koska se on aina niin uskottavaa että kyllä kaikki tästä järjestyy
Olsitpa täällä vaas sanomassa että elä ressaa
22
181
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
siis että menee perille se jotenkin kun sanot sen
- AnonyymiUUSI
Ei mitään hätää rakas! Pää tyynyyn ja unia katsomaan.
- AnonyymiUUSI
Ei herran jumala olet pihalla
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei herran jumala olet pihalla
Minkä valintaperusteen teet näissä palstaäijän monologeissa vai onko ihan intuitiolla impulsiolla tai muuta mitä?
..kaikki AINA järjestyy jotenkin…hyvin vai huonosti..molempia tapahtuu..
- AnonyymiUUSI
Et ole järkevä ihminen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Et ole järkevä ihminen
Ai tämäkään palstasedän rekisteröity nimimerkki? No ylläri, pyllerö
- AnonyymiUUSI
Kaikki järjestyy jos ei hyvin niin sitten huonosti. Mutta älä huoli kyllä se aurinko paistaa risukasaankin☀️🙏
- AnonyymiUUSI
Miksi sä saat kirjoittaa tähän tilanteeseen liittyen? Et ymmärrä tilannetta
- AnonyymiUUSI
Kyllä kaikki järjestyy!!❤️
- AnonyymiUUSI
Mikä kaikki?? Ethän tiedä mikä on ongelma toisen ihmisen tilanteessa. Et ymmärrä tilanteen vakavuutta
- AnonyymiUUSI
Niin järjestyy🩷❤️
- AnonyymiUUSI
Sun täytyy itse alkaa nähdä omat mahdollisuutesi vaikuttaa omaan elämääsi.
- AnonyymiUUSI
Varmaan täytyykin tehdä niin❤️
- AnonyymiUUSI
Ihmisten typeryys on käsin kosketeltavaa. Koetko itse olevasi älykäs ihminen??
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan täytyykin tehdä niin❤️
❤️ Se on valtava oivallus, kun tajuaa, että voi vaikuttaa. Itsekin yritän. Haluan mennä kohti sitä, että eläisin rehellisempää elämää.
- AnonyymiUUSI
Missä mielessä, hapettamisjärjestyksessä? Läppä perustuu verenpaineen nousuun typeryyden johdosta. Sivusta palstaäijän messuun
- AnonyymiUUSI
Ei ihminen ole ”elämättä” ja ”reissaamatta” pelon takia. Vaan siksi ettei enää kykene mihinkään. Se ettei terveyteen tulleita ongelmia pääse korjaamaan heti aiheuttaa vakavia ongelmia joita ei voi korjata enää jälkikäteen. Silloin kun ihmisellä jolta on kehdattu naureskellen viedä ihmisen status
- AnonyymiUUSI
Se että joku kirjoittaa tällaisen viestin huolestuttaa ihan todella paljon. Ihmiset ei ymmärrä mitään ihmisen tilanteesta, ihmisen sanoista jos kuuntelisit ihmistä
- AnonyymiUUSI
Mihin ihminen reissaa kuoleman kielissä? Tekemään mitä?
- AnonyymiUUSI
Näkemään Golgatan vaik?
- AnonyymiUUSI
Vielä mä selvitän tieni lähemmäksi sua ja otan sitten yhteyttä. Vaikka se olisi viimeinen tekoni.
ei kukaan muu-ilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1446744
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1505776- 1194939
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.444537Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?533925- 623091
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522986Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242492- 422300
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152217