan 11,2 sek ja Maserati MC20 aikaan 11,0 sek
        https://www.youtube.com/watch?v=LBs2VVVsVks

        On se mieletäntä ajatella, että "Tuollaisiin varttimaileihin menee jo Kiiatkin (sähkövispilä)".

        Ovatko tosiaan noin hitaita??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ovatko tosiaan noin hitaita??

        Porsche 911 GT3 RS ei ole rakennettu varttimailia varten, vaan hivenen erilaiseen käyttöön, mutta kyllä: Suomessa 488.510,69 € maksava 911 GT3 RS on varttimaililla hitaampi kuin Kian perheauto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teslat toki sitten eri luvuilla. 9 ja 10 sek vartilla.

        Oma kommenttini näihin kiihtyvyyslukuihin on, että autossa on paljon muutakin kuin kiihtyvyys tai huippunopeus. Jos ostaa kalliin auton, sitä ei välttämättä osta numeroiden takia. Jos minulla olisi rajattomasti rahaa ja voisin ostaa joko Mercedes SLS AMG:n tai
        AMG GT S:n, ei tarvitsisi puolta sekuntia miettiä kumman ostaisin.

        Osataisin tietysti hitaamman SLS AMG:n. Molemmilla olen ajanut ja vieläpä samalla radalla. Autot ovat valovuoden päästä toisistaan ajotuntumaltaan, mitä ei uskoisi, jos alkaa numeroita vertailla. Joku voisi kuvitella, että Mercedes-Benz SLS AMG ja Mercedes-Benz AMG GT S ovat suht lähellä toisiaan. Niillä ei ole oikeasti mitään muuta yhtäläisyyttä kuin että molemmissa on ohjauspyörä ja neljä rengasta. Aivan erilaiset autot ja SLS valovuoden verran parempi.

        Kun sitten lähdetään vertaamaan Kian perheautoa ja Porsche 911 GT3 RS:ää, niin verrataan vielä erilaisempia asioita keskenään riippumatta siitä, mikä on aika varttimaililla.

        Eikä tarvitsisi kauan miettiä, ottaisiko ennemmin Teslan vai Porsche 911 GT3 RS:n. Eli eipä niillä varttimailin lukemilla niin ole väliä, vaan autosta haetaan yleensä jotain muuta kuin tiettyä yksittäistä suoritusarvoa.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Onko Porissa noita katukisoja lainkaan?

      • Anonyymi

        West Coast Street Cup oli Porin lentoasemalla jo 31.5.2025


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        West Coast Street Cup oli Porin lentoasemalla jo 31.5.2025

        Niin.. se ei ole varsinainen streetrace.
        Sekä matkakin kai pidempi? Liimarata?


    • Anonyymi

      Sähkövatkaimet pitäisi kieltää

      • Anonyymi

        On se hämmentävää, kun Kia voittaa Ferrarin. Sitä katsoin juuri Youtubesta Carwow:n kanavalta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se hämmentävää, kun Kia voittaa Ferrarin. Sitä katsoin juuri Youtubesta Carwow:n kanavalta...

        Hassua on myös se että useat autot tulevat ottamaan kisaa ihan tosissaan.
        Ei paljon ole v50 Volvolla tai mb vitoilla saumaa jos sähkövispilä kiihtyy 3-4 sek 0-100.
        Noilla sähkövispilöillä voi ottaa ihan pintakaasulla kiihdytykset ja ohitukset. Ja vieressä ä/takana oleva Volvo kuski ihan onnessaan kun pysyy melkein perässä vaikka toinen ajaa pintakaasulla.


    • Anonyymi

      Näkeekö näitä Rauman tai Porin kisojen autoja joskus myös kadulla liikenteessä?
      Enkä nyt tarkoita kerran kesässä

      • Anonyymi

        Oikeat kiihdytysautot eivät taida olla rekisterikilpien välissä, mutta kisoissa nähtyjä vakioautoja saattaa nähdäkin liikenteessä. Silmä tarkkana katsomaan autoja Poriin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeat kiihdytysautot eivät taida olla rekisterikilpien välissä, mutta kisoissa nähtyjä vakioautoja saattaa nähdäkin liikenteessä. Silmä tarkkana katsomaan autoja Poriin.

        Hiljaista on ollut, missä kaikki tehokkaat autot?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hiljaista on ollut, missä kaikki tehokkaat autot?

        En osaa sanoa. Kesä on kiistatta ollut poikkeuksellisen hiljainen. Onko bensa niin kallista, etteivät urheiluautojen omistajat raaski ajella?

        Kyllä perjantai- ja lauantai-iltaisin näkee silti edelleen autoja ajalemassa keskustaa ympäri. Samat autot menevät uudelleen ja uudelleen samoja katuja. Paljon Bemareita. BMW on jostain syystä edelleen nuorien miesten muotiauto. Voisi kuvitella 2-ovisten coupé mallien olevan nuorukaisten mieleen, mutta jostain syystä näyttää olevan muotia ajaa neliovisilla perheautoilla. On reteetä, kun 20-vuotias kundi kurvaa valkoisella 5-sarjan BMW:llä poimimaan tyttöystävän kyytiin. Ilmeisesti olisi vähemmän reteetä ajaa 2-ovisella 3-sarjan Coupélla.

        En ymmärrä, mikä tekee isosta neliovisesta perheautosta sen halutuimman mahdollisen naismagneetin parikymppisten miesten joukossa? Ehkä käytettyjä 5-sarjan Bemareita on tarjolla laajempi valikoima ja hintalappu on eri tasolla kuin vaikkapa 8-sarjan Coupé Bemarien hinnat.

        Isolla urheilullisella Coupélla olisi seksikästä kuskata tyttöystävää, ei neliovisella perheautolla. Mutta ymmärrän kyllä, että halvimman käytetyn 800-sarjan Coupén hintapyynnön ollessa 66990 €, parikymppisen miehen autovalinta on ennemmin alle kymppitonnin maksava 5-sarjan BMW. Sillä saa naista aivan samalla tavalla, tietää porilainen nuorimies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En osaa sanoa. Kesä on kiistatta ollut poikkeuksellisen hiljainen. Onko bensa niin kallista, etteivät urheiluautojen omistajat raaski ajella?

        Kyllä perjantai- ja lauantai-iltaisin näkee silti edelleen autoja ajalemassa keskustaa ympäri. Samat autot menevät uudelleen ja uudelleen samoja katuja. Paljon Bemareita. BMW on jostain syystä edelleen nuorien miesten muotiauto. Voisi kuvitella 2-ovisten coupé mallien olevan nuorukaisten mieleen, mutta jostain syystä näyttää olevan muotia ajaa neliovisilla perheautoilla. On reteetä, kun 20-vuotias kundi kurvaa valkoisella 5-sarjan BMW:llä poimimaan tyttöystävän kyytiin. Ilmeisesti olisi vähemmän reteetä ajaa 2-ovisella 3-sarjan Coupélla.

        En ymmärrä, mikä tekee isosta neliovisesta perheautosta sen halutuimman mahdollisen naismagneetin parikymppisten miesten joukossa? Ehkä käytettyjä 5-sarjan Bemareita on tarjolla laajempi valikoima ja hintalappu on eri tasolla kuin vaikkapa 8-sarjan Coupé Bemarien hinnat.

        Isolla urheilullisella Coupélla olisi seksikästä kuskata tyttöystävää, ei neliovisella perheautolla. Mutta ymmärrän kyllä, että halvimman käytetyn 800-sarjan Coupén hintapyynnön ollessa 66990 €, parikymppisen miehen autovalinta on ennemmin alle kymppitonnin maksava 5-sarjan BMW. Sillä saa naista aivan samalla tavalla, tietää porilainen nuorimies.

        Nuorten miesten suosikkilistalla on 5-sarjan BMW:n lisäksi E-luokan Mersu. Auto, jota pari vuosikymmentä sitten pidettiin "pappa-autona". Nyt se onkin nuorukaiselle status symboli, kun on varaa ostaa käytetty iso perhe-Mersu.

        Olen varmasti tyhmä, mutta en tajua, kuka nuori haluaa ennemmin ajaa E-luokan neliovisella Mersulla kuin vaikkapa pienemmällä 2-ovisella Coupé-korimallin CLK Mersulla?

        Onko tosiaan niin, että isompi auto mielletään kalliimmaksi kuin pieni, uudempi auto? Vaikka ostat sen 5-sarjan Bemarin käytettynä 6000 €:lla, ihmiset mieltävät sen 56000 €:n arvoiseksi, koska sen se maksoi uutena 18 vuotta sitten?

        Tällä logiikalla on tyhjää ostaa kalliimmalla pienempi ja uudempi 3-sarjan BMW, koska sen ihmiset mieltävät halvemmaksi autoksi, koska uutena se on ollut halvempi kuin 5-sarjan BMW. Siksi nuorukaiset ostavat käytettynä mahdollisimman ison ja uutena kalliin auton, koska nuoret naiset mieltävät sen hyvin kalliiksi autoksi.

        Eli jos aletaan saalistaa naisia, nuorelle miehelle jatketta antaa paljon enemmän vaikkapa 3400 €:n hintainen 25 vuotta vanha S-Mersu, joka on uutena maksanut 0,5 miljoona euroa kuin upouusi 58000 €:n C-luokan Mersu, jonka hän on juuri ajanut autoliikkeen ovesta ulos.


    • Anonyymi

      Kyllä. Jos puhutaan tehottomista autoista, pinnalla ovat nyt esim 5 sarjan bemarit tai 7-sarjan jos rahaa tai mb esim e sarja.
      Ei väliä vaikka olisi 90 luvun AMG jossa ollut 400hp ja kulutus 20l sadallla.
      Ja sähkövispilä Kiia pyyhkii lattiaa valoissa ja pikatiellä. Siistii!

      • Anonyymi

        Moderneista autoista puuttuu tunnelma. Modernit autot ovat hajuttomia, värittömiä ja tylsiä. Kukaan vaikkapa Tesla Model 3:n omistaja ei lähde muuten vain ajelemaan autollaan ja nautiskelemaan sen antamasta hurmasta. Koska sillä ajaminen ei anna yhtään mitään hurmosta.

        Jos saisin valita yhden näistä kolemasta autosta:
        - Lada 2103
        - Tesla Model 3
        - Kia EV6 GT
        valinta olisi helppo. Lada 2103 antaa sellaisen ajotuntuman, ettei kumpikaan edellä mainittu täyssähköauto pääse lähellekään. Näin se vain on. Uusista autoista puuttuu se tunnelma, joka vanhoissa autoissa on.

        Ottaisinko ennemmin uuden S-sarjan Mercedeksen vai W140 S-Mersun 1990-luvulta? Ei tarvitsisi sekuntiakaan miettiä. 90-luvun Ässä tarjoaa tunnelmaa, johon uusi vuoden 2025 S-Mercedes ei vain yllä. Ei lähellekään. Tunnelma löytyy muualta kuin numeroista ja suoritusarvoista. Siksi täyssähköautot häviävät vanhoille bensakieseille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moderneista autoista puuttuu tunnelma. Modernit autot ovat hajuttomia, värittömiä ja tylsiä. Kukaan vaikkapa Tesla Model 3:n omistaja ei lähde muuten vain ajelemaan autollaan ja nautiskelemaan sen antamasta hurmasta. Koska sillä ajaminen ei anna yhtään mitään hurmosta.

        Jos saisin valita yhden näistä kolemasta autosta:
        - Lada 2103
        - Tesla Model 3
        - Kia EV6 GT
        valinta olisi helppo. Lada 2103 antaa sellaisen ajotuntuman, ettei kumpikaan edellä mainittu täyssähköauto pääse lähellekään. Näin se vain on. Uusista autoista puuttuu se tunnelma, joka vanhoissa autoissa on.

        Ottaisinko ennemmin uuden S-sarjan Mercedeksen vai W140 S-Mersun 1990-luvulta? Ei tarvitsisi sekuntiakaan miettiä. 90-luvun Ässä tarjoaa tunnelmaa, johon uusi vuoden 2025 S-Mercedes ei vain yllä. Ei lähellekään. Tunnelma löytyy muualta kuin numeroista ja suoritusarvoista. Siksi täyssähköautot häviävät vanhoille bensakieseille.

        Tuskin kukaan tämän videon katsottuaan on eri mieltä:
        https://www.youtube.com/watch?v=cPSe7qTSUeU

        90-luvun Ässä on paras koskaan rakennettu Mercedes.

        Videon löytää Youtubesta myös itse etsimällä. Videon otsikko on: Is This The Best Mercedes Ever Made? S500 W140


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin kukaan tämän videon katsottuaan on eri mieltä:
        https://www.youtube.com/watch?v=cPSe7qTSUeU

        90-luvun Ässä on paras koskaan rakennettu Mercedes.

        Videon löytää Youtubesta myös itse etsimällä. Videon otsikko on: Is This The Best Mercedes Ever Made? S500 W140

        Katsottuani tuon videon on vinoilematta kysyttävä, että löytyyhän siitä paljon puhutusta Kiiasta kaikki 90-luvun Mercedeksen varusteet? Eikö olekin niin, että Kiian takapenkin pääntuet ovat sähköiset? Takapenkin kallistus tapahtuu sähköisesti? Onhan Kiiassa imuovet? Vai pitääkö köyhän Kiia-autoilijan paiskata autonsa ovet kiinni?

        Nykyautot ovat säälittäviä, kun ne eivät tule laadullisesti (materiaalit) lähellekään sitä, mitä autoissa oli 30 vuotta sitten. Se on hyvin hämmentävää, kun oikein pysähtyy miettimään.

        Vuoden 2025 Teslakuski on kateellinen niistä varusteista, jotka olivat 30 vuotta sitten Mersussa, joita hän ei saa edes lisävarusteena. Eipä siinä 100 000 €:n Teslassakaan nimittäin ole imuovia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsottuani tuon videon on vinoilematta kysyttävä, että löytyyhän siitä paljon puhutusta Kiiasta kaikki 90-luvun Mercedeksen varusteet? Eikö olekin niin, että Kiian takapenkin pääntuet ovat sähköiset? Takapenkin kallistus tapahtuu sähköisesti? Onhan Kiiassa imuovet? Vai pitääkö köyhän Kiia-autoilijan paiskata autonsa ovet kiinni?

        Nykyautot ovat säälittäviä, kun ne eivät tule laadullisesti (materiaalit) lähellekään sitä, mitä autoissa oli 30 vuotta sitten. Se on hyvin hämmentävää, kun oikein pysähtyy miettimään.

        Vuoden 2025 Teslakuski on kateellinen niistä varusteista, jotka olivat 30 vuotta sitten Mersussa, joita hän ei saa edes lisävarusteena. Eipä siinä 100 000 €:n Teslassakaan nimittäin ole imuovia.

        Niin.. siinä "sadantonnin" teslassa onkin sähköiset ovet, jotka avautuvat kun kuski oven lähellä, ja menee myös sähköisesti kiinni. Eli ei tarvitse kuskin koskea ovea avatakseen tai sulkea. Myös muita hienouksia löytää, mutta eihän niitä voi tietää jos on jumittunut 90 luvulle ja pitää niitä hienoina autoina.
        Toki niissä on "tunnelmaa" mutta se tunnelma on kyllä katsojan silmässä. Kaikki eivät tuollaista retrosta pidä


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin.. siinä "sadantonnin" teslassa onkin sähköiset ovet, jotka avautuvat kun kuski oven lähellä, ja menee myös sähköisesti kiinni. Eli ei tarvitse kuskin koskea ovea avatakseen tai sulkea. Myös muita hienouksia löytää, mutta eihän niitä voi tietää jos on jumittunut 90 luvulle ja pitää niitä hienoina autoina.
        Toki niissä on "tunnelmaa" mutta se tunnelma on kyllä katsojan silmässä. Kaikki eivät tuollaista retrosta pidä

        Onko monessa 1000hp autossa imuovet?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsottuani tuon videon on vinoilematta kysyttävä, että löytyyhän siitä paljon puhutusta Kiiasta kaikki 90-luvun Mercedeksen varusteet? Eikö olekin niin, että Kiian takapenkin pääntuet ovat sähköiset? Takapenkin kallistus tapahtuu sähköisesti? Onhan Kiiassa imuovet? Vai pitääkö köyhän Kiia-autoilijan paiskata autonsa ovet kiinni?

        Nykyautot ovat säälittäviä, kun ne eivät tule laadullisesti (materiaalit) lähellekään sitä, mitä autoissa oli 30 vuotta sitten. Se on hyvin hämmentävää, kun oikein pysähtyy miettimään.

        Vuoden 2025 Teslakuski on kateellinen niistä varusteista, jotka olivat 30 vuotta sitten Mersussa, joita hän ei saa edes lisävarusteena. Eipä siinä 100 000 €:n Teslassakaan nimittäin ole imuovia.

        Mitäs hienoja varusteita on 90 mersussa jota Kiiassa ei ole?
        Onko muuta kuin takapenkin pääntuet ovat sähköiset ? :)
        Mersussakaan ei ole monia kiian varusteita mutta ei mennä niihin nyt


    • Anonyymi

      Se on erikoista että aiemmin tehot oli se kovin juttu, eikä pähkinäpuiset listat tai 80 litran tankki.
      Nytkun markkinoilla oikeasti tehokkaita sähkövispilöitä niin nyt kiinnostuksen kohteet muuttuneet :)

    • Anonyymi
      UUSI

      Fiilikset ja fiilikset.Keskustassa nopeusrajoitus 30km/h.
      Pikatielle mennessä jopa hurjat 100km/h ja jos menet hiukankin ylitse, moottoripyöräpoliisi vilkuttaa taustapeilistä sinivaloa pysähtymisen merkiksi.

      Toisinsanoen joku ruosteinen fiat riittää autoksi kun missään ei saa/voi ajaa edes hetkellisesti lujaa kun heti ollaan sakottamassa.Tänä kesänä olen nähnyt monia pysäytettyjä tien poskessa änkyttämässä poliisille syytä ylinopeuteen.

      Fiiu vie ja fiiu tuo.

    • Anonyymi
      UUSI

      Tesla model 3 ja imuovet?
      Miksi teslan karvalakki mallissa, joka maksaa uutena 50te olisi imuovet?
      Tuo on teslojen korolla.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kysymys muille miehille

      Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      103
      6366
    2. Kohta katson sun kuvaasi

      ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      3657
    3. VOI TÄTÄ ILON

      JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      182
      2348
    4. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

      Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      245
      2208
    5. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

      jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      182
      1858
    6. Martinan bisnekset rajusti tappiolla

      Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      300
      1700
    7. Kaipaisin nyt kosketusta

      jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.
      Ikävä
      9
      1425
    8. Tiedätkö mitä kaivattusi harrastaa?

      Minä en tiedä.
      Ikävä
      69
      1154
    9. Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?

      Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.
      80 plus
      124
      1140
    10. Metsa Man Extra kanava toimii hyvin

      ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.
      Tuusniemi
      21
      1110
    Aihe