Olen pelännyt rintasyöpää monta vuotta, muutama päivä sitten tunnustelin löydänkö patteja. Ai että miten pelästyin kun luulin luuta patiksi. Mutta voisiko joku kertoa minulle mistä tietää jos on rintasyöpä?
Rintasyöpä
4
340
Vastaukset
- Anonyymi
syöpä ei näy verikokeessa. mammografiassa näkyy rintasyöpä. mammografiaseulonnoissa on syytä käydä, kun täyttää 50, mielellään kahden vuoden välein. tavallista kystamuodostusta ja mastopatiaa voin esiintyä useimmilla naisilla, etenkin mastopatia on varsin yleistä, mutta silti rintoja on hyvä aika-ajoin palpoida itse ja 50 vuottta ei ole mammografioikle mikääån absoluuttinen aikaraja. sukurasitus vaikuttaa, syömänne hormonit , tupakointi, eintavat. etenkin jos on sukurasitetta, ennä muuta hormonia, niin rintojen palpointi ja mahdollisesti mammografiiooiden aikaistaminen on hyväksi. mammografiassa syövän erottaa, se näkyy selvästi suurena valkoisena pallukkana, joten kjun sen pahimmillaan näkee, niin sitten ewi auta muu kjuin ottaa askel kerrallaan. rintasyöpään ei aina kuole, syöpähoitomenetelmät kehittyneet, noin joka neljäs sairastuneista kuolee. mammografiat ja palpoinnit kunniaan.
- Anonyymi
Kaikki syövät eivät näy mammografiassa
- Anonyymi
Onhan rintojakin hyvä aina joskus tunnustella, onko siellä mitään patteja.
Mutta itsensä turhan tarkkaan tunnustelu ja ajattelu mahdollisista sairauksista aiheuttaa usein turhaa pelkoa.
Mitä enemmän itseään tutkii ja tunnustelee, sitä enemmän toki huomaa kaikenlaista muka " poikkeavaa ".- Anonyymi
Minä voin tunnustella ihan ilmaiseksi. Voit olla huoleta, takaan jo nyt etten ikinä löydä yhtään mitään, enkä edes tajua mistään mitään....
mies
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1022232
- 1291418
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.231390Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau291328- 681233
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3371058- 89985
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?56934- 122811
- 82796