Tällä hetkellä perusoikeutemme deittailussa puuttuu lähes kokonaan ja niitä pyritään kokoajan rajoittamaan. Vaadin siis, että narsistit,epävakaat ja sosiopaatit saavat deittailla haluamiaan ihmisiä käyttämällä haluamiaan manipullointitaktiikoita ja keinoja ilman, että muut ihmiset yrittävät puuttua heidän ihmissuhteisiinsa.
Minusta on hyvin epäreilua, että persoonallisuushäiriöiset ihmiset saavat deittailla vain ihmisiä jotka ovat tarpeeksi tyhmiä, että eivät huomaa manipulaatiota, tai pelkästään heitä ei viehättäviä ihmisiä.
Minullakin on kaikki oikeudet deittailla , kaunista, älykästä, tasoistani naista, ei muiden tarvitse tulla marmattamaan siihen mitään. ETENKÄÄN etsimään tyhmiä koodari puolisoehdokkaita naisille joiden kanssa haluan muodostaa suhteen, se on täydellinen ihmisoikeuksieni loukkaus ja todella törkeä vahingonteko minua kohtaan! Minulla on kaikki oikeudet olla juuri sellaisen ihmisen kanssa, jonka kanssa haluan olla, kaikista persoonallisuushäiriöistä tai niiden oireista huolimatta tai MENNEISYYDEN ikävien vainoamis tai muiden säätöjen takia!!! Minulla on kaikki oikeus samanlaiseen onnellisuuteen kuin muillakin.
Se on todella törkeää, että perus oikeuksiani syvempään ainutlaatuiseen ja tätä maailmaa suurempaan yhteyteen poistetaan ja loukataan minua tyhmempien tai ilkeämpien ihmisten toimesta.
Kyllä persoonallisuushäiriöisilläkin on oikeus rakkauteen ja aitoihin ihmissuhteisiin, heidän ihmissuhteitaan ei tule pidä rajoittaan vain tyhmiin ihmisiin tai ihmisiin jotka eivät viehätä heitä, kuten muut ihmiset toivoisivat!
Vaadiin narsistiseille ja antisosiaalisille ihmiselle oikeuksia Suomessa etenkin deittaluun
10
103
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Oletko saanut tämän diagnoosin pitkään tehtyjen tutkimusten tuloksena vai oletko saanut sen ihan lonkalta.
Persoonallishäiriöistä yksi,epävakaa tarvii intensiivisen ja jopa 2-3 vuoden tutkimisen ennenkö semmoisen saa antaa.Kyllä sinullakin on oikeus rakastaa kunhan teet sen puhtaalla sydämmellä. - AnonyymiUUSI
Paa gubbe adressia pystyyn vaikka
- AnonyymiUUSI
Kaikilla on oikeus deittailla, oikeus mennä vapaana, oikeus päättää suhde jos ei itse voi siinä hyvin, oikeus omiin asioihin.
Toisen asioihin ei ole oikeutta. - AnonyymiUUSI
Se mitä muut tekee keskenään ei liity sinuun mitenkään. Ne on sun ajatukset, jotka luulee.
- AnonyymiUUSI
UUH MIKÄ MIES 😍
Minä voisin kyllä vaihtaa tämän KAKSOISLIEKKI RAKKAUS MIEHENI SINUUN ♥️
Sinun kanssa ei tarvi olla KÖYHÄ EIKÄ KIPIÄ ❣️- AnonyymiUUSI
NarsistienKuningas kirjoitti:
Ootko kaunis ja mun tyyppiä?
😂😂😂
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂
No ei siitä tuu mitään jos et oot just mun tyyppiä, jos oot niin voin onnistua.
- AnonyymiUUSI
Deittailussa tai pariutumisessa ei ylipäänsä ole mitään tuollaisia perusoikeuksia. Noissa ainoa perusoikeus on, että jokainen päättää itse kiinnostaako vai. Jollei kiinnosta, niin sitten ei.
- AnonyymiUUSI
Kaikilla on jo nyt samat oikeudet, mutta myös velvollisuudet. Henkinen väkivalta ja ahdistelu tai toisen lainmukaisten oikeuksien rajoittaminen eivät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1446754
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1505776- 1214948
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.444537Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?533925- 623091
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.532996Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242492- 422300
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152217