Pielsänmäellä eilen illalla .
Metsaman nähty
11
281
Vastaukset
- Anonyymi
TINDEN KANS VIETTIVÄT LAATUAIKAA .
- Anonyymi
Oliko Tinden metsuri puoliso mukana, vai joko on palvelutalossa?
Uusi virkeä metsäkonemies varmasti piristää Tinden mieltä enemmän kuin entinen vanha ja vaivainen metsuri joka on kaivanut illat sahanpuruja silmistään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko Tinden metsuri puoliso mukana, vai joko on palvelutalossa?
Uusi virkeä metsäkonemies varmasti piristää Tinden mieltä enemmän kuin entinen vanha ja vaivainen metsuri joka on kaivanut illat sahanpuruja silmistään.Pirre on Timon ❣️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pirre on Timon ❣️
Tirre on Pimon
- Anonyymi
Tinde on isomahane ruma akka 🦍🐖
- Anonyymi
Kun vetelee metsämanin ottein takaa niin isot mahat ei oo tiellä kun pääsee vaan alkuun. Tietysti on vajaan näkyvyyden takia hyvä nuuhkailla ettei mee aluks kakoseen.
- Anonyymi
On .
- Anonyymi
On sairaalassa .
- Anonyymi
Liekkö ollu siemenlinko työn touhussa.
- Anonyymi
Kyllä oli enon talos viimeyön niin laiska soodalla oli pirren luo ajanna.
- Anonyymi
Metsurit voipi olla hyväs kunnos ja niille ei kelpaa sit huono kuntoiset köntykset
😘💃
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853617
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813260Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683092On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702740Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442242- 651822
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,271799- 351755
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181709- 601668