Autoni oli muuten täysin kunnossa mutta oikea takarengas oli millin liian kulunut ! Tuli ajokielto ja inssi liimasi ajokieltotarran tuulilasiin.
Tuttavalleni kävi köpelömmin. Auto oli kunnossa ja jarrutkin piti hyvin mutta katsastusmiehen mukaan jarrupalat oli liian kuluneet ja ne olisivat voineen kulua loppuun seuraavan vuoden aikana. Tuli ajokielto.
Toisen tuttavani auto sai myös ajokiellon, koska tuulilasi oli halki alhaalta ylös asti.
Kyselin noita asioita joensuussa katsastus Kovalaisen insinööriltä . Hän sanoi ettei he anna ajokieltoja noin mitättömistä pikku vioista, vaan antavat pelkän korjauskehoituksen. Nuo edm viat siis ei siis vaikuta auton hyväksymiseen.
Nyt en enää ihmettele yhtään miksi Lieksalaisen katsastaa autonsa joensuussa !
Lieksan A katsastusasema !
38
430
Vastaukset
- Anonyymi
Tarkka se olla pittää näissä asioissa! Etenki Lieksassa!
Ei sitä tiiä jos kottiin päin ajellessas sen oikean takarenkaan takia ois auto käyny viskoutummaa ja tehny syyttömistä sivullisista rumihia!😱 Katastusmies on varmastikin seurannut tämän palstan asiaan liittyviä juttuja, niin ei uskaltanu ottaa vastuuta ja toimi sitte omasta mielestään mahollisimman hyvin! - Anonyymi
Rekkojen katsastus loppui lieksassa jo vuosia sitten koska rekkamiehille on kallista seisottaa autoa . Pilkuntarkka lieksan katsastusmies ajoi rekkamiehet joensuuhun katsastusreissuille.
- Anonyymi
Kyl musta on aika iso vaaratekijä jos jarrupalat on melkein loppuun kulunut lieksassa huolehditaan autoilijan turvallisuudesta
- Anonyymi
Paremmin menisi perille se autojen korjaus jos viallisen auton tuo katsastusasemalle niin katsastusmies panisi perseeseen niin miehiä kuin naisiakin .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paremmin menisi perille se autojen korjaus jos viallisen auton tuo katsastusasemalle niin katsastusmies panisi perseeseen niin miehiä kuin naisiakin .
Eikös ne ole tehnyt sitä jo puoli vuotta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös ne ole tehnyt sitä jo puoli vuotta?
Siis akselirasvat saa unohtaa ja apteekin kautta liukuvoide tuubi mukaan, kun mennään katsastukseen !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis akselirasvat saa unohtaa ja apteekin kautta liukuvoide tuubi mukaan, kun mennään katsastukseen !
Tuota ennen täytyy sulkijalihasta totuttaa tulevaan koitokseen. Kaupasta Hk sininen lenkki ja liukuvoidetta. Noiden avulla totutat takapuolesi vastaanottavaisemmaksi . Kun sinua survastaan ensi kertaa, niin se ei tunnu niin pahalta kun olet jo ennakkoon väljentänyt paikkojasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuota ennen täytyy sulkijalihasta totuttaa tulevaan koitokseen. Kaupasta Hk sininen lenkki ja liukuvoidetta. Noiden avulla totutat takapuolesi vastaanottavaisemmaksi . Kun sinua survastaan ensi kertaa, niin se ei tunnu niin pahalta kun olet jo ennakkoon väljentänyt paikkojasi.
"Kaupasta Hk sininen lenkki ja liukuvoidetta"
Minkä takia sitä liukuvoijetta pitäs olla? Äkkiämmin totuttautuu iliman sitä.
Välttää siihe muuki lenkki kun HK:n sinine. Euron maksava uunilenkki on vissiinki ihan yhtä hyvä.
- Anonyymi
Kuljen päivisin Lieksan katsastusaseman ohi ja näyttääpä tyhjää olevan. Netissäkään ei ole vapaita aikoja kun viikkojen päästä . Ei ole aikoja kun ei ole asiakkaita !
- Anonyymi
Aivan normaali toimintaa myös lieksan katsastusasemalla ,epäkuntoiset autot kehoitetaan uusintakatsatukseen tai määrätään ajokieltoon.
Turha on narista jos autosi ei ole ajokuntoinedn niin se ei ole katsastus inssin vika,
hän tekee vain työtään. - Anonyymi
Valittajat viekää ne Ladanne paalattavaksi ja ostakaa auto.
- Anonyymi
Jarrupalat tai levyt voi laittaa korjauskehotukseen kuukauden aikana ja uusinta näyttöön, eikä ajokieltoon. Ajokielto on silkkaa vittuilua, kuten nastojen laskeminen renkaista kohdallani ja 7 nastan erolla tuli hylkäys. Joensuussa eivät laske renkaista nastoja, kun olen jo vuosia siellä käynyt Lieksan pelleilyn jälkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jarrupalat tai levyt voi laittaa korjauskehotukseen kuukauden aikana ja uusinta näyttöön, eikä ajokieltoon. Ajokielto on silkkaa vittuilua, kuten nastojen laskeminen renkaista kohdallani ja 7 nastan erolla tuli hylkäys. Joensuussa eivät laske renkaista nastoja, kun olen jo vuosia siellä käynyt Lieksan pelleilyn jälkeen.
Minulle tuli ajokielto koska autoni akku ei ollut kiinnitetty. Unohdin sen akunvaihdon yhteydessä talvella .Ruuvasin akun kiinnitemen paikoilleen ja menin samana päivänä näyttämään ja sain leiman autooni . Näyttää siltä että A katsastus on alkanut rahastaa asiakkaita jopa pikku vikojen vuoksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä jauha paskaa.Ei kukaan nastoja laske korkeintaan sie urpo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä jauha paskaa.Ei kukaan nastoja laske korkeintaan sie urpo.
Olet väärässä kuten yleensä. Kyllä ovan minunkin kohdalla laskeneet nastoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet väärässä kuten yleensä. Kyllä ovan minunkin kohdalla laskeneet nastoja.
höpö höpö
- Anonyymi
Kilpaileva yrittäjä yrittää mustamaalata, mutta kehnosti. Horinoitasi ei usko kukaan 😆
- Anonyymi
Niinpä, suoraan Joensuun trollitehtaasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä, suoraan Joensuun trollitehtaasta.
Tai paremminkin asiakkaat on alkaneet kyrpiintyä joutavaan simputukseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai paremminkin asiakkaat on alkaneet kyrpiintyä joutavaan simputukseen.
Lopeta jo trolli 😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta jo trolli 😆
Ei tarvitse trollata tosiasioita, mutta lopeta sinä simputtajien mielistely.😈
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvitse trollata tosiasioita, mutta lopeta sinä simputtajien mielistely.😈
Mulla kävi jokuvuosisitten jotta olin katsatamassa autoani. Niin viereiseltäpaikalta tululi huutamaan katsastaja jotta mulla on laiton pakoputki. Kysyin jotta millälailla jotta osaan korjata. Ei kertonut vaan jatkoi huutamista pakoputkesta. Minun katsastanut ei ottanut kantaa eikä ollut mitään ongelmaa pakoputkenkanssa. Joten ei enää lieksassa. Pitäkää tunkkinne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla kävi jokuvuosisitten jotta olin katsatamassa autoani. Niin viereiseltäpaikalta tululi huutamaan katsastaja jotta mulla on laiton pakoputki. Kysyin jotta millälailla jotta osaan korjata. Ei kertonut vaan jatkoi huutamista pakoputkesta. Minun katsastanut ei ottanut kantaa eikä ollut mitään ongelmaa pakoputkenkanssa. Joten ei enää lieksassa. Pitäkää tunkkinne.
Lopeta jo trolli, nolaat itsesi 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta sinä simputtajien perseennuoleminen.😡
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikäväkyllä tämä oli tosijuttu. Joten lopeta kusettaminen älykääpiö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä nolaat itsesi. Juttu on tosi.
- Anonyymi
Minulla ei ole ollut mitään ongelmia Lieksan katsastusaseman kanssa. Kun auto kunnossa menee se täälläkin hyväksytyksi. Miksi et vaihtanut rengasta ennen , vai luulitko että ei se huomaa. Oma syy mitä valitat ja turvallisuus riski kulunut rengas, jos et välitä omasta hengestä et kyllä välitä sitten muittenkaan. Olisitko muuten vaihtanut sitä rengasta ellei olisi punasta lappua tullut. Katsastus teki kyllä ihan oikein kun tyssäsi ajot!
- Anonyymi
AA katsastusasemalle pääsee aina vaikka virkanaisetkin
- Anonyymi
Pari kertaa tullut itsellekin hylky ja uusintanäyttö aivan tekaistuilla syillä. Ei ole tullut enää kun Kovalaisella käyny kaikki ajopelit senjälkeen useamman vuoden. Kerran hylsy sieltäkin tuli, mutta oli sentään oikeasti syytäkin kun alapallossa oli välystä. Hylky kuuluu asiaan silloin kun siihen on syytä, mutta naurettava nillitys ja väkisin hylkäämisen syyn kaivaminen ei kuulu nykypäivään eikä asiakaspalveluun, varsinkin jos haluaa että asiakas tulee toisenkin kerran.
- Anonyymi
En käytä autoani Lieksan katsastusasemalla vaikka paikkakunnalla asunkin. Joensuussa parempi palvelu, ei niuhoiteta pikkuasioista, katsastus suoritetaan ammattitaidolla. Jos on vikaa, niistä tulee huomautus tai korjauskehoitus, mutta ei puututa olemattomiin juttuihin kuten Lieksassa.
- Anonyymi
Ja trolli vain jatkaa, ei ymmärrä lopettaa. Johan sinulle nauraa harakatkin! 🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja trolli vain jatkaa, ei ymmärrä lopettaa. Johan sinulle nauraa harakatkin! 🤣🤣
Niin kuin tuo sinunkin katsastaja simputtajien perseennuoleminen, osoittaa sinun olevan täysi kaheli.😁😂🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Joensuussa on ihan mukava käydä välillä muutenkin ja samalla katsastuttaa autonsa.
- Anonyymi
Myös minä en katsasta autoni enää Lieksassa !
Syynä se että vuosi sitten sain ajokiellon koska autoni ajovalojen muovipinnat oli ns himmentyneet mikä muka vie valotehon minimiin ! Toinen vika oli että apukuskin sähköikkuna ei toimi ja kolmas mukamas vika oli , että pakoputken kannatinkumit ovat kuulema liian mahineet ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myös minä en katsasta autoni enää Lieksassa !
Syynä se että vuosi sitten sain ajokiellon koska autoni ajovalojen muovipinnat oli ns himmentyneet mikä muka vie valotehon minimiin ! Toinen vika oli että apukuskin sähköikkuna ei toimi ja kolmas mukamas vika oli , että pakoputken kannatinkumit ovat kuulema liian mahineet !Miksei annettu korjauskehotusta ja uusinta näyttö vaatimusta? Miksi heti ajokielto? 🙄
- Anonyymi
Amoittaja vie ne se romusi hajottamolle niin myös kaverisi kantsii romunsa viedä. Tollaisia kikkareita edes kovalaisella leimata.
- Anonyymi
Ohhoh, sinäkö sait romuusi lieksassa leiman?
- Anonyymi
Isä ja poika meni viemään autoa katsastukseen. Katsastumies oli kysynyt pojalta, mikä sinun nimesi on. Poika vastasi olen Urpo. Poika kysyi katsastusmieheltä mikä sinun nimesi on, hän oli vastannut nimeni Pertti.
Poika oli vastannut et sinä ole Perrti vaan homppeli kun isä sanoi kaikki katsastusmiehet on homppeleita.
Ei mennyt auto katsastuksesta läpi 😀
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1285319Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1072032- 1391455
- 1041306
- 1081298
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate1871121- 491077
Huono grilli kokemus
Menimme grillille ostamaan ruokaa. Myyjät nauroivat meille, ja saimme todella asiatonta palvelua. Odotimme ruokaa innoll271069Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g651010IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57861