Ja velat tullaan perimään nöyryyttämällä poikaystäväsi täydellisesti ja totaalisesti. Aito narsisti ei tunne armoa, yksi päivä hän juo kahvinsa mukista johon olen kussut ja toinen päivä työpaikalla on julisteita jotka muut työntekijät ovat tehneet joissa häntä nöyryytetään.
Et välittänyt minun hyvinvoinnistani, minä en välitä sinun poikaystäväsi hyvinvoinnista, kuulostaa tasapuoliselta diililtä siis, sinun on nainen opittava, että henkisesti hauraiden ja herkkien tahallinen pahoinpitely johtaa seurauksiin ja karma kostaa aina pahoille.
Sekoitit viattoman poikaystäväsi peliin, jossa hänestä tulee persoonallinen kusimoppini. Me nauretaan sie AI-yhtiön firman johtkokokouksessa muiden työntekijöiden kanssa, kun nöyryytettiin poikaystävääsi firman hallituksessa.
Firman taululle tulee kuva sinun poikaystävästäsi, ja muistutus siitä miten hän satutti ja rikkoi viattoman mielen. Heitämme työntekijöiden kanssa tikkaan ja katsomme kuka osuu lähimpänä silmiin, se on helppoa, kun silmät on niin lähellä toisiaan.
Raukkapuoleni ei tule enää ikinä esille ja se on sinun syysi nainen, nyt olen kylmäpäinen narsisti, sosiopaatin irvikuva. Kiitos, onhan tää helpompaa kun ei välitä kenestäkään, ja pyrkii vain itsekkäisiin tavoitteisiin.
Aina kun poikaystäväsi valittaa ja marisee, niin muistutamme häntä, miten sinä nainen rikoit herkän ja hauraan mielen ja tuhosit jotain kaunista, sellaisen pienen lapsen hajotit ja potkit tuhansiksi palasiksi.
Herkkä puoleni melkein kokee huonovointisuutta, mutta minä en välitä, sinä itse rikoit ja haavoitit todella haurasta ja pientä ihmistä, en voi antaa sitä anteeksi, katsoin vierestä, kun hän yritti ja yritti olla sulle hyvä, taistella, muuttua olla parempi, ja sä: sadistinen ja julma nainen torjuit hänet täysin.
Rikoit pienen ja hauraan, joka taisteli sun puolesta, eikö sulla oo omatuntoa, ajoit toisen itsemurhan partaalle, vain palataksesi ja satuttaaksesi lisää. Olet todella julma ja sairas nainen, ja tulet kyllä näkemään, että minullakin on kyky siihen.
Minäkin osaan pelata näitä psykologisia pelejä, ja mikään ei kuvota minua maailmassa niin paljon kuin ne jotka satuttaa heikkoja ja hauraita.
Sen sijaan, että menisin täysin eteenpäin ja anteeksi antaisin, annan poikaystäväsi kokea psykologisen helvetin, jonka sinä nainen laitoit minut käymään läpi useiksi vuosiksi, minun ei edes tarvitse tehdä mitään. Se pelle luuseri jättää sut, kun tajuaa miten hänet on nöyryytetty, sen jälkeen on turha tulla hakemaan myötätuntoa minulta, herkkä puoleni ehkä ottaisi sinut vastaan, mutta minä en anna ikinä anteeksi.
Olet hirviö.
Minä en
Mutta teit minusta sellaisen
Tiedoksi, että olet nainen täysin vastuussa tunteistani, ja aiheuttamastasi kärsimyksestä minulle
1
87
Vastaukset
- Anonyymi
Olet siis siirtynyt kieltämisestä vihaan, vaikka toki edelleen heilut hieman myös tuossa kieltämisessäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1212332
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten4292193Sinun ja kaipaamasi törmääminen
Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?981190Ammuskelua Eliaksenkadulla
Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?13995- 45839
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!16807Olen pahoillani jos kärsit.
Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.34800Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi109786Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte167717Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan
Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti33715