Minulla oli se ongelma 2010 luvulla, että ystävystyin niin monen baarimimmin kanssa etten raaskinut enää panna heitä etten pahoittaisi kenenkään toisen mieltä ja pilaisi heidän keskinäisiä välejään.
Ongelma oli se, että mimmit pahoitti mielensä jos panin baarimimmiä joka oli toisen baarimimmin työtoveri.
Sitten baarimimmi jota en pannut vaan panin toista baarimimmiä, niin baarimimmi jota en pannut pahoitti mielensä kun en häntä pannut ja sitten näiden baarimimmien keskinäiset välit meni pilalle.
Baarimimmeillä Pattayalla oli vuoronumerot joiden mukaan pyrkivät päästä pyllistämään pokalle.
En RAASKINUT enää panna ystäviäni baarimimmejä että he eivät pahoittaisi mieltään.
BAARIMIMMIONGELMA.
6
161
Vastaukset
- Anonyymi
Baarimimmin tulot ja elinkustannukset kuukaudessa?
Kuukausiliksa ilman pyllistystä pokille?
Asuntokulut?
Ruokailut?
Muu naiselle tarpeellinen?
Omien lapsien elatus mikäli lapsia on?
Vanhempiensa auttaminen taloudellisesti? - Anonyymi
On siinä taas ollut saarikyrvänsyylällä yöpäivystystä.
- Anonyymi
Aforismi Simonkylästä: Baarimimmi on nainen, joka ei pane vastaan, vaan antaa panna vastaan panematta.
- Anonyymi
Baarimimmin tulot ja elinkustannukset kuukaudessa?
Perustoimeentulotuki Suomessa joka riittää kaaliannoksiin.
Kuukausiliksa ilman pyllistystä pokille?
Perustoimeentulotuki, josta parittaja Pasanen ottaa osuutensa.
Asuntokulut?
Asumistuki kansaneläkelaitokselta erilliseen vuokra-asuntoon.
Ruokailut?
Kaaliannos ja kraanavettä, laihaa joke-riisivelliä toisinaan.
Muu naiselle tarpeellinen?
Ei tarvi kun on luonnonkaunis.
Omien lapsien elatus mikäli lapsia on?
Lapsen isä elätti ja aikuisena lapsi itse. Nuorena mäkkäriin töihin.
Vanhempiensa auttaminen taloudellisesti?
Ei riitä rahaa sinne asti, kun parittaja Pasanen on juonut osan rahoista. - Anonyymi
Suomalaisen ongelma on se, että jopa pskasaastat menee panemaan A luokan muijia, minkä voi yhdistää satanismiin.
- Anonyymi
Siunattu olkoon Pasanen, joka ei matkusta, mene eikä pane. Kova poika on silti noitumaan ja kiroilemaan toisten puolesta ja hurja mies manaamaan ja ennustamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as893554Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna253093- 563054
- 612875
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.642700Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)542697On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle612424Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802281- 452132
- 692128