Ajattelen taas itsekseni, että minun pitäisi unohtaa sinut, jollakin ihmeen keinolla. Kun tulee näitä aamuja, jolloin ikävä on vain surua. Miksi tämä tunne ei voisi vain mennä ohi? 💔
Monettakohan kertaa
15
255
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Itsellä taas ajatus että haluaisin sut mun sisään, anteeksi suoruus.
- AnonyymiUUSI
🥹😘
- AnonyymiUUSI
Onko kukaan oma-aloitteisesti ehdottanut tuontyyppistä kun noin korostat, palstasetä? 🥱
- AnonyymiUUSI
Aloittaja on nainen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja on nainen.
Ei haittaa.
- AnonyymiUUSI
Kaipaan koko ajan.
- AnonyymiUUSI
Ei itselle tärkeää ihmistä unohda niin helposti. Tunteet sanoo yhtä ja järki toista. Itse tunneihminen ehkä liikaakin.
- AnonyymiUUSI
Ei ole kiva ajatus, että toinen haluaa unohtaa 😔
- AnonyymiUUSI
On se
- AnonyymiUUSI
Mitäpä jos et unohda häntä. Anna hänen olla sinun rakas, mutta niin, ettet yritä väkisin mitään. Ajattelet vain, että on ollut suuri onni rakastua toiseen, vaikka se olisin yksinäistä.
- AnonyymiUUSI
Minun on ajateltava noin. Tai jotenkin noin olen yrittänyt miettiä, että minun pitää elää tämän kanssa hyväksyvästi niin ettei koko ajan satu, tai paremminkin että annan sattua enkä valita siitä itselleni. sivusta kirjoitan
- AnonyymiUUSI
Suurimman osan ajasta ajattelenkin noin. Mutta välillä on vain todella hankalaa.
- AnonyymiUUSI
Päivystääkö tuo "palstasetä"-kirjoittelija täällä aina?
- AnonyymiUUSI
Aamuisin ja päivisin enimmäkseen, on päivystänyt jo vuosikausia. Ei auta, vaikka tekee ilmoituksia ylläpitoon roskasisällöistä tai trollaamisesta.
- AnonyymiUUSI
en voi unohtaa sua8) seki paha vika mussa on et jumitan ihmisessä eli jos joku saa mut syttyyn ni mä en osaa lopettaa vaikka saisin pelkästään runtua hänen suunnalta8) ootan ja kuulostelen tilannetta vaikka vuosia8) mikäs tässä kituessa8)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1446744
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1505776- 1194939
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.444537Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?533925- 623091
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522986Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242492- 422300
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152217