koska se on aina niin uskottavaa että kyllä kaikki tästä järjestyy
Olsitpa täällä vaas sanomassa että elä ressaa
22
240
Vastaukset
- Anonyymi
siis että menee perille se jotenkin kun sanot sen
- Anonyymi
Ei mitään hätää rakas! Pää tyynyyn ja unia katsomaan.
- Anonyymi
Ei herran jumala olet pihalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei herran jumala olet pihalla
Minkä valintaperusteen teet näissä palstaäijän monologeissa vai onko ihan intuitiolla impulsiolla tai muuta mitä?
..kaikki AINA järjestyy jotenkin…hyvin vai huonosti..molempia tapahtuu..
- Anonyymi
Et ole järkevä ihminen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole järkevä ihminen
Ai tämäkään palstasedän rekisteröity nimimerkki? No ylläri, pyllerö
- Anonyymi
Kaikki järjestyy jos ei hyvin niin sitten huonosti. Mutta älä huoli kyllä se aurinko paistaa risukasaankin☀️🙏
- Anonyymi
Miksi sä saat kirjoittaa tähän tilanteeseen liittyen? Et ymmärrä tilannetta
- Anonyymi
Kyllä kaikki järjestyy!!❤️
- Anonyymi
Mikä kaikki?? Ethän tiedä mikä on ongelma toisen ihmisen tilanteessa. Et ymmärrä tilanteen vakavuutta
- Anonyymi
Niin järjestyy🩷❤️
- Anonyymi
Sun täytyy itse alkaa nähdä omat mahdollisuutesi vaikuttaa omaan elämääsi.
- Anonyymi
Varmaan täytyykin tehdä niin❤️
- Anonyymi
Ihmisten typeryys on käsin kosketeltavaa. Koetko itse olevasi älykäs ihminen??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan täytyykin tehdä niin❤️
❤️ Se on valtava oivallus, kun tajuaa, että voi vaikuttaa. Itsekin yritän. Haluan mennä kohti sitä, että eläisin rehellisempää elämää.
- Anonyymi
Missä mielessä, hapettamisjärjestyksessä? Läppä perustuu verenpaineen nousuun typeryyden johdosta. Sivusta palstaäijän messuun
- Anonyymi
Ei ihminen ole ”elämättä” ja ”reissaamatta” pelon takia. Vaan siksi ettei enää kykene mihinkään. Se ettei terveyteen tulleita ongelmia pääse korjaamaan heti aiheuttaa vakavia ongelmia joita ei voi korjata enää jälkikäteen. Silloin kun ihmisellä jolta on kehdattu naureskellen viedä ihmisen status
- Anonyymi
Se että joku kirjoittaa tällaisen viestin huolestuttaa ihan todella paljon. Ihmiset ei ymmärrä mitään ihmisen tilanteesta, ihmisen sanoista jos kuuntelisit ihmistä
- Anonyymi
Mihin ihminen reissaa kuoleman kielissä? Tekemään mitä?
- Anonyymi
Näkemään Golgatan vaik?
- Anonyymi
Vielä mä selvitän tieni lähemmäksi sua ja otan sitten yhteyttä. Vaikka se olisi viimeinen tekoni.
ei kukaan muu-ilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 29011362
- 1337030
- 1005771
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa415141- 524301
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta304009- 613544
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323521Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223055- 793030