Olen pelännyt rintasyöpää monta vuotta, muutama päivä sitten tunnustelin löydänkö patteja. Ai että miten pelästyin kun luulin luuta patiksi. Mutta voisiko joku kertoa minulle mistä tietää jos on rintasyöpä?
Rintasyöpä
3
152
Vastaukset
- Anonyymi
syöpä ei näy verikokeessa. mammografiassa näkyy rintasyöpä. mammografiaseulonnoissa on syytä käydä, kun täyttää 50, mielellään kahden vuoden välein. tavallista kystamuodostusta ja mastopatiaa voin esiintyä useimmilla naisilla, etenkin mastopatia on varsin yleistä, mutta silti rintoja on hyvä aika-ajoin palpoida itse ja 50 vuottta ei ole mammografioikle mikääån absoluuttinen aikaraja. sukurasitus vaikuttaa, syömänne hormonit , tupakointi, eintavat. etenkin jos on sukurasitetta, ennä muuta hormonia, niin rintojen palpointi ja mahdollisesti mammografiiooiden aikaistaminen on hyväksi. mammografiassa syövän erottaa, se näkyy selvästi suurena valkoisena pallukkana, joten kjun sen pahimmillaan näkee, niin sitten ewi auta muu kjuin ottaa askel kerrallaan. rintasyöpään ei aina kuole, syöpähoitomenetelmät kehittyneet, noin joka neljäs sairastuneista kuolee. mammografiat ja palpoinnit kunniaan.
- Anonyymi
Onhan rintojakin hyvä aina joskus tunnustella, onko siellä mitään patteja.
Mutta itsensä turhan tarkkaan tunnustelu ja ajattelu mahdollisista sairauksista aiheuttaa usein turhaa pelkoa.
Mitä enemmän itseään tutkii ja tunnustelee, sitä enemmän toki huomaa kaikenlaista muka " poikkeavaa ".- Anonyymi
Minä voin tunnustella ihan ilmaiseksi. Voit olla huoleta, takaan jo nyt etten ikinä löydä yhtään mitään, enkä edes tajua mistään mitään....
mies
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1751968Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli561407Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2011224Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi561152Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus781092Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e381037- 67947
- 62946
Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy212893Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.94858