No, mihin suunnata syömään pitkä kaavan mukaan Kuopiossa tulevana kesänä jos haluaa nauttia hyvästä ruuasta ja viinistä sekä asiantuntevasta palvelusta? Ei mitään plussa paikkoja tai ketjuravintoloita, kiitos! Mikä lie kuopion ravintola tilanne nykyään?Vieläkö Musta Lammas on olemassa?
Kuopiossa
7
1038
Vastaukset
- dsfsfsf
No onhan se Musta Lammas vielä, toiseksi vaihtoehdoksi vaikkapa Isä Camillo.
- tuore kuopiolainen
pizza,pihvi vai joku kebab ravinteli?Vai kaikkea näitä?Ja missä päin sijaitsee?Olen nähnyt tuon nimen vilahtavan ennenkin tällä palstalla.
Oltiin nimittäin kerran menossa syömään ja lähinnä pihvipaikkaa etittiin.Loppujen lopuksi mentiin jonkin hotellin ravintolaan ja hintakin oli sen mukaista.Noh nälkä lähti,oli sitä jo kertynytkin puolentoista tunnin kävelyn jälk.lapset puoli kuolleita varmaan nälästä ja kävelystä,mutta myös lompakko keveni OIKEIN kivasti ja palvelu oli erittäin hyvää,tosin sillä rahalla luulis olevankin.
- tätä mieltä olen
Jos haluat lompakkosi tyhjäksi, suosittelen Mustaa Lammasta. Jos haluat mahasi täyteen, kokeile Isä Camilloa. Jos haluat viettää iltaa pitkän kaavan mukaan mutta vähemmän hienosti tai virallisesti, Fransmanni voisi olla oikea paikka.
- Pete
Kuopiossa ei ole yhtään korkeatasoista ruokaravintolaa. Mustassa Lampaassa kohtalainen viinilista ja korkeat hinnat. Fransmanni kelmeä ketjuravintola. Jos Isä Camillo on parasta, mitä Kuopio voi tarjota niin onpahan ankea kaupunki!
- Anonyymi
Mistä saa parhaimman kebabin ranskalaisilla?
Sellaiset missä ranskikset on rapeita ja kebab kuivahkoa! - Anonyymi
Millainen pitsa sopisi kuvaamaan kuopiolaista golfin harrastamista?
- Anonyymi
Kuulostaa kyllä täysin ylivoimaiselta annokselta kuopiolaisille ravintoloille. Kuopio on Suomen kebab pääkaupunki. Sitä täällä vaihtelevan tasoisena saa joka kadunkulmassa.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682610
- 622572
- 681762
- 241587
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91440- 151362
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81167- 251086