Aion kyllä nainen halventaa sen poikaystäväsi maanrakoon, kun aika koittaa

Ei mitään armoa multa, mua satuttettiin ja loukattiin niin pahasti, se äijä on niin vastenmielinen, persoonaton ja ruma, mietin tässä strategiaa miten noin vittumaisen ja kuvottavan persoonan sais nöyryytettyä parhaiten ja oon tullut siihen tulokseen, että vien vaan hänen työnsä, todistan paremmuuteni häntä vastaan olemalla häntä parempi kaikessa, ja näytän hänelle paikkansa, vien kaiken arvokkaan hänen elämästä, statuksen, työn, ja saliegonsa, sitten kun hänen ego on täysin tuhottu, todistan hänelle, että olen persoonallisempi, komeampi ja tunteikkaampi.

Kun nainen aloit leikkiä kahden ihmisen välillä, vedit mukaasi myös mahdollisesti täysin viattomia ihmisiä. Optimaalisinta tilanne olisi, että pettäisit häntä minun kanssani ja sitten hänelle syntyisi minun siittämä lapsi, ja kun hän pitäisi sitä lasta omanaan useita vuosia, mutta sillä lapsella olisi kaikki minun hyvät persoonallisuuteni ja ulkonäön piirteet, se lapsi vihaisi "isäänsä", ja rakastaisi minua "siistiä" isää.

Pelaa tyhmiä pelejä, voita tyhmiä palkintoja, niin se vaan menee. Tuollainen uskomattoman tyhmä ja ruma mies ansaitsee tulla nöyryytetyksi todella julma tavalla, etenkin kun mursi minun hauraan, komean narsistisin prinssin sydämen julmalla tavallaan.

Et tiedä miten paljon haveksuntaa ja inhoa koen tuota miestä kohtaan, ne pienet tiedonmurun jota sain hänestä loi hänestä kuvan egoistisena ja tyhmänä ätminä, tulen suorastaan nauttimaan kun saan näyttää hänelle paikkansa ja kuka on se bossi tässä pelissä.

Hän kai kuvittelee olevansa jotain, saavuttavansa jotain, mutta ainoa asia jonka hän tulee saavuttamaan elämässään, on se että narsistien kuningas näyttää ätmille miten käy kun alkaa pelaa naisilla, jotka kuuluu minulle!! Etenkin kun ei omaa vahvaa persoonallisuutta, ja ulkonäköä kuten narsitien kuningaalla!

Sen siitä saa kun ryhtyy narsistin naisien kanssa pelaamaan, minun naisiini ei kosketa, ja se joka koskee , tulee kyllä kokemaan, että minua ei nöyryytetä tai halvenneta, tulen olemaan tuon ätmin työnantaja ja näytän hänelle kyllä paikkansa, kun on sen aika! :)

31

360

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko sulla nyt menossa joku Disney villain-vaihe?

• Aivan luonnollinen kehityssuunta tässä tarinassa, hän itse teki itsestään pahiksen viemällä naiseni.

• Anonyymi
        NarsistienKuningas kirjoitti:

Aivan luonnollinen kehityssuunta tässä tarinassa, hän itse teki itsestään pahiksen viemällä naiseni.

Miten hän vei? Mitä nainen tuumaa oletteko olleet naimisissa?

• Anonyymi

Entäpä sinulla, prinsessa? SivusTa

• Anonyymi

Noh, karma kuittasi sulle. Karma kuittasi, mitä itse teit sille aikaisemmallesi. Sinä kylän kuningas 😅

• Karma tulee kostamaan todella paljon pahemmin tälle apinamiehelle ja ex kaivattunelleni sen sadistisen ja psykopaattisen toimintansa.

• Anonyymi

Karma tulee kostamaan todella paljon pahemmin tälle apinamiehelle ja ex kaivattunelleni sen sadistisen ja psykopaattisen toimintansa.

Mihin päin Suomea kirjoitat?

• Anonyymi

Vähä oudosti jäbä nostatat ittees, mut ok

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mihin päin Suomea kirjoitat?

Palstasedän jutut o iha one size fits all

• Anonyymi

Laittaa kyllä miettimään,

siis jos tämä kilpakosijamies on mm., sinua lainaten, "vastenmielinen, persoonaton, ruma, vittumainen, kuvottava, uskomattoman tyhmä, egoistinen, tyhmä ätmi",

ja teistä kahdesta nainen valitsi hänet (varmastihan yksilö valitsee sen parhaan tarjolla olevan), niin millainen sinä olet..

Ehkä en halua tietää.

• Olen komea, karismaattinen ja fiksu. Hän valitsi tämän toisen miehen hyvin todennäköisesti muiden manipulaation tuloksena, sillä hän kävi ihan kuumana minusta.

• Anonyymi

Olen komea, karismaattinen ja fiksu. Hän valitsi tämän toisen miehen hyvin todennäköisesti muiden manipulaation tuloksena, sillä hän kävi ihan kuumana minusta.

Miksi et valinnut tätä naista ja ottanut yhteyttä?

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi et valinnut tätä naista ja ottanut yhteyttä?

Valitsin hänet.

• Anonyymi

Olen komea, karismaattinen ja fiksu. Hän valitsi tämän toisen miehen hyvin todennäköisesti muiden manipulaation tuloksena, sillä hän kävi ihan kuumana minusta.

Sikäli kuin siis NarsistienKuningas on narsisti, niin oletettava itserakkautesi/-ihailusi/-keskeisyytesi saattaa kai johtaa muiden silmissä harhaiselta vaikuttavaan minäkuvaan.

Tekoäly osaa suuressa viisaudessaan esimerkiksi kertoa:
        "Narcissists often display grandiosity, believing they are superior to others and deserve special treatment. This can manifest as delusional beliefs about their abilities, talents, or importance."

Saatat siis olla "komea, karismaattinen ja fiksu" vain omissa harhoissasi?

• Anonyymi

Valitsin hänet.

Mikset ottanut yhteyttä☹️

• Anonyymi kirjoitti:

Sikäli kuin siis NarsistienKuningas on narsisti, niin oletettava itserakkautesi/-ihailusi/-keskeisyytesi saattaa kai johtaa muiden silmissä harhaiselta vaikuttavaan minäkuvaan.

Tekoäly osaa suuressa viisaudessaan esimerkiksi kertoa:
        "Narcissists often display grandiosity, believing they are superior to others and deserve special treatment. This can manifest as delusional beliefs about their abilities, talents, or importance."

Saatat siis olla "komea, karismaattinen ja fiksu" vain omissa harhoissasi?

Mulla on kauniit silmät, kaunis naaman rakenne, pitkä ja kaunis naama, hyvät rakenteet, treenattu kroppa, normaalihko pitkä komea nenä ,hyvät kulmakarvat.

Vastapuolel on: rumat silmät jotka on liian lähellä toisiaan, ruma naisellinen nenä (jonkun mielest ehk hyvä , omaan silmään ruma) , olematon leuka/incel leuka, tyhmä katse, ylitreenattu kroppa (ei optimaalinen raamikas mutta hillitty niinkuin itellä, vaan sellanen pelkkä ruma lihasmössö)

Kaivatullani on kauniit silmät, kaunis naama, kaunis nenä, kaunis kroppa, kauniit kasvonpiirteet ja kaunis luonne, ei sovi yhtään tuollaisen ruman ja tyhmän miehen kanssa.

• Anonyymi

Mulla on kauniit silmät, kaunis naaman rakenne, pitkä ja kaunis naama, hyvät rakenteet, treenattu kroppa, normaalihko pitkä komea nenä ,hyvät kulmakarvat.

Vastapuolel on: rumat silmät jotka on liian lähellä toisiaan, ruma naisellinen nenä (jonkun mielest ehk hyvä , omaan silmään ruma) , olematon leuka/incel leuka, tyhmä katse, ylitreenattu kroppa (ei optimaalinen raamikas mutta hillitty niinkuin itellä, vaan sellanen pelkkä ruma lihasmössö)

Kaivatullani on kauniit silmät, kaunis naama, kaunis nenä, kaunis kroppa, kauniit kasvonpiirteet ja kaunis luonne, ei sovi yhtään tuollaisen ruman ja tyhmän miehen kanssa.

Edelleen kuvailusi ulkoisista ominaisuuksistasi on subjektiivinen ja saattaa erota siitä kuinka muut sinut näkevät kuin yö ja päivä. Tai ehket vain vastaa ko. naisen miesmakua näiltä osin.

Toisekseen naiset tunnetusti arvostavat miehissä laadukkaita sisäisiä ominaisuuksia yli ulkoisten, etkä nyt suoraan sanottuna vaikuta kamalan mukavalta ihmiseltä.

• Anonyymi

Sinä et tietysti päätä kenet joku muu valitsee. Hänen valinnat on hänen päätös. Ei kannata hiiltyä toisen valinnoista.

• Anonyymi

Tämäpä vallan korkealentoista ja antisisosiaalista ajattelua naisten näkökulmasta

• Anonyymi

Aika tuttu tarina Suomenmaassa.Kerrohhan millainen tämä naisesi on?Voi olla etteivät kauaa ole jos on aikaisemminkin pelaillut ihmisten kans.
      Otan osaa.

• Anonyymi

Naisesiko ihan palstasetä🤭

• Anonyymi

Etsi parempi kuin joku..muu on parempi maailma on laaja.

• Niin minä teenkin, mutta sille ätmiäijälle kostan silti, hän on ansainnut sen.

• Anonyymi

Niin minä teenkin, mutta sille ätmiäijälle kostan silti, hän on ansainnut sen.

Jos kostat osoitat oman heikkoutesi. Epävarmat ihmiset käyttäytyy noin.

• Anonyymi

Osoitat oman tyhmyytesi ainoastaan uhoamalla. Alennat itsesi. Paras tapa on päästä tuon yläpuolelle eli jätät täysin huomiotta ja annat olla.

• Anonyymi

Ja missä työssä tämän kuvitteellisen naisen kuvitteellinen mies on, palstaäijä

• Anonyymi

Tuo ei ole olennaista. Miksi pohtia tuollaista kun voi kohdistaa ajatukset vaikka omaan hyvinvointiin

• Anonyymi

Ei mitenkään tuulesta temmattu. Mies on tuhonnut kaiken. Milloin laitetaan rakkauden hedelmä alulle?

• Hyvin pian.

• Anonyymi

Hyvin pian.

Mulla oli hyvin lämpimiä ajatuksia häntä kohtaan, mutta sitten aloin miettiä, että jos hän onkin tämä NarsistienKuningas. Sitten en haluakaan lähentyä.

• Anonyymi

Jännä tuo osan ihmisistä tarve syyttää ja "rangaista" täysin syyttömiä. Tuohan on ihan tyypillistä, että vaikka pettämistilanteissa moni mouhoaa siitä toisesta osapuolesta, vaikka se oma "rakas" olisi oikea kohde jolle olla vihainen. Ihan sama näkyy myös siinä, että raiskaajia uhkaillaan sillä, että raiskaan siskosi/äitisi/ tyttäresi/tmv. Kosto kohdistetaan tai suunnitellaan kohdistettaisiin täysi syyttämään henkilöön, kuten nyt aloittajakin tuossa. Hän on itse mennyt rakastumaan johonkin pissaliisaan, joka sitten hänen mielestään on kohdellut Häntä väärin, mutta hän ei kykene tajuamaan vian olevan siinä pissaliisassa tai siinä, että hän itse on kuvitellut pissaliisan erilaiseksi kuin tämä on. Sen sijaan pitää läyhätä kostavansa täysin syyttömälle henkilölle. Miksi osa ihmisistä on noin idiootteja, että eivät osaa edes olla vihaisia oikealle kohteelle?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      230
      4136
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      112
      2611
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      38
      2335
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      81
      1416
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      112
      1372
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      48
      1159
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      76
      1059
    8. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59
      933
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45
      916
    10. Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme

Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu
      Ikävä
      58
      911
    Aihe